Citat:
Ursprungligen postat av
peter_pung
Anser du att artiklarna är rena falsarier, eller tror du att det kan finnas någon relevans? Oavsett om man var för eller emot Trump innan valet måste man väl förstå att det som sker i USA just nu inte är bra för varken USA eller Europa? Gubben är psykopat och har sparkat alla som har vågat säga emot honom.
Jag anser ingenting. Jag skrev bara att det enda nyheterna tar upp om Trump är negativa saker och tog upp Aftonbladet på måfå. Och till den andra snubben som frågade om jag anser att lilla Sverige har påverkat så menade jag inte enbart Svensk media.
Ta upp nästan vilken stor nyhetssida i väst som helst så skriver dom på samma sätt som Aftonbladet.
Till och med nyheterna i deras egna land beter sig likadant med undantag för Fox news som snarare är värre åt det andra hållet och ignorerar dåliga saker. Men jag vet att det är för mycket begärt med nyhetssidor som klarar av att hålla sig till mitten och rapportera båda negativa och positiva saker.
Folk har blivit helt rabiata. Två personer i mitt liv har öppet önskat livet ur Trump och sagt att det var synd att kulan missade hans huvud, den ena var min sjukgymnast som jag hade träffat 2 gånger och jag nämnde att jag skulle åka till USA i sommar. Då började hon prata om Trump. Eftersom jag vet att dom flesta i Sverige är helt rabiata när det kommer till Trump så låtsades jag vara på hennes nivå för att se vad hon skulle säga och det tog 1 minut för henne att säga till mig att hon ville att någon skulle skjuta han. Men det är Trump som är psykopaten enligt dessa människor.