2025-03-27, 00:54
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Jesper och han tvilling borde få ett eget TV-program.
Eller hur! Blev så full i skratt när jag såg dem. Identiska i både utseende och med samma röst. Och verkar genomsnälla båda två.
2025-03-27, 01:01
Medlem
Ni som kollar på Farmen Norge, hur är det, pular de mycket i trädgårdslandet, eller?
2025-03-27, 01:41
Medlem
Puma006s avatar
Äntligen så åkte Marica ut i dagens avsnitt.

Konstig säsong detta, den tråkigaste av de som jag har sett. Inte haft någon favorit och det kan inte bli en värdig vinnare.
2025-03-27, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Vinner den där fullblods-narcissisten i morgonrock med Napoleonsyndrom i full blom Farmen så är det fanimig sista gången jag tittar på det där programmet någonsin!!!!
Vidrigare deltagare har sällan skådats i svensk television.
Vidrigare personer har nog förekommit, men han platsar absolut på topp 100 listan. Så fruktansvärt oskön person med sitt enorma behov av att hävda sig genom att lyfta sina egna ganska ordinära prestationer till skyarna, samtidigt som han med alla medel måste sänka andras.

Hans motstånd mot att krama mamman tyder på en viss känslokyla under uppväxten. Att inte bli bekräftad av sina föräldrar kan skapa en sådan osäker personlighet som måste döljas under backslick och attityd. Att han inte är med i något MC-gäng med lädervästar är lite förvånande, men förmodligen har han inte klarat av att ta A-körkort.
2025-03-27, 08:15
Medlem
Har hästarna använts som dragdjur i år eller har dom bara gått i hagen och betat?
Ja sedan har några suttit på hästryggen men jag tror inte jag har sett att man har haft någon vagn bakom hästarna och dragit virke eller något annat.
2025-03-27, 08:25
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Vidrigare personer har nog förekommit, men han platsar absolut på topp 100 listan. Så fruktansvärt oskön person med sitt enorma behov av att hävda sig genom att lyfta sina egna ganska ordinära prestationer till skyarna, samtidigt som han med alla medel måste sänka andras.

Hans motstånd mot att krama mamman tyder på en viss känslokyla under uppväxten. Att inte bli bekräftad av sina föräldrar kan skapa en sådan osäker personlighet som måste döljas under backslick och attityd. Att han inte är med i något MC-gäng med lädervästar är lite förvånande, men förmodligen har han inte klarat av att ta A-körkort.
För min del hamnar han på topp 5-listan den lille vidrige skiten. Tyvärr pekar allt på att han tar hem det. Ett inlägg på insta där han letar husbil/vagn är borttaget nu. Var väl för uppenbart. En självbelåten idiot som höjer sej själv till skyarna och har noll självinsikt. Fy f-n!
2025-03-27, 08:29
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Ni som kollar på Farmen Norge, hur är det, pular de mycket i trädgårdslandet, eller?
Nä, inte så mycket. De sliter och jobbar häcken av sej från morgon till kväll. Än så länge.
Du borde kolla eftersom det finns otroligt vackra norska flickebarn att vila ögonen på. Och en del vackra norska gutter oxå för den delen. Stor kvalité på allt där måste jag säga.
2025-03-27, 08:33
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Har hästarna använts som dragdjur i år eller har dom bara gått i hagen och betat?
Ja sedan har några suttit på hästryggen men jag tror inte jag har sett att man har haft någon vagn bakom hästarna och dragit virke eller något annat.
Pållarna har vilat upp sej på sommarbete utan att ha behövt dra en enda vattentunna eller planka.
Första gången på Farmen detta inträffar vad jag kan minnas.
2025-03-27, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Eller hur! Blev så full i skratt när jag såg dem. Identiska i både utseende och med samma röst. Och verkar genomsnälla båda två.
Håller med! Så intressant att de var såå lika i allt!
2025-03-27, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Pållarna har vilat upp sej på sommarbete utan att ha behövt dra en enda vattentunna eller planka.
Första gången på Farmen detta inträffar vad jag kan minnas.
Jag kan inte minnas att Wincent ens har instruerat hur de ska sela på hästen ?
2025-03-27, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Jag misstänker starkt att den vita rödhåriga systern är ett adoptivbarn från Sverige

Adam handpickade dom bästa familjemedlemmarna i egenskap av tidig team manager
Eller tvärtom, Adam borde väl vara adoptivbarnet! Kan förklara hans märklig beteende! Systern pratar blattesvenska, tragiskt!
2025-03-27, 09:46
Medlem
Pantheraduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Äntligen så åkte Marica ut i dagens avsnitt.

Konstig säsong detta, den tråkigaste av de som jag har sett. Inte haft någon favorit och det kan inte bli en värdig vinnare.

Jag tycker att Jesper är en värdig vinnare på så sätt att han är så förvånad och positiv.. ( -på riktigt .. har han säga många gånger) .
Synd att deltagaren Rönnlund fick lämna, vet inte om han hade varit underhållande..
Robban hoppade av när han kom till torpet och man kan fråga varför…?

Av de som är kvar så är Micke näst mest värdig, då han och lyckades bygga kallröken så bra och Robban gjorde rakskyddet högt.

Så Jesper är näst mest värdig av dem som är kvar.. Mikael har ibland sagt lite nedlåtande saker om andra.
Ingen av Amanda eller Adam skall förhoppningsvis vinna.

Sofia tog sig vidare på läggmatch då Alida svarade ”pass” på sistan frågan och sen 40 centimeter.. som omkrets.
Matchen innan var Sofia klar favorit, när det blev styrka (säcken )mot en lite äldre kvinna.

Farmen förra året var så mycket tjafs (från hon Valencia som sade, är mitt bajs.. och var inte så schysst mot Cornelia ) att de fick klippa borta en del, och det var ju förstås en fördel att vara veteran, för då vet man hur det är.
Levin var då en värdig vinnare, även om jag inte höll på honom mest.

Jag tror jag misstänker mig veta vem som vinner. Och det är ingen som jag håller på..

Undrar om finalen vissa imorgon på TV4 play , eller om det blir på söndag…?
Då blir det också Robinson som jag tror är bättre..
Men blir den sämre så avsäger jag min prenumeration på TV4 plus…🤔

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in