2025-03-25, 22:42
Medlem
hyssasess avatar
känns ju som att spelandet på div lotto-spel kommer gå upp i Sverige efter det här :P
Citera
2025-03-25, 22:48
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Har inte rättat ännu, men sparar det tills i morgon bitti😋😋😋

Gör så man sover som om det är julafton i morgon. Livet hade nog blivit samma, men lagt större delen på svenska aktier.

Då det är över miljonen konton på denna site, så är chansen vinnaren återfinns här ca 15%…
Det är garanterat många som har fler än ett konto. Men det vore ju kul om vinnaren dök upp här
Citera
2025-03-25, 22:53
Medlem
Enligt tyska Bild är vinstchansen en på 140 miljoner

Kul, att få höra att det är i stort sett lönst

Men samtidigt stämmer det inte för fanskapet spelade 6 rader, så hems vinstchans borde va
140 miljoner /6

https://www.expressen.se/sport/tips-och-odds/svensk-vann-125-miljarder-pa-eurojackpot/
Senast redigerad av Satist 2025-03-25 kl. 22:56.
Citera
2025-03-25, 22:55
Medlem
När man vinner 1 miljard, då blir det garanterat en fin volvo och ett hus på minst 250 kvm i ett lugnt och fint område.
Citera
2025-03-25, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natt-mackan
Avslöja inget!

Jag har inte rättat min rad än

Dom hade ringt redan, står att dom försöker få tag på vinnaren
Citera
2025-03-25, 22:59
Medlem
Det finns en tråd för ändamålet.

(FB) Eurojackpot
Citera
2025-03-25, 23:00
Medlem
Duvlorts avatar
Det svåraste och viktigaste nu är att försöka hålla det hemligt, för läcker det ut så är det kört.
Citera
2025-03-25, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Hoppas nästan att det är nån av flashbacks alla incels som startar depptrådar om hur livet inte är värt att leva vid 30. Hör av dig om du behöver en kompis att fira med hehe! Och grattis!

Ja, det vore kul

Men förmodligen är det nån som redan äger hästgård, hus, sommarstuga båt, stuga i fjällen , företag med 100 anställda och en egen ö
Brukar vara så

rätta mig om jag har fel sen
Citera
2025-03-25, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Satist
Ja, det vore kul

Men förmodligen är det nån som redan äger hästgård, hus, sommarstuga båt, stuga i fjällen , företag med 100 anställda och en egen ö
Brukar vara så

rätta mig om jag har fel sen
Eller en person i slutet av livet. Berit 85
Citera
2025-03-25, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Det svåraste och viktigaste nu är att försöka hålla det hemligt, för läcker det ut så är det kört.

Håller med.
Lite av en dödsdom samtidigt, man får nog flytta utomlands.
Annars får man gå på helspänn jämt och vara rädd för att bli kidnappad eller utpressad av nån granne
Samtidgt måste det ju kännas sjukt att fortsätta gå på Willys och köpa falukorv, när man har råd att köpa 1000 lägenheter och en restaurang
Senast redigerad av Satist 2025-03-25 kl. 23:11.
Citera
2025-03-25, 23:12
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Håller med.
Annars får man gå på helspänn jämt och vara rädd för att bli kidnappad eller utpressad av nån granne

Det borde vara det bästa som kan hända egentligen men tyvärr blir det sällan så.
Andra sidan så är det så löjligt mycket pengar, så möjligheterna är oändliga.
Citera
2025-03-25, 23:12
Medlem
Citat:
Håller med.
Samtidgt måste det ju kännas sjukt att gå på Willys och köpa falukorv, när man har råd at köpa 1000 lägenheter
Förstår inte varför det ska vara ett problem. Finns många rika i Sverige som lever på ett eller annat sätt endå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in