Citat:
Ursprungligen postat av
konsulten-it
Fel. Jag har blivit borttagen.
Genom vanlig gallring eller på begäran?
Citat:
Ursprungligen postat av
Zxcvbnmqwer
Jag vill inte verka otrevlig.
Men förstår du innebörden av vad ett förbehåll betyder som tingsrätterna satt på domarna ? För det verkar verkligen som att du inte gör det.
Nu var det ett tag sen jag läste förbehållen, men om jag minns rätt så gällde inte förbehållen genuin journalistisk verksamhet, så de försöker förmodligen använda det som ett kryphål.
Citat:
Ursprungligen postat av
konsulten-it
De verkar ha spioner på flashback. De har lagt tillbaka mitt namn igen. Jag har påpekat detta för de igen och bett de ta bort uppgifterna innan tisdag. Annars kommer jag att stämma de i domstol, vilket jag verkligen kommer att göra. Ont ska med ont fördrivas!
Hehehe, "spioner." "I smell a rat!"
Skämt åsido, Flashback är ett offentligt och anonymt forum. Mycket möjligt att de läser vad som skrivs här, vilket inte borde förvåna någon. Man ska aldrig skriva något på Flashback om man inte är okej med att hela Sverige läser det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Eidermag
Det stämmer. Dom har lagt tillbaka Gdprwarrior också.
Jag hörde från källa nära Lexbase att det är en hämnd för att dom inte får domar längre. Jonas Häger hade tydligen varit galen på kontoret och skrikit och hållt på. Dom andra delägarna ska vara rädda för att han ska göra något riktigt dumt. En lose cannon som min källa sa.
Heh, no offense, men anonyma källor som läggs fram helt utan stöd på Flashback har ganska lågt bevisvärde i mina ögon.