2025-03-26, 09:19
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
…men hon är ju inte anställd?

Har Pontus ett aktiebolag? Hade han haft en enskild firma så hade Lisen kunnat vara medhjälpande maka och i så fall kunnat få upp till 50% av vinsten för att året efter skattat på det beloppet utan konstigheter.

Nu har jag för mig att det inte är så.

Skulle Linnea, Sandra och uthängt brottsoffer samt omyndiga vittnen kunna gå ihop och driva ett mål mot Pontus B?

Då är det till fördel att de inte går ut på sociala medier alls. Då är det till fördel för dem för kommande utredning.
Linnea har svarat en del och jag vet inte vad det betyder i praktiken. De andra har inte gått i försvar förutom Sandra som med all rätt dementerade och inget annat.
Citera
2025-03-26, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Det vet jag inget om jag återberättar bara vad dom sa.

Dom har fifflat med ekonomin ganska länge nu.

Undrar vad skatteverket kommer att säga när de mottar informationen.
Citera
2025-03-26, 09:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Dom har fifflat med ekonomin ganska länge nu.

Undrar vad skatteverket kommer att säga när de mottar informationen.

Okej vad ska jag göra åt saken? det är ju dom som åker på smällen om det är så.
Citera
2025-03-26, 09:28
Medlem
Citat:
Okej vad ska jag göra åt saken? det är ju dom som åker på smällen om det är så.

Du brukar ju ha väldigt starka åsikter om andra som fifflar och var mer intresserad av om du skulle gå lika hårt åt Anjo.

Men nej...
Citera
2025-03-26, 09:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Du brukar ju ha väldigt starka åsikter om andra som fifflar och var mer intresserad av om du skulle gå lika hårt åt Anjo.

Men nej...

jag har noll insyn på deras ekonomi, jag antar att myndigheter gör deras jobb om det finns ekonomisk brottslighet precis som dom gjort med Chrippa.
Blir Anjo anklagad för ekonomisk brottslighet så kan jag diskutera det.
Citera
2025-03-26, 11:17
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Blir Anjo anklagad för ekonomisk brottslighet så kan jag diskutera det.
Då hörs vi säkert om det framöver!
Citera
2025-03-26, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Vad kul att du fick nytt att gapa om. Jag förstår Anjo och Lisen. Vi är rätt dumma i huvudet som sitter här och skriver. Vi begår grova förtal. I varje fall de flesta av oss.
Men att gå så långt som du och några till gör så ni blir fullkomligt uppätna av er avsky handlar om att det har gått så långt att det har blivit en del av er. Därför äger Anjo er utan att veta det. Då himla kontraproduktivt.

Det går att diskutera utan att bli en idiot.
Så arga till absolut ingen nytta eftersom den enda som lägger sin energi på det är du och ni. Anjo bryr sig inte. Lisen bryr sig inte. Dom skiter fullständigt i det.
Och nu kommer du att bli jättearg på mig igen trots att jag är helt lugn.

Wempa: vilken kung du är!

Uppätna av er avsky? har du gått igenom vad du och dina gelikar har skrivit om Linnea i 1.5 års tid? Vi är arga på Anjo för att han beter sig vidrigt mot kvinnor, Anjo är arg på kvinnor för att han är en kvinnohatare. Ni däremot har aktivt deltagit i att hetsa och dreva mot en kvinna som blivit offentligt avrättad. Kallas hon inte spermahink så kallas hon knulldocka och gör hon inte det så kallas hon slampa. Man eftersöker hennes tidigare pojkvänner för att de ska få fram ännu mer skit. Man sprider rykten om hennes sexliv och gör narr av henne för det. Man offentliggör hennes privata chattar och väljer och vrakar för att hon ska se så hemsk ut som möjligt. Man hänger ut hela hennes familj, påstår att de är med i en sekt och att de fått en person att ta livet för sig.

Så som Anjo pratar om och behandlar kvinnor tyder på en väldigt skev kvinnosyn och det har jag och andra full rätt att bli arg över.
Sen kanske man inte ska försöka snacka ner någon annan för att den lägger mycket tid här när du sitter på 1800 fler inlägg. Anjo äger inte någon, Anjo bryr sig jättemycket om vad som står på flashback, speciellt bryr han sig eftersom han inte kan styra diskursen här och det är jättejobbigt för en person som honom som vill ha kontroll på allt och alla.
Citera
2025-03-26, 12:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie
Uppätna av er avsky? har du gått igenom vad du och dina gelikar har skrivit om Linnea i 1.5 års tid? Vi är arga på Anjo för att han beter sig vidrigt mot kvinnor, Anjo är arg på kvinnor för att han är en kvinnohatare. Ni däremot har aktivt deltagit i att hetsa och dreva mot en kvinna som blivit offentligt avrättad. Kallas hon inte spermahink så kallas hon knulldocka och gör hon inte det så kallas hon slampa. Man eftersöker hennes tidigare pojkvänner för att de ska få fram ännu mer skit. Man sprider rykten om hennes sexliv och gör narr av henne för det. Man offentliggör hennes privata chattar och väljer och vrakar för att hon ska se så hemsk ut som möjligt. Man hänger ut hela hennes familj, påstår att de är med i en sekt och att de fått en person att ta livet för sig.

Så som Anjo pratar om och behandlar kvinnor tyder på en väldigt skev kvinnosyn och det har jag och andra full rätt att bli arg över.
Sen kanske man inte ska försöka snacka ner någon annan för att den lägger mycket tid här när du sitter på 1800 fler inlägg. Anjo äger inte någon, Anjo bryr sig jättemycket om vad som står på flashback, speciellt bryr han sig eftersom han inte kan styra diskursen här och det är jättejobbigt för en person som honom som vill ha kontroll på allt och alla.

Hitta ett inlägg där jag eller 111-111 skriver att att Linnea är en spermahink, knulldock eller slampa.
Och när har vi kontakt hennes ex?
Citera
2025-03-26, 12:18
Medlem
Citat:
Hitta ett inlägg där jag eller 111-111 skriver att att Linnea är en spermahink, knulldock eller slampa.
Och när har vi kontakt hennes ex?

Ni sitter och försvarar Anjo i allt han gör, sitt inte och tro något annat.

Ni fattar inte hur Anjos lögner och beteende är totalt förkastlig och bör dömas ut dagligen, både här och i verkliga livet.

Jag kan inte hitta ett enda inlägg där ni dömmer ut Anjos beteende, gällande allt ifrån Linnea hatet till nazi pratet och ”dokumentärer” som rakt ut försvara vidriga våldtäktsmän, eller att hänga ut och föröka förstöra livet för totalt oskyldiga personer som är emot Anjo och hans lögn drev.
Citera
2025-03-26, 13:47
Medlem
Orkar inte kolla Anjos senaste. Kan någon säga hur han gjorde bort sig i denna videon?
Antar att haj gjorde bort sig då det verkar vara nåt han lyckas göra i varje video
Citera
2025-03-26, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie
Ärligt talat så lyssnade jag med ett halvt öra då jag bara ville höra om han skulle säga något om Sandra, är inte jätteintresserad av deras privatliv egentligen. Lisen hade enligt sig själv fått en kris och undrat om det här var allt livet hade att ge, så det var hon som tog initiativ till skilsmässan. Det är inte aktuellt längre då Lisen kommit på att hon inte skulle klara sig utan Anjo mer eller mindre, fast när hon pratar om det så låter det mer som att hon är rädd för att vara själv, men det är min tolkning. Lisen pratar också om någon släkting som ska vara sjuk och inte ha lång tid kvar så hon är väl inne i ett stadium där man kanske inte är så sugen på att lämna den person som står sig närmast.

Nej, de snackade överhuvudtaget inte om något annat. De hade kunnat tagit några minuter att ta upp Sandra och be om ursäkt för det men inte ens det kunde de förmå sig till. Riktigt illa.

Så mycket för en Q&A...
Citera
2025-03-26, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ExErslim
Enligt denna just nu 215 154 st: https://subscribercounter.com/channel/UCF4AN8MDjyjSZp7YHrASrcA
Citat:
Ursprungligen postat av ExErslim
Nu: 215 142
215 113
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här