2025-03-25, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ExErslim
Kan någon vänlig själ sammanfatta Anjos senaste video, kommer någon rimlig ursäkt? Kommer han radera ”dokumentären” och donera intäkterna till brottsoffret?

Det kan du nog glömma. Allt handlar om deras skilsmässa som de tror att information läckts om för att man är kritisk mot hans dokumentär. Egentligen har det läckts för att det är så komiskt att de ber om att skydda deras integritet när de själva skitit fullständigt i andras integritet tidigare, som brottsoffret t.ex.
Citera
2025-03-25, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie
Kan Lisens morsa som nu ska va en så stark kvinna ta och prata vett i Lisen? Tycker det är hur tydligt som helst hur kuvad hon är, hon stannar i relationen för att hon inte vet annat eller har annat. Hade hon inte suttit tyst som en mussla när hennes man kallar en annan kvinna för spermahink och knulldocka så hade jag tyckt mer synd om henne.

Yepp, det tysta medgivandet/medhållet är vidrigt.

Hon är definitivt medskyldig till terrorn.
Citera
2025-03-25, 21:49
Medlem
Varför pratar lisen om att dom ”jobbat” mycket tillsammans? Tittar man i Anjos årsredovisningar så har han ju inte betalat lön åt Lisen. Det är väl inte så att hon jobbat gratis och att familjen tagit ut lön i Pontus namn för att dom inte skulle försvinna under skuldsaneringen? Det är olagligt.
Citera
2025-03-25, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wempaa
Ska jag ta ansvar för vad någon annan gör?
Jag vet kanske 10% av vad som finns.
Då kan jag ju lägga ansvaret på dig, att inte du sa till dom? Om det nu anses som fel

Den personen jag vet något om är en av dom sjukaste personerna jag någonsin under mitt 42 åriga liv någonsin hört och läst om samt sett vad den gjort, så att jag skulle skämmas för att jag vet detta, inte en chans.
Sen om det är en man eller kvinna spelar ingen roll!!

Ändå fick du det till att det var Sandra under liven/premiären?

Varför då?
Citera
2025-03-25, 21:52
Medlem
Citat:
Ska jag ta ansvar för vad någon annan gör?
Jag vet kanske 10% av vad som finns.
Då kan jag ju lägga ansvaret på dig, att inte du sa till dom? Om det nu anses som fel

Den personen jag vet något om är en av dom sjukaste personerna jag någonsin under mitt 42 åriga liv någonsin hört och läst om samt sett vad den gjort, så att jag skulle skämmas för att jag vet detta, inte en chans.
Sen om det är en man eller kvinna spelar ingen roll!!

Så du menar att du inte deltagit i några chattar?
Återigen, spelar ingen roll vem det är, att du sitter och har information om människor och nu ytterligare en gång bekräftar det bevisar att du är inblandad.
Intressant, jag vet nog om väldigt många värre, typ mördare eller våldtäktsmän, speciellt våldtäktsmän som våldtar barn.
Hoppas det är värt det i alla fall, att vara inblandad i det här verkar ha en risk att spilla över på resten av ens liv.
Citera
2025-03-25, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freddeeesson
Varför pratar lisen om att dom ”jobbat” mycket tillsammans? Tittar man i Anjos årsredovisningar så har han ju inte betalat lön åt Lisen. Det är väl inte så att hon jobbat gratis och att familjen tagit ut lön i Pontus namn för att dom inte skulle försvinna under skuldsaneringen? Det är olagligt.

De har sagt det flera gånger under årens gång, högst olagligt.
Citera
2025-03-25, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Ändå fick du det till att det var Sandra under liven/premiären?

Varför då?

Jag har redan svarat på det där typ 3ggr nu
Hoppas det räcker….
Annars, så tar vi det gång 4
Jag va lite för snabb då jag släpade och inte va live
Jag va helt säker på att han skulle säga nått annat
Vilket han då inte gjorde.
Det är lite svårt att ändra nått man skriver live
Jag bryr mig inte om vem hon är hon har inget med det jag gör att göra!
Citera
2025-03-25, 22:00
Medlem
Inte ett ord om eller en ursäkt till Sandra, återigen bekräftar han vad han är för typ av människa.
Citera
2025-03-25, 22:02
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freddeeesson
Skatteverket skulle behöva granska deras företagande i samarbete med polis & kfm, Lisen jobbar heltid i företaget men nolltaxerar, samtidigt kör dom runt i ett annat företags firmabil.

Det är två riktiga myglare, dom har ju blåst staten på nästan en miljon

Nu har karman kommit för alla år av scam, karman tar oss alla som förtjänar det
Citera
2025-03-25, 22:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Vad säger din goda kamrat i sin video? Tycker titeln påminner om att dom ansökt om skilsmässa?
Men jag antar att dom säger att allt är frid och fröjd nu? Är det så, du som har first info?

Undrar även hur många inte sanningar din gode vän kommer med i videon?

Som jag sa dom ska inte skilja sig.

Anledningen till att dom håller sig borta beror på att Lisen har en nära anhörig som är väldig sjuk och kommer somna in.
Citera
2025-03-25, 22:11
Medlem
miapetters avatar
Jag tyckte ändå att det helt klart är bättre att han pratar om sig själv o inte om andra.

För om han tycker att Flashback har noll koll på honom så kan man tycka att han borde kunna förstå att det är så de han pratar om känner för honom. Ärligt talat är han inte ett dugg bättre.
Men helt klart positivt att han inte körde en mobbinglive.

Men det måste ha varit fler än jag som fick hjärtflimmer av alla sabla hjärtan?
En, jag svär, la nog upp minst 48 st på rad.
Apropå psykopatiskt.
Citera
2025-03-25, 22:18
Medlem
Citat:
Jag har redan svarat på det där typ 3ggr nu
Hoppas det räcker….
Annars, så tar vi det gång 4
Jag va lite för snabb då jag släpade och inte va live
Jag va helt säker på att han skulle säga nått annat
Vilket han då inte gjorde.
Det är lite svårt att ändra nått man skriver live
Jag bryr mig inte om vem hon är hon har inget med det jag gör att göra!

Men ändå uppvisar du nonchalans inför att du var delaktig i utpekandet av Sandra.

Du tycker inte att det är på sin plats att visa lite ånger?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in