2025-03-26, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crime-boy2
Fattar du inte att så mycket pengar betyder problem?

Jo men det beror på vem som vinner.
Citera
2025-03-26, 08:00
Medlem
Vad gör man om man har 13 missade samtal ifrån okänt nummer och det fortfarande ringer. Vågar fan inte svara... har heller inte vågat rätta min rad än...
Citera
2025-03-26, 08:05
Medlem
Så fruktansvärt poänglöst. Ingen människa behöver så mycket pengar, det kommer enbart skapa med lidande för vinnaren är jag helt övertygad om.

Men då menar jag inte att vinnaren ska få noll. Men 20 vinnare som alla fick dryga 50 miljoner hade skapat betydligt mer värde tror jag.

Eller om man vill vara konspiratorisk, det vill man inte för då ökar sannolikheten att proletären lyfter sig. Största chans att hela vinsten vaskar ut till parasiter om den hamnar hos en slumpmässig individ.
Citera
2025-03-26, 08:17
Medlem
Sossepropagandan om att pengar gör en olyckig är stark i den här tråden.

Grattis till den personen som vann.
Citera
2025-03-26, 08:17
Medlem
Sagt det förut och säger det igen. Ingen privatperson behöver 1 miljard kronor. Sätt maxtaket till 100 miljoner och dela ut resterande pengar bland de lägre vinstkategorierna.
Citera
2025-03-26, 08:19
Medlem
Sinnessjukt med sån vinstsummor !!!
Citera
2025-03-26, 08:23
Medlem
Nog för att man vill vinna massa pengar. Men en sådan här summa är störd och jag tror den gör mer skada än nytta. Jag tror inte jag skulle klara av det.
Citera
2025-03-26, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
Vad gör man om man har 13 missade samtal ifrån okänt nummer och det fortfarande ringer. Vågar fan inte svara... har heller inte vågat rätta min rad än...

Hahaha 😝
Citera
2025-03-26, 08:34
Medlem
Pungpuckels avatar
Hade man vunnit såpass mycket, hade det nog snurrat en del i skallen..
Men det gör det ju ändå varje helg så sett.
Citera
2025-03-26, 08:41
Medlem
VoktorDodkas avatar
Jag kan inte sluts föreställa mig scenariot om en arab har vunnit jackpotten. Inte en chans att hen kan hålla tyst och hur reagerar släkten? Hur reagerar alla släkter hen har blodsfejder med? Alla arabvänner?

I min stad så vann en zigenarfamilj drygt fyra miljoner på lotto för över 20 år sedan, dom festade upp allt på någon månad, hela släkten, fullt ös till varenda krona var borta.
Citera
2025-03-26, 08:42
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Idioter i tråden som gråter över att en vinnare kan vinna så mycket pengar - skulle ni själva vinna så skulle det låta helt annorlunda - det kan jag lova! Att problem kan komma i en slik vinst kölvatten är helt klart, men jag skulle investera i fastigheter och annat som inte är digitala penningar, dessa skulle jag inte palla att hålla koll på. Inte att ha allt investerat i ettor och nollor. Nej, skulle köpa mig en egen, privat ö och bosätta mig där permanent med den släkt som vill och kompisar. Fastigheter runt om i världen, ett måste, såklart. Lite Bitcoins kunde vara kul. Fysiskt guld och ädelstenar ett annat måste.

Finns många ting att lägga pengarna på så jag skulle inte gråta som många andra fjantar gör i tråden. "Buhu, jag vågar inte vinna så mycket pengar för jag är en eunuck..." Spela då inte, för fasiken!

Glömde att jag först och främst skulle betala alla skulder för mig själv och alla i släkten + några utvalda vänner. De flesta skulle jag även ge en rejäl summa pengar och då talar vi miljonbelopp.

Såå, Fru Fortuna - se för faan till att jag är den som vinner nästa Jackpott, på vilket spel jag än valt att spela - för i helvete!
Citera
2025-03-26, 08:46
Medlem
zarrelitos avatar
syrran och jag spelar eurojackpott tillsammans.. för 150kr.

inte hört från henne sen i fredags så antar att jag är miljonär... iaf tills hon vaknar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in