2025-03-25, 14:47
Medlem
Nu gör Anjo precis så som han alltid gör när han gör bort sig, efterfrågar frågor som han kan besvara i en video på youtube. Gå tillbaka och kolla hans video både vad gäller videon med nazisten och dokumentären så har han gjort exakt på det här sättet.
Han är så jävla feg och stolt att han inte vågar bara gå rakt ut och be om ursäkt till Sandra. Han kommer säkert göra det men det kommer också vara en del av en lång sekvens där det mesta fokus kommer läggas på falukorvsgubben. Läser den fegisen som en öppen bok.

Gällande hans eventuella skilsmässa med Lisen så tänker jag att man inte behöver vara skadeglad, men däremot kan man vara glad för hennes skull. Hur tror ni det är att leva med en sån som Anjo? Inte trevligt tänker jag. Tror inte människor förstår hur mycket tid han måste lägga på det här dramat medan resten av familjen lever ett vanligt liv. Med tanke på hur imponerad han var över Chrippas föräldraskap en gång i tiden så känns det inte direkt som att han hjälper till särskilt mycket hemma heller.
Citera
2025-03-25, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapapa
Kollar helst inte på någon av dessa, totalt gråa och trista människor..
Jag tycker dom är suveräna, helt fantastiska allihop. Tackar Axel som var först ut och de andra som hängde på. Bryr mig inte om dom är grå, tråkiga, vänster el höger. Dom gör nåt bra, suveränt!
Citera
2025-03-25, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Men okej vi säger att jag har tagit del av samma bild men vad gör det rätt att lägga ut en bild på en naken kvinna utan samtycke från henne? och varför vill någon lägga ut det för att man ska tro att det är Lisen?

Jag tycker det blir fel när man vill kämpa för kvinnor barn osv men man kan göra en sån här sak mot en kvinna det är okej?
spelar ingen roll vad som är värst hit & dit, detta gjordes ju även mot Therese.

Vilken kvinna menar du? Porrstjärnan? Du ska inte snacka ett skit när du har direktkontakt och försvarar en uppenbar kvinnohatare. Det Anjo gjort mot det minderåriga brottsoffret och nu Sandra är inget man gör om man bryr sig om kvinnor. Inte heller använder man ord som knulldocka och spermahink om kvinnor. Den mannen väljer du att han kontakt med och försvara.
Hycklare.
Citera
2025-03-25, 15:19
Medlem
Citat:
Är det ytterligare en pajas med nosring och outfit likt en hårdrockare?? Är bara vegansk kost och feminazi stuk på idioten så har han kammat hem full pott...

Så vad anser du då om Rask?
Citera
2025-03-25, 15:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallgran
Jag tycker dom är suveräna, helt fantastiska allihop. Tackar Axel som var först ut och de andra som hängde på. Bryr mig inte om dom är grå, tråkiga, vänster el höger. Dom gör nåt bra, suveränt!

Det blir så dumt när någon som uppenbart inte bryr sig ett skit, utan bara vill synas och höras. Lägger kommentarer som inte har något egentligt värde.

Jag håller med dig Kristallgran. Alla har tillfört något bra, men min fråga var från början om det är något avtal på att inte köra samtidigt. Nu fick jag inget svar på det, och det är egentligen av underordnad betydelse, man kan ju alltid se allt vid senare tillfällen
Citera
2025-03-25, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie
Oavsett om Stefan Hellgren är kunnig inom juridik så tror jag inte han är så smart, då skulle han inte ha Anjo i sitt nätverk vars innehåll består av att förtala olika människor. Han tror väl på något sätt att de ska komma undan, kanske för att de alltid gjort det.
Anjo har säkert blivit obekväm både för ninetone och Jocke, men vad ska de säga när han gjort en dokumentär i 2 års tid? sorry brorsan du får ställa in. Det säger sig självt att Jocke vet att det här inte är bra, annars hade han delat någonting som har med dokumentären att göra. Anjo hade hängt Jocke om det inte var så att han visste att han har mer att förlora på det, precis som Jocke inte kan hänga Anjo för han antagligen har information om honom som skulle kunna förstöra hans karriär.
Rolig vänskap!

Hans drivkraft verkar vara att bli något på sociala medier gissar jag. Han betalade Julias räkningar för att få en shoutout på instagram, vem fan gör så?

Wempa är nog ganska osmart och lite dum. Säljer sig själv för lite inbillad vänskap men blir enbart utnyttjad i slutändan.

Om Stefan Hallgren hade någon kunskap inom juridik så hade han aldrig skrivit beskrivningen om dokumentären och därmed satt sitt namn på den.

Anjo betalar väl 20% av sina intäkter till Ninetone så han är nog enbart siffror för dem.
Citera
2025-03-25, 15:51
Avslutad
Citat:
Kollar helst inte på någon av dessa, totalt gråa och trista människor..

Använder Video Summarizer i ChatGPT för att slippa dessa timslånga sömnpiller
Citera
2025-03-25, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det blir så dumt när någon som uppenbart inte bryr sig ett skit, utan bara vill synas och höras. Lägger kommentarer som inte har något egentligt värde.

Jag håller med dig Kristallgran. Alla har tillfört något bra, men min fråga var från början om det är något avtal på att inte köra samtidigt. Nu fick jag inget svar på det, och det är egentligen av underordnad betydelse, man kan ju alltid se allt vid senare tillfällen

Hittills har de inte kört samtidigt iaf.

Det är bra om de fortsätter så.
Citera
2025-03-25, 15:57
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Du med dina påhitt.
Lisen mådde dåligt pga av bilder som spreds på henne, med tanke på att folk tagit printar från hennes Snapchat och skapar olika nakenbilder, ingen tjej mår bra av det.

Många sitter här och hatar på Anjo för dokumentären men att skicka runt en nakenbild på hans fru är okej? det går inte ihop att man försöker va mån om tjejer när man gör något sådant.
Du tror alltså hon började må dåligt nu? Haha alltså snälla någon

Hon har levt i en toxisk relation i 10+ år, sånt bryter ner en människa.

Kolla bara på henne och Therese Rask, dom är skal av sina forna jag.

Varför ger du alla skulden för vad ett CP Gör? Du är ju fan inte riktigt klok
Citera
2025-03-25, 16:05
Medlem
Anjo, gör en Flashback och skriv till mig. Jag har århundradets smaskigaste content som du inte inte vill missa att vara först med.
Citera
2025-03-25, 16:54
Medlem
Mikkkas avatar
Menar anjo att han inte har lyckats identifiera att det INTE är hans valross till fru på bilden? Eller lajvar han för att kunna bära offerkoftan, eller önsketänker han att det är Lisen på bilden?

Varför har detektiven och hackern Anjo Josefsson inte bildgooglat bilden, om han nu inte kan känna igen sin fru är det ett tips (snart fd)?
Citera
2025-03-25, 16:57
Medlem
miapetters avatar
Inte utan att en blir lite rörd över skönsången faktiskt.
https://www.youtube.com/shorts/iGgBE1kLGWo
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in