Citat:
Ursprungligen postat av
Puma006
Äntligen så åkte Marica ut i dagens avsnitt.
Konstig säsong detta, den tråkigaste av de som jag har sett. Inte haft någon favorit och det kan inte bli en värdig vinnare.
Jag tycker att Jesper är en värdig vinnare på så sätt att han är så förvånad och positiv.. ( -på riktigt .. har han säga många gånger) .
Synd att deltagaren Rönnlund fick lämna, vet inte om han hade varit underhållande..
Robban hoppade av när han kom till torpet och man kan fråga varför…?
Av de som är kvar så är Micke näst mest värdig, då han och lyckades bygga kallröken så bra och Robban gjorde rakskyddet högt.
Så Jesper är näst mest värdig av dem som är kvar.. Mikael har ibland sagt lite nedlåtande saker om andra.
Ingen av Amanda eller Adam skall förhoppningsvis vinna.
Sofia tog sig vidare på läggmatch då Alida svarade ”pass” på sistan frågan och sen 40 centimeter.. som omkrets.
Matchen innan var Sofia klar favorit, när det blev styrka (säcken )mot en lite äldre kvinna.
Farmen förra året var så mycket tjafs (från hon Valencia som sade, är mitt bajs.. och var inte så schysst mot Cornelia ) att de fick klippa borta en del, och det var ju förstås en fördel att vara veteran, för då vet man hur det är.
Levin var då en värdig vinnare, även om jag inte höll på honom mest.
Jag tror jag misstänker mig veta vem som vinner. Och det är ingen som jag håller på..
Undrar om finalen vissa imorgon på TV4 play , eller om det blir på söndag…?
Då blir det också Robinson som jag tror är bättre..
Men blir den sämre så avsäger jag min prenumeration på TV4 plus…🤔