Citat:
Ursprungligen postat av
Doktordonka
Ha du bara läst tidningar nu, eller har du lyssnat på ett par av Trumps tal, jag rekommenderar att du gör det senare.
Om man lyssnar på Trump så...han tal, ja först av allt så upprepar han sig hela tiden, sedan svamlas det lite hit och lite dit, och simsalabim så byter han ämne, igen, och igen. Han pratar som om han vore ungefär tio år gammal (alternativt senil och gaggig) och gång på gång så visar det sig att han är totalt okunnig och ovetande om saker.
Trump är en lägre stående människa utan intelligens. Skulle gissa att han har en IQ på sisådär 65 eller nått om han gjorde ett intelligenstest.
Det i sin tur gör att man avskyr honom. Inte nödvändigtvis en vänstergrej...men ja jag får väl erkänna att mitt förakt för lågbegåvade är svårt att dölja när det gäller den mannen.
De som älskar Trump borde få mer ut av att gå ut på krogen och lyssna på den mest berusade människan, nivån är liksom ungefär likadan.
Jag har följt Trump väldigt aktivt, vill jag påstå, från valkampanjen i 2015/16 fram tills i dag.
Det är egentligen inget fel med Trumps sätt att tala på, dock så är han rak, spontan och politisk okorrekt. Och jag tvivlar inte en enda sekund på att en framgångsrik affärsman som (mot alla odds) har lyckats att bli USAs president 2 ggr är helt jävla dum i huvudet.
Vänstersidan och massmedia hatar Trump, men i grunden så har de ingen anledning till att göra det - annat än att de ogillar han som person. Man såg ungefär samma mönster från vänstern och medierna mot Reagan under 80-talet, han var liksom också en "farlig", "galen", "dum" och "dålig" president för USA och resten av världen.