2025-03-26, 12:30
Medlem
Slussenyaos avatar
Vem hälsade på Adam? De va allas föräldrar utom hans
2025-03-26, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slussenyao
Vem hälsade på Adam? De va allas föräldrar utom hans

2025-03-26, 14:22
Medlem
På en bondgård går det inte att ligga länge på morgnarna, djuren ska ha mat, det har Marica och Jesper förstått. Man kan inte gå runt i morgonrock med ett grässtrå i munnen till långt fram på dagen och inte göra någonting som en viss person gjort en stor del av sommaren.

Jesper har varit en positiv överraskning, bögar är ofta gnälliga och tar på sig offerkoftor men Jesper verkar alltid glad och positiv. Han är min favorit till vinsten. Marica är också bra, hon har försökt hålla humöret uppe även om hennes skämt inte accepterats av mobbargänget.
2025-03-26, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
På en bondgård går det inte att ligga länge på morgnarna, djuren ska ha mat, det har Marica och Jesper förstått. Man kan inte gå runt i morgonrock med ett grässtrå i munnen till långt fram på dagen och inte göra någonting som en viss person gjort en stor del av sommaren.

Jesper har varit en positiv överraskning, bögar är ofta gnälliga och tar på sig offerkoftor men Jesper verkar alltid glad och positiv. Han är min favorit till vinsten. Marica är också bra, hon har försökt hålla humöret uppe även om hennes skämt inte accepterats av mobbargänget.

Det var ju inte ett skämt utan snarare för att Marica skulle förhindra att de andra hann läsa bondepraktikan. Hade det bara varit ett skämt skulle hon ha avbrutit det efter en dag. Då hade det kunna vara lite roligt.
2025-03-26, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlmaTor3
Det var ju inte ett skämt utan snarare för att Marica skulle förhindra att de andra hann läsa bondepraktikan. Hade det bara varit ett skämt skulle hon ha avbrutit det efter en dag. Då hade det kunna vara lite roligt.

Den som förlorade på det var ju i så fall Jesper, han kämpade och stickade en jättelång halsduk, i motsats till Micke och Adam som stejkade och bara stickade små lappar. De hade inte brist på tid att läsa bondepraktikan.
2025-03-26, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laken47
Du kanske borde söka anställning där hon jobbar för att söka din lycka. Eller så kan du fortsätta dtömma om henne i smyg hemna när du ska sova och inte på internet. Så kan vi andra följa farmen och farmentråden i lugn och ro utan dina sexfantasier.
Tala för dig själv, jag föredrar att följa Farmen och Farmentråden avnjutandes Arvidos sexfantasier (och mina egna, och Crapmagics, m fl.) under stoj och stim!
Senast redigerad av GregersWerle 2025-03-26 kl. 15:40.
2025-03-26, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Producerat avkomma vid 46
Har kungen erkänt grabben ännu?
2025-03-26, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arvidos
Amandas mamma alltså,Wow!

Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Är hon en dag över 32 år tro?

Det vore årets tv skräll om Amandas mamma inte reproducerade sig i mellersta tonåren

Citat:
Ursprungligen postat av Arvidos
Tydligt att mamman fick hennes som tonåring..Hon är kanske född 1983.

Amandas mamma Linda Gröning är född 1975, alltså var hon 25 år när hon fick Amanda.
2025-03-26, 18:14
Medlem
Ridnes avatar
Vinner den där fullblods-narcissisten i morgonrock med Napoleonsyndrom i full blom Farmen så är det fanimig sista gången jag tittar på det där programmet någonsin!!!!
Vidrigare deltagare har sällan skådats i svensk television.
2025-03-26, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Vinner den där fullblods-narcissisten i morgonrock med Napoleonsyndrom i full blom Farmen så är det fanimig sista gången jag tittar på det där programmet någonsin!!!!
Vidrigare deltagare har sällan skådats i svensk television.
det ser så felplacerat ut med den där morgonrocken
2025-03-26, 18:44
Medlem
Puma006s avatar
5 deltagare kvar när det bara är 2 avsnitt kvar, det är för många så nära finalen.

Hoppas Marica blir nästa person att åka ut, skulle inte förvåna mig om hon går vidare till semifinal.
Om Marica ska ryka då gäller det att Andreas och Sofia väljer någon att freda som är sämre än henne på tävlingar, dock så vet de inte vad det blir för tävling.
2025-03-26, 19:01
Medlem
Funderar på Adams familj. Hans syster har ju ett helt annat utseende inte alls så mörk. Var kommer familjen ifrån ? Är de verkligen helsyskon ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in