2025-03-27, 08:30
Medlem
Ingen som reagerat på att det inte visats något från Karin och Niklas "liv i lägenheten"? Har vi ens fått en skymt av deras lägenhet? De var ju hemma i Karins lägenhet och hämtade grejer men annars är det bara filmat när de tex sitter vid vattnet. Jag har även fått vibbar av att de kan ha känt till varandra sedan innan då de bodde i samma område...men det är bara en magkänsla.
Återstår att titta på dagens 2 avsnitt...=)
Citera
2025-03-27, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aurun
Jag bor i Göteborg, ingen håla.

Lille vännen - Göteborg är en liten stad. Väx upp och se dig om i världen 😎
Citera
2025-03-27, 09:29
Medlem
NamnlosBarns avatar
Tycker denna säsong var rena sömnpillret men här är vad jag tycker…

#Alicia 🤨

Hon ser bra ut men hur hon var när Tim kom till festen var oacceptabelt hur hon smeker han på handen och hur hon tittar på honom. Känner ochså att hon är barnslig och har jätte jobbig ansiktsuttryck hela tiden.

#Oscar
Killen borde gå på nån utredning han har säkert någon funktionsnedsättning, autism. Han verkar jätte autistisk sättet han pratar på , monoton röst , samma ansiktsuttryck i alla situationer..

#Milly

Hon känns som en tant äldre än vad hon är. Hon hade vart finare i längre hår , hennes hållning är konstig. Hennes röst är jobbig och matchar inte utseende , ibland när hon pratar påminner hon om Emelie Bumbi på TikTok , hon som tigger Swish.

#Ola

Han är inte narcissist eller psykopat, bara knäpp och flummig , med i nån sekt 100% han behöver söka hjälp. Tror han vart med om mycket och därför är han som han är. Konstig stirrig blick , han ser ut som en blandning av Alex Schulman och JOZ.

#Karin

Gullig personlighet men hon ser riktigt gammal ut med för hennes ålder , stör mig på hennes frisyr speciellt där framme , luggen är konstig ochså , hon påminner ochså mycket om en hundras.

#Niklas

Ser ut som en riktig stockholmare märks att han växt upp i överklass familj. Han ser helt okej ut lite mesig men han ser väldigt mycket yngre ut än Karin , han har babyface tjockt hår och brevid Karin ser det ut som det är ålderskillnad på 20 år. Utseendesmässigt passar dom inte ihop.

#Karolina
Känns som jag har sätt många människor i mina dar som ser ut som Karolina , hon är för mycket och barnslig för sin ålder. Hon är en person som är lätt att manipulera , dras till badboys.

#Jakob
Först tyckte jag han var jätte skum
Och manipulativ. Överdriver sina kärleksförklaringar , ochså 10 år gammalt mentalt ”du har inte sagt att du är kär i mig än ”’ men förutom detta så har han endå humor, rolig , skön dialekt , men ibland känns de som han ska gråta när han pratar , varför så darrig röst.

#Nathalie
Hon är jättefin och söt!
Men fattar inte hur hon kan vara rekryterare när hon har 0’% social skills. Hon behöver jobba på sig själv , vet inte om hon är introvert eller lider av socialfobi. Men hon ser bäst ut av alla tjejer tycker jag.

#Wictor

Tråkigaste människan som existerar , stel som en korv. Pratar om Ikea ljus mitt under spaupplevelsen. Jätte skum som bara den som behöver bekräftelse från mamma
Och syster , han pratar hela tiden om sin syster ” VEM BRYR SIG !!!!
Citera
2025-03-27, 10:11
Medlem
Vad är det för klocka Wictor har egentligen? Ser ut som en träningsklocka med Rolex-länk. Någon som vet?
Citera
2025-03-27, 10:11
Medlem
perpensionaers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NamnlosBarn

#Alicia 🤨

Hon ser bra ut men hur hon var när Tim kom till festen var oacceptabelt hur hon smeker han på handen och hur hon tittar på honom. Känner ochså att hon är barnslig och har jätte jobbig ansiktsuttryck hela tiden.

#Oscar
Killen borde gå på nån utredning han har säkert någon funktionsnedsättning, autism. Han verkar jätte autistisk sättet han pratar på , monoton röst , samma ansiktsuttryck i alla situationer..

#Milly

Hon känns som en tant äldre än vad hon är. Hon hade vart finare i längre hår , hennes hållning är konstig. Hennes röst är jobbig och matchar inte utseende , ibland när hon pratar påminner hon om Emelie Bumbi på TikTok , hon som tigger Swish.

#Ola

Han är inte narcissist eller psykopat, bara knäpp och flummig , med i nån sekt 100% han behöver söka hjälp. Tror han vart med om mycket och därför är han som han är. Konstig stirrig blick , han ser ut som en blandning av Alex Schulman och JOZ.

#Karin

Gullig personlighet men hon ser riktigt gammal ut med för hennes ålder , stör mig på hennes frisyr speciellt där framme , luggen är konstig ochså , hon påminner ochså mycket om en hundras.

#Niklas

Ser ut som en riktig stockholmare märks att han växt upp i överklass familj. Han ser helt okej ut lite mesig men han ser väldigt mycket yngre ut än Karin , han har babyface tjockt hår och brevid Karin ser det ut som det är ålderskillnad på 20 år. Utseendesmässigt passar dom inte ihop.

#Karolina
Känns som jag har sätt många människor i mina dar som ser ut som Karolina , hon är för mycket och barnslig för sin ålder. Hon är en person som är lätt att manipulera , dras till badboys.

#Jakob
Och manipulativ. Överdriver sina kärleksförklaringar , ochså 10 år gammalt mentalt ”du har inte sagt att du är kär i mig än ”’ men förutom detta så har han endå humor, rolig , skön dialekt , men ibland känns de som han ska gråta när han pratar , varför så darrig röst.

#Nathalie
Hon är jättefin och söt!
Men fattar inte hur hon kan vara rekryterare när hon har 0’% social skills. Hon behöver jobba på sig själv , vet inte om hon är introvert eller lider av socialfobi. Men hon ser bäst ut av alla tjejer tycker jag.

#Wictor

Tråkigaste människan som existerar , stel som en korv. Pratar om Ikea ljus mitt under spaupplevelsen. Jätte skum som bara den som behöver bekräftelse från mamma
Och syster , han pratar hela tiden om sin syster ” VEM BRYR SIG !!!!

Ola är definitivt inte bara flummig, ingen frisk människa är så empatilös. Framförallt inte när han tillsynes är på superbra humör hela tiden.

Är beredd att hålla med att det är en konstig säsong, det känns inte riktigt som någon vill vara där, har anmält sig själva eller är så sugen på att hitta kärleken. Wictor känns som att hans syster har tvingat honom att vara med för att han ska sluta följa efter henne. Har svårt att se att någon kommer stanna i rampljuset efteråt.
Citera
2025-03-27, 11:50
Medlem
Det måste ju vara något allvarligt fel på Oscar. Först låtsas han vara en annan person i poddarna, både för Milly och Alicia. Till Milly erkänner han dessutom att han spelade en roll för att ”vinna” hennes känslor. När hon sen trodde att det var dom två så dumpade han henne. Bara det är ju sinnessjukt och empatilöst.

Med Alicia fortsatte han spela rollen tills de hade legat typ. Sen blev han iskall. Försökte ändå ge honom the benefit of the doubt, han kanske bara är introvert och har det jobbigt med kamerorna. Men sen i det senaste avsnittet,

Går man in på hans TikTok ser man också att han har försökt bli influencer/känd ganska länge genom att lägga ut spexiga videos osv. Obehaglig snubbe som leker med andras känslor. Värst av allt är att folk verkar sympatisera med honom, så han får inga konsekvenser heller.
Citera
2025-03-27, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neloop
*Spoiler*

Kollat upp vilka som bor ihop och följande gäller:

Wictor & Nathalie bor ihop i Borås
Karolina & Jakob bor ihop i Göteborg
Karin & Niklas - inte lyckats hitta någon information

Bra utfall ändå! ❤️

https://mrkoll.se/person/Niklas-Vikt...dYQakyqRaQuerA

https://mrkoll.se/person/Karin-Charl...dYQakyqRaQuerA
Citera
2025-03-27, 14:11
Citat:
Ursprungligen postat av Flippmodes
Det måste ju vara något allvarligt fel på Oscar. Först låtsas han vara en annan person i poddarna, både för Milly och Alicia. Till Milly erkänner han dessutom att han spelade en roll för att ”vinna” hennes känslor. När hon sen trodde att det var dom två så dumpade han henne. Bara det är ju sinnessjukt och empatilöst.

Med Alicia fortsatte han spela rollen tills de hade legat typ. Sen blev han iskall. Försökte ändå ge honom the benefit of the doubt, han kanske bara är introvert och har det jobbigt med kamerorna. Men sen i det senaste avsnittet,

Går man in på hans TikTok ser man också att han har försökt bli influencer/känd ganska länge genom att lägga ut spexiga videos osv. Obehaglig snubbe som leker med andras känslor. Värst av allt är att folk verkar sympatisera med honom, så han får inga konsekvenser heller.

Håller med helt och hållet!
Och varför äter han så konstigt? Varje gång han äter nåt, ser han ut som en neandertalare.
Senast redigerad av naradon11 2025-03-27 kl. 14:23.
Citera
2025-03-27, 14:16
Citat:
Ursprungligen postat av NamnlosBarn

#Jakob

Jag tror att det är p.g.a. hans astma.

Japp denna säsong suger!
Men jag blev lite rörd när Karolina och Jakob gifte sig. Hoppas att allting går bra för dem.
Senast redigerad av naradon11 2025-03-27 kl. 14:21.
Citera
2025-03-27, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blamer
https://mrkoll.se/person/Niklas-Vikt...dYQakyqRaQuerA

https://mrkoll.se/person/Karin-Charl...dYQakyqRaQuerA

Verkar som de flyttade till ny lägenhet tsm för tre veckor sedan, kul!
Citera
2025-03-27, 14:27
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bneji
Undrar också. Kändes fult att inte ens skriva ut vilken tid de släpps..
Kl 8 i morse....

Det var ett otroligt fint avsnitt.
Citera
2025-03-27, 14:44
Medlem
Ja, vilka fantastiska bröllop! Och så vackra bröllopsklänningar! Det var roligt att se. Karin blev ju jättesnygg i håret, vilken förvandling hon genomgick som brud.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in