2025-03-25, 09:18
Medlem
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheMongoKid
...och med det vill du ha sagt att du är bättre?
Är det bättre att sitta på Flashback och önska att det går illa för andra?
Tänk efter hur du själv beter dig korkskalle!

För att citera den mäktiga Anjo, ”jävla idiot” eller ”är du helt dum i huvudet?”
Men ja, jag är bättre. Och det är de flesta jämfört med Anjo.
Citera
2025-03-25, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Teflonminne de lux
Vem vinner mest på att outa vem?
Wempa är kompis med Jocke, så varför skulle han göra detta för Anjo?
Är Anjo och/eller Wempa simkunniga?

I grunt vatten ja. Nu är de emellertid ute på djupt (djupt!) vatten. Anjo förstår inte att han och hans kompis "flashback-outaren" Wempa själva kan bli hackade. Anjo, ärligt talat hur tänkte du? Att dina motståndare inte har resurser? Anjo - du är en pajas!
Citera
2025-03-25, 09:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Slussenyao
Jag hoppas att Lisen lämnar så att Anjo får en Reality Check och ändrar sitt barnsliga beteende och växer upp någon gång. Avslutar sin YT karriär och återgå till sitt sälja yrke och satsar på familjen. Då hade han vuxit i mina ögon

Den som la ut om att Lisen lämnat är inte den mest trovärdiga, utan det kan mycket väl vara en spekulation som skall utvecklas till en trådsanning.
Jag tror inte hon har, eller har, planer på att lämna just nu
Se upp med vem som droppar dessa "jag har fått till mig"
Citera
2025-03-25, 09:37
Medlem
Citat:
Den som la ut om att Lisen lämnat är inte den mest trovärdiga, utan det kan mycket väl vara en spekulation som skall utvecklas till en trådsanning.
Jag tror inte hon har, eller har, planer på att lämna just nu
Se upp med vem som droppar dessa "jag har fått till mig"

Word! Mycket desinformation sprids nu! (Troligen (anstiftat?) från sekten?). Det hela handlar om att blanda bort korten. Anjo & Co är pressade just nu...
Citera
2025-03-25, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Så...den person som ska outa alla konton på flashback som skriver negativt om Anjo är alltså...bilhandlare?! Jag ger upp! Det hela känns som en Monty Python sketch.

Kolla upp Monty Pythons sketch "Biggus Dickus"; Anjo är Caesar och Wempa är Caesars trogna soldat, som aldrig skrattar.

Har Wempa skrivit något negativt om Anjo?

Underbart isf eftersom det blir ett kvitto på sektens söndring.

Edit:
Läste igen och såg att jag läste fel. Inväntar att koffeinet ska kicka in så jag inte är så trög.
Senast redigerad av LimboLife 2025-03-25 kl. 09:48.
Citera
2025-03-25, 09:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ErikHae86
Trovärdiga rykten?
Stämmer det inte lär ju Anjo motbevisa detta snart.

Lisen har inte flyttat ifrån Anjo det är en trådsanning och dom ska inte skiljas.
Citera
2025-03-25, 10:00
Medlem
Snusfris avatar
Citat:
Teflonminne de lux
Vem vinner mest på att outa vem?
Wempa är kompis med Jocke, så varför skulle han göra detta för Anjo?
Är Anjo och/eller Wempa simkunniga?

Misstänker att Anjo flyter.
Citera
2025-03-25, 10:00
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Vart hittar jag bilden på lisen som alla skriver om?
Det finns länkat på flera sidor här, du får klicka tillbaka lite och leta efter URLer.
Det är ingen bild på "lisen" det är en vanligt förkommande fejkbild helt enkelt.

Det har redan klargjorts.
Citera
2025-03-25, 10:01
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Lisen har inte flyttat ifrån Anjo det är en trådsanning och dom ska inte skiljas.
Varför lämnade dom in en skilsmässoansökan då? Du som vet allt..

Lisen vill iväg, hon vill ha ett nytt liv med en partner som inte skämmer ut hela familjen på youtube, förstår henne verkligen.
Citera
2025-03-25, 10:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Varför lämnade dom in en skilsmässoansökan då? Du som vet allt..

Lisen vill iväg, hon vill ha ett nytt liv med en partner som inte skämmer ut hela familjen på youtube, förstår henne verkligen.

Men då kanske du läst att dom dragit tillbaka skilsmässan också? den är alltså inte aktuell.

Du hittar på lögner om Lisen hon vill inte ha ett nytt liv med en annan man skärp dig!
Citera
2025-03-25, 10:12
Medlem
Citat:

Hur vet du det?

Hon kan ju ha flyttat ut trots att de dragit tillbaka skilsmässan.
Citera
2025-03-25, 10:21
Medlem
Citat:
Men då kanske du läst att dom dragit tillbaka skilsmässan också? den är alltså inte aktuell.

Du hittar på lögner om Lisen hon vill inte ha ett nytt liv med en annan man skärp dig!

Hur vet du att hon inte vill ha ett annat liv med en annan man? Du är så sker på allt hela tiden, fast att dina fakta kommer ifrån en av dom största lögnarna som satt sin fot på sociala medier.

Det står inte i något papper eller i Anjos Instagram hur det är, så du kan omöjligt veta detta om du inte är Anjo eller Lisen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in