2025-03-26, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PetterRetard
Min ekonomi är mycket god. Så pass god att jag faktiskt har funderat på konsekvenserna av mycket pengar....

Man kan köpa lycka, men upp till en viss gräns. Pengar utöver denna gräns ökar inte lyckan. En tusenlapp för den som är pank ger mycket lycka, men en tusenlapp för den med en miljon ger knappt någon lycka alls.

När du har ett visst antal fina bilar, så får du ingen ytterligare lycka av en till ny bil. Man vänjer sig helt enkelt. Det kallas hedonistic adaptation.

Skitsnack du har aldrig varit fattig.
Citera
2025-03-26, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AskMeAboutJesus
Pengar betyder inte allt.

Säg det till han som städar din toalett på jobbet
Citera
2025-03-26, 07:35
Medlem
Har vinnaren blivit kontaktad eller vad?
Citera
2025-03-26, 07:35
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym523
Säg det till han som städar din toalett på jobbet
Jag har själv städat toaletter.
Citera
2025-03-26, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Engback
Tror inte bollarna i dragningen har något minne av vart vinster gått tidigare så de kan nog lika gärna gå till Sverige igen som vilket annat land som helst ,sen borde nog minimiutdelningen på alla rätt i eurojackpott räcka till?

Bollarna vet till och med vad jag har valt för nummer och jävlas så mycket dom kan!
Citera
2025-03-26, 07:38
Medlem
Citat:
Har vinnaren blivit kontaktad eller vad?
Japp. Svenska Spel fick kontakt med personen igårkväll. Personen bor i västra Sverige och vill vara anonym. Ett officiellt pressmedelande kommer förmodligen från Svenska Spel under dagen som går att läsa här: https://om.svenskaspel.se/nyhetsrum/nyheter-tur/
Citera
2025-03-26, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AskMeAboutJesus
Jag har själv städat toaletter.

Alltså vad är det du inte förstår. Jag befinner mig på botten i samhället. Det enda som kan rädda mig är pengar. Jag vill inte höra ditt skitsnack om att pengar inte är allt. Jag lider varje dag utan pengar.
Citera
2025-03-26, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Satist
Dom hade ringt redan, står att dom försöker få tag på vinnaren
Hur vet dom tel-nr ?
Citera
2025-03-26, 07:42
Medlem
Crime-boy2s avatar
Citat:
Alltså vad är det du inte förstår. Jag befinner mig på botten i samhället. Det enda som kan rädda mig är pengar. Jag vill inte höra ditt skitsnack om att pengar inte är allt. Jag lider varje dag utan pengar.

Fattar du inte att så mycket pengar betyder problem?
Citera
2025-03-26, 07:43
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Citat:
Jag förstår att man behöver pengar, men inte att man behöver ett stort överflöd.
Citera
2025-03-26, 07:44
Medlem
Danne90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Dom delar väl på det .. en internationell spelar vann ju också.. sen Sverige har skatt på detta 30%. Men fortfarande mycket pengar. Typ 400 tusen något sådant blir det väl till den svenska spelararen?
Så många fel i ett och samma inlägg.
Citera
2025-03-26, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crime-boy2
Fattar du inte att så mycket pengar betyder problem?

Jo det kan bli problem med tanke på hur handikappade personer det finns i samhället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in