Citat:
Ursprungligen postat av
AnnaChiara
Ja en sn dealbreaker som kort hr borde ju Ola ha stmt av innan han friade. S hr skriver de i artikeln i Hnt:
Netflix avrder frn att bertta hur man ser ut. Men faktum r att man fr bertta vad man har fr hudfrg, hur lng man r, hur lngt hr man har etc.
Hur mycket fr man sga om sitt utseende?
Allts de sa ju till oss att vi fick prata om exakt vad vi ville. S vi fick egentligen prata om utseende, men de liksom avrdde oss frn att gra det. Men jag sa att jag hade mycket tatueringar i och med att jag sa att jag jobbar som tatuerare. Det blev en sjlvklar fljdfrga efter att jag sa vad jag jobbade med, berttar Tindra fr Hnt.
Artikel i Hnt:
https://www.hant.se/noje/sant-och-fa...-helt/10734031
Produktionen visar ju inte allt fr oss tittare heller, och just reglerna har de inte heller klargjort fr oss. I amerikanska versionen psts det att de fr bta 50 000 om de avbryter fre vigseln. Det verkar ju inte stmma fr de svenska Love is blind.
Jag frstr varken ut eller in.
Vad r "faktum"? r det hur "Hnt" tolkat saker och ting utan att lnka? Eller r det vad geniet "Tindra" pstr?
S pongen r att Ola skulle ha frgat om hrlngd redan i kapseln?
Skulle alla ha frgat allt om respektives utseende och preferenser d?
"Tjena. Om du r mrkhrig, ngot annat n 165 cm, religis, ateist, dricker vodka med red bull, har en tatuering p ryggen, gillar oliver, har husdjur etc. kan du dra t helvete."