2025-03-24, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson
Tror att han på nåt sätt börjar märka att det blir för mycket på honom nu, och på nåt sätt är det ett sätt att krypa till korset.

Vi får inte glömma att Anjo är i grund och botten en väldigt skör och sårbar individ. Det märks inte minst på sättet han inte kan ta kritik på.

Jag tror dom senaste månaderna har Anjo inte alls mått bra. Precis som rask så är han duktig på att hoppa på andra. Men när han själv blir påhoppad (speciellt av så många samtidigt) så känner han sig så liten och osäker.

Det räcker med att en person börjar kritisera honom något så måste han snabbt ut med en video och köra över personen som en ångvält för att tysta. När nu många hoppar på honom samtidigt så har hans värsta mardröm inträffat och han vet inte hur han ska bete sig.
Det är inte Anjo som kryper till korset tyvärr, utan Legio som nu gör allt för att vi ska förstå hur folk kan dras med i " rummet" blir mer och mer misstänksam mot denna Legio. dom lovade väl guld och gröna följare om han gick med dom istället. Och istället för hot massa shoutout, istället som vuxen ,dessutom lärare, stå upp mot mobbare och sprida moral och källkritik.
Citera
2025-03-24, 17:49
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marrier
Vad ville denna legio åstadkomma egentligen? Han gillar kommentarer från tittare som resoner helt olikt hans tidigare sunda resonemang. Inkl motvikt.jag får inget grepp om honom. Ok,om han blev rädd eller fick konsekvenser.men han behöver väl inte avsluta sin medverkan med att i viss mån ge Anjo och company delvis rätt. Enkigt min mening har han därför gjort mer skada än nytta i saken, att uppmärksamma tittare om den destruktiva miljön på youtobe och dokumentärer,än om han varit tyst från början.

Kan bara instämma
Citera
2025-03-24, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är fastställt att det handlar om en bild som florerat på nätet sedan 2012 och att det inte är L vare sig ändalykt eller ansikte.

Det är ironiskt att Lisen inte ser att det föreställer en annan kvinna.

Och komiskt.

Edit:
Det är kanske så när man har ett generiskt utseende.
Citera
2025-03-24, 17:53
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Det är ironiskt att Lisen inte ser att det föreställer en annan kvinna.

Och komiskt.

Förtalssvängen generar det.

Så de kör.
Citera
2025-03-24, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Förtalssvängen generar det.

Så de kör.

Ja, de "behöver" väl att det är Lisen för att det ska funka.
Citera
2025-03-24, 17:55
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jag kan inte bry mig mindre vad Legio tycker om detta.
Anjo har hatat i över ett år och har noll intresse för andra. Nu drabbade det dom själva och då bölar han, och Legio tycker att "Nån djävla måtta får det vara"?
Vem röt till när Anjo spred sekretessmarkerade dokument gällande flera barn?
Skit skall skit ha
Har sekten kommit åt Legio, eller vad menar du?
Citera
2025-03-24, 17:55
Medlem
RumpTrollets avatar
Jag får en känsla av att Legio är en sån människ som är livrädd för konflikter.. Han vill vara omtyckt av alla. Och för känslig för denna typ av ”härvor”. Han skulle aldrig gett sig in.
Och när han tog avstånd borde han hållt sig på avstånd, men det känns som att han endå är rädd att bli ”bortglömd” nu. Därav dessa handlingar tror jag.

Fegt enligt mig.
Citera
2025-03-24, 18:00
Medlem
Miys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RumpTrollet
Jag får en känsla av att Legio är en sån människ som är livrädd för konflikter.. Han vill vara omtyckt av alla. Och för känslig för denna typ av ”härvor”. Han skulle aldrig gett sig in.
Och när han tog avstånd borde han hållt sig på avstånd, men det känns som att han endå är rädd att bli ”bortglömd” nu. Därav dessa handlingar tror jag.

Fegt enligt mig.

Jsg tycker att han tar den lite väl djupt i tvåan det får mig undra om Anjo grävt fram någon skit på honom.

Jag har bara sett ett klipp med Legio och då satt han och hade högläsning ur någon lärartidning tråkigare Youtuber får man leta efter om jag ska vara ärlig.
Citera
2025-03-24, 18:02
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01

Sekten?

Ett par kritiserade pers med dåligt innehav borde bli granskade.

Jocke ( barn )
Anjo ( barn och vuxna )

Rask allt och sorry

Legio är inte avgörande.
Citera
2025-03-24, 18:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01

Nej verkligen inte. Lokal har uttryckt att Lisen är dubbelmoralens morsa med offerkofta och allt, och det tillsammans med att deras skilsmässopapper blev mer offentliga än vad dom tänkt sig, och bilden på det, tyckte Legio kanske var för mycket. Att det finns gränser för vad man utsätter folk för.
Hade han följt vad både Anjo OCH Lisen utsatt folk för 2024 så hade han kanske nöjt sig med att tycka "illa vara" men inte sagt något
Citera
2025-03-24, 18:06
Medlem
miapetters avatar
Jag skulle säga att den nya dokumentären är HELT SUVERÄN faktiskt!
https://www.youtube.com/watch?v=yzytJ4RMFH8
Citera
2025-03-24, 18:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Jsg tycker att han tar den lite väl djupt i tvåan det får mig undra om Anjo grävt fram någon skit på honom.

Jag har bara sett ett klipp med Legio och då satt han och hade högläsning ur någon lärartidning tråkigare Youtuber får man leta efter om jag ska vara ärlig.

Han har faktiskt en del grejer på YT som är värd att lyssna på, så där håller jag inte med dig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in