2025-03-23, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av morboso
Den "psykiska misshandeln" ligger inte i att han delar sin syn p tex coca cola utan att han gr sina egna tillkortakommanden (blir otrygg av att hon dricker cola) till hennes ansvar och problem istllet fr att ta tag i varfr han blir s triggad nr hans egna rigida riktlinjer inte fljs. r man trygg och "har sett sanningen" (ven om sig sjlv) letar man inte efter problemens lsning utt utan int.

Precis, och hans tolkning och rigida riktlinjer har tagit ver rollen som hans egen snuttefilt (efter vad det nu var tidigare).

Hller inte med om Ola, han r snarare en skr nyfrlst som lngtar efter att flja ngon. Sg i dynamiken med Bea att det r hon som talar, och han som lyssnar. Det r hon som skulle kunna f honom att gra vadsomhelst.

Det var ngon i trden som spekulerade om det. I s fall ett flera r gammalt avsnitt, men den personen skulle ha barn. Har Ola det?

Jag lyssnade p avsnittet Nina trffar en krlekshealer som en p TikTok pstod handlade om Ola. Det slpptes frra ret och Nina som berttade historien r 43 och krlekshealern var flera r yngre n henne. S det gr inte ihop med ldern. Hur lite jag n m gilla Ola knns det som projicering.
Citera
2025-03-23, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskmedia
Blev chockad nr jag hrde Olas lder, mste ju vara en lgn. Inte en chans att han r under 50 r. Rynkorna, botoxleendet och d har vi inte ens pratat om den uppenbara narcissismen.
Hur gammal r han ?
Citera
2025-03-23, 19:51
Medlem
Ko-vid-19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Hur gammal r han ?
42.
Citera
2025-03-23, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ko-vid-19
42.
Inte en chans. Minst tio r ldre
Citera
2025-03-23, 20:06
Medlem
Slaskmedias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Inte en chans. Minst tio r ldre
Eller hur!! Han kan omjligt vara under 50. Hur kan man fejka ldern?
Citera
2025-03-23, 20:31
Medlem
Ngon som har koll p Olas fretag Zero-Living AB? Bara namnet knns lika mycket som ett skmt med tanke p hans snva livsstil.
Citera
2025-03-23, 21:56
Medlem
Vad r det fr jvla ntter som castat i r och varfr r Jessica med s extremt lite. Varfr ens ha en programledare d?
Citera
2025-03-23, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaemo
Jag lyssnade p avsnittet Nina trffar en krlekshealer som en p TikTok pstod handlade om Ola. Det slpptes frra ret och Nina som berttade historien r 43 och krlekshealern var flera r yngre n henne. S det gr inte ihop med ldern. Hur lite jag n m gilla Ola knns det som projicering.

Nej, det lter inte som Ola. Han hade vl ganska nyss hoppat av sitt jobb ett tag fr att finna sig sjlv barfota p en grspltt.
Jag tror inte heller att Ola r psykopat, bara totalt egocentrisk och fruktansvrt omogen. Och en fd tung missbrukare. Men det r vad jag tror. Inte r man rdd fr coca cola annars.

Jag tror dremot att han skt rdgivning hos Bea och fastnat totalt i hennes psykotiska tantraflumvrld dr man kan utnyttja mnniskor samtidigt som man tjnar pengar och fr utlopp fr sin sadism.
Citera
2025-03-23, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snapscan123
Bea sger att hon gtt 12 stegsprogrammet 5 gnger...
Kan det varit dr de blev vnner?

Eller s var det i TNT de trffades? Kolla in det hr: https://www.svtplay.se/video/jABaxEX/holy-fuck/
Citera
2025-03-23, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Grejen r den att Nathalies syster och mamma bor i Bors. Allts 40 minuter frn Gbg. Dom verkar inte vilja ha hem henne till vstkusten. Haha.
r det sant? D blir det ju nnu konstigare! Jag trodde de bodde typ i Stockholm!
Citera
2025-03-23, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskmedia
Eller hur!! Han kan omjligt vara under 50. Hur kan man fejka ldern?

Han tror inte p solkrm men hnger nog mycket i solen. Kan tnka mig ser det r drfr han ser ut som han gr.
Citera
2025-03-23, 22:46
Medlem
Jag vill veta mer om Ola. Inget som vet ngot om honom sen tidigare? Ingen som gtt i skolan eller jobbat med honom? Har han varit missbrukare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in