har setat i Adobe premiere och gjort min ultimata RZs Halloweenversion
Bägge hans filmer har jag klippt ihop till en film med bägge DCsen som utgångspunkt
Raderat "continuity"-felet med att Loomis får sina ögon intryckta med hjälp av att klippa bort just de klippen så i min version får man helt enkelt inte se vad som händer
Det andra continuity-felet jag fixat är att Laurie "missar" skottet mot Myers (Eftersom han lever i 2an)
Min version går till svart precis efter att de hoppar ut igenom rutan (återigen, vi vet inte vad som händer)
Jag har sedan dragit ner färgerna markant i första filmen till en nivå jag kände var jävligt behaglig att titta på.
Det ser mer blekt 70tal ut nu samt att jag lagt på noise över så den liknar 2an mer.
det blev en nästan 30gb stor Halloweenfest och jag fan älskar min version.
Loggan tog jag ifrån 2an och raderade II i photoshop så hela paketet blir 2ans ton.
2an har jag inte redigerat nämnvärt... bara några detaljer i början som inte syns iallafall
Det trista var att jag inte kunde lyckas få över 5.1 spåret bara men hey... 5.1 är gay och gamla skräckfilmer hade inte det
Men visst... om jag någongång får tillfälle i framtiden att lägga på ett sådant spår så är det nog inga större problem att synca in det.
om ni är nyfikna så varsågod å dra hem den
jag tycker den blev fucking sick och döpte den till Mayhem Edition :P
https://mega.nz/folder/D7AyFBgL#-s1Q-9Of30JYyEcpWng_vQ