2025-03-25, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErikHae86
Anjo gjorde först nazzevideo med Öberg och Kinesen.
Sen släpptes en bedrövlig dokumentär.
Sen gör han bort sig angående Sandra.
Smakstart på 2025

Han får stå för det själv, jag kan tyvärr inte göra något åt att han gör dom valen han gör. Utan ni måste säga det till honom om ni vill få fram det för jag kan inget göra.
Citera
2025-03-25, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wempaa
Ja vist gör jag det för att jag spyr på all skit som skrivs.
Jag har inte brytt mig överhuvudtaget fram tills idag när jag såg en sak som inte ens är i närheten av att stämma.
Så om du tror att jag skulle vara mer skyldig, jag är ledsen men jag skiter högaktningsfullt om du ”tycker det”
Tro du eller påstå du precis vad du vill 👌🏻

Vad var det du såg som inte stämde då?

Så du kan dementera det?
Citera
2025-03-25, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Vad var det du såg som inte stämde då?

Så du kan dementera det?

Jag har dementerat allt i mitt första inlägg. Läs det så får du svaren där
Citera
2025-03-25, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jag sa inte att det fanns, jag sa att hon ansökt om det, och för att göra något sånt så finns det en anledning, eller tusentals anledningar

bevis på ansökan annars ljuger du
Citera
2025-03-25, 21:30
Medlem
knark-kungens avatar
Kul hur han försvarar sin jävla skräp mockumentär med 2 wt's.

Det är försent Anjo, skadan är redan skedd ditt jävla mongo, bara för du blir backad av 2 svagbegåvade stackare förändrar det ingenting.
Citera
2025-03-25, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Kul hur han försvarar sin jävla skräp mockumentär med 2 wt's.

Det är försent Anjo, skadan är redan skedd ditt jävla mongo, bara för du blir backad av 2 svagbegåvade stackare förändrar det ingenting.

Nu har det gått utför 2025 hittills och det fortsätter ned.

Snart slår han i backen med en duns.
Citera
2025-03-25, 21:33
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Nu har det gått utför 2025 hittills och det fortsätter ned.

Snart slår han i backen med en duns.
Vad bölar Lisen om? Har dom gått ut med skilsmässan nu? Har du ett jävla uns självrespekt i kroppen Lisen så skär du bort den där cancerknölen från era liv, dina barn kommer tacka dig när dom blir äldre
Citera
2025-03-25, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Vad bölar Lisen om? Har dom gått ut med skilsmässan nu? Har du ett jävla uns självrespekt i kroppen Lisen så skär du bort den där cancerknölen från era liv, dina barn kommer tacka dig när dom blir äldre

Jag stängde av skiten för jag har börjat fyllas av samma irritation när jag hör Anjo som med Rask.

Får ta mig tusan blodtrycksstegring av irritation.
Citera
2025-03-25, 21:40
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Jag stängde av skiten för jag har börjat fyllas av samma irritation när jag hör Anjo som med Rask.

Får ta mig tusan blodtrycksstegring av irritation.
Jag klarar inte heller lyssna på Lisen.

Hon lider av ett extremt traumabond, skulle bli förvånad om hon lyckas bryta sig lös, hon faller inte in i normen självständig, stark kvinna om man säger så

Är det ngn krigare som orkar traggla sig igenom eländet, citera en sammanfattning här tack
Citera
2025-03-25, 21:43
Medlem
Kan någon vänlig själ sammanfatta Anjos senaste video, kommer någon rimlig ursäkt? Kommer han radera ”dokumentären” och donera intäkterna till brottsoffret?
Citera
2025-03-25, 21:45
Medlem
Kan Lisens morsa som nu ska va en så stark kvinna ta och prata vett i Lisen? Tycker det är hur tydligt som helst hur kuvad hon är, hon stannar i relationen för att hon inte vet annat eller har annat. Hade hon inte suttit tyst som en mussla när hennes man kallar en annan kvinna för spermahink och knulldocka så hade jag tyckt mer synd om henne.
Citera
2025-03-25, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie
Ok, du kanske skulle spy lite på det dina kompisar har utsatt en ung kvinna för det senaste 1.5 året?
Ja, jag tror fortfarande att du är högst inblandad och kommer fortsätta tro det. Spelar det någon roll vilken kvinna du "har mycket på" varför har du något på en kvinna överhuvudtaget om du inte är inblandad i något? Jag fattar att det är J det handlar om, men det spelar ingen roll vilken kvinna det är.

Ska jag ta ansvar för vad någon annan gör?
Jag vet kanske 10% av vad som finns.
Då kan jag ju lägga ansvaret på dig, att inte du sa till dom? Om det nu anses som fel

Den personen jag vet något om är en av dom sjukaste personerna jag någonsin under mitt 42 åriga liv någonsin hört och läst om samt sett vad den gjort, så att jag skulle skämmas för att jag vet detta, inte en chans.
Sen om det är en man eller kvinna spelar ingen roll!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in