2025-03-21, 05:55
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
"Ingen vet vem jag är. Jag lever livet.”

https://www.expressen.se/noje/dermot-clemengers-ord-pa-flykt-lever-livet/ (betalarikel)
Citera
2025-03-21, 05:57
Medlem
Man jagar män till världens ände för samma sak som man hyllar Bianca Ingrosso. Feminismens Mecka Sverige är verkligen ett skräckexempel.
Citera
2025-03-21, 06:02
Medlem
Majasmokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andersbachmann2
staten kommer inte banna Onlyfans eller bege sig på köpare, alla kontoköp är redan privata som är. LOL. vart har du hört det ens eller hur kan du ens få för dig det? de kan inte röra OF, det går under UK-laws och Sverige har aldrig bannat en hemsida förut, förutom en gång i historien då man valde att stänga ner thepiratebay.org en kortare tid.
Glöm inte den yttrandefrihetsvidriga stängningen av SDs hemsida av de vidriga gamla nazistsympatisörerna S, som också såg till att det stämplades J i judarnas pass

Att man jagar en snubbe så för lite runkning ja Otroligt. Om det nu är så att tjejerna är såå utsatta så att de måste runka män i massagesalonger, hur kommer det sig då att det bara är thaior som gör det? En grannkvinna i min fastighet har inte heller haft det så lätt, själv med ett barn. Hon städade i flera år & sen gick hon på komvux & nu är hon inom äldrevården. Jag kan ju inte veta såklart men jag tvivlar på att hon brukade runka av sina kunder. Anställd av ett känt större bolag i branschen.

Varför "jagas" inte Bianca för sin "yonimassage"? Varför är det tillåtet för kvinnor med HE? Hon fick flera orgasmer. (Jo, jag vet att en kvinna kan få orgasm även vid t.ex. en våldtäkt & att det givetvis inte är sex då)

Värdegrundsbrott....en svensk specialitet! (jo jag vet att t.ex. just England numera har stora problem med yttrandefriheten).
Citera
2025-03-21, 06:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
"Ingen vet vem jag är. Jag lever livet.”

https://www.expressen.se/noje/dermot-clemengers-ord-pa-flykt-lever-livet/ (betalarikel)

Någon som sitter på den artikeln? Såg bara en bild som verkade vara från en SMS konversation, reagerade på att mottagaren tryckt ❤️ som reaktion, så vem är de Dermot har SMS:at med?
Citera
2025-03-21, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Snarare så att lagen gynnar traffickingnätverk så länge den jagar enskilda Dermots istället för nätverken.

Fast de gör ju båda, som de ska. Artikeln jag länkade till hänvisar just till en polisutredning om koppleri på en av salongerna DC besökt.
Citera
2025-03-21, 07:26
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JymdKjam
Han är bara 51 men ser ut som 65. Svårt att förstå att han varit en smärt, smidig och framgångsrik dansare? Eller är det drevet och tiden på flykt undan rättvisan som fått honom att åldras i förtid?

Fysiken finns där! Han sprang väldigt fort ifrån reportern på kvällstidningen. Likt en uppskrämd gädda med Dumpen-Sara och Höjdhoppar-Putte efter sig ...

Ser framför mig en ny påkostad action-rulle:

Jagad 2: Happy ending. Kalla in Tommy Lee Jones!
Citera
2025-03-21, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klon1
https://www.expressen.se/noje/har-hittar-expressen-dermot-clemenger-da-flyr-han-direkt/

De hade inte behövt jobba på Thaisalong om de inte ville. De kunde ju ha valt att jobba på Northvolt istället.
Citera
2025-03-21, 07:35
Medlem
Dermot tar revansch på systemet!!

https://www.expressen.se/noje/dermot-clemengers-ord-pa-flykt-lever-livet/

Fight da power Dermot!

Men kan ingen förklara för Dermot vad "rädda våtmarkerna" och civilt motSTÅND betyder?

Ständigt denna språkförbistring!
Citera
2025-03-21, 07:37
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Troligtvis har Expressen mer på den här misstänkte GM. Det kan handla om att mannen har varit med och betalat en minderårig för sexuella upplevelser.

Den misstänkte förnekar väl ett av de brotten han är misstänkt för?

Då blir det mer logiskt att jaga den misstänkte över hela världen.

Kommer detta fram som sanning och att den misstänkte tar sitt liv som vissa dumpengäddor brukar göra under dumpens jakt, då blir Expressen hjältar och deras inkomster ökar.

Han till och med sprang som en dumpengädda.

Det är det enda rimliga.

Vad yrar du om? Han har blivit avrunkad av gamla Thaikärringar. Men slaskpressen försöker få det till något hemskt
Inte lika mycket rubriker när Niklas Wahlgren torskade för samma sak
Citera
2025-03-21, 07:39
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NapoleonLaRue
Han är på löpet överallt som han styr en organiserad enhet som begår satan från utlandet. Mer om han än Jonas Falk. Kl 18 på TV direkt körde dom om han. Seriöst sedan verkar han bli massanamäld där saker bara preskriberas inget nämns där är det samma person som anmäler? Ge en annan vinkel är han utsatt för utpressning eller vad är det som händer förutom att han verkar ha köpt sex?

Han är så mycket på löpet som folk är intresserade av att klicka och läsa om det. Det spelar ingen roll om han mördat, köpt sex eller staplat pappmuggar - vill folk läsa och klickar, då kommer han få sin plats i flödet. Varför klickar folk då? Det är däremot en lite mer komplex fråga. Men det triggar ju något hos publiken av att se någon fysiskt springa från rättvisan, speciellt i relation till att det finns en tickande klocka där hans brott raderas ett efter ett. Det är ju lite som en seriemördarfilm när publiken håller på att mördaren ska fångas innan nästa brott begås.
Det har skrivits spaltmeter om Jonas Falk, den där bilden med blå t-shirt och skyddsväst är ju närmare ikonisk och har säkert tom setts av fler än många av Andrei Rublevs ikoner.
Kl18 igår var ju bara några timmar efter publiceringen, när nyheten och videon var som absolut hetast. Just där och då så fanns det ju ingenting som folk hellre ville se än Dermot springa. Det är ju Flashback ett kvitto på där denna tråd var den mest lästa.
Jag fattar inte, varför skulle han vara utsatt för utpressning? Föreställer du dig att någon sagt till honom: ”Flyr du inte rättvisan kommer vi att slå dig eller så ska du betala pengar!” Om så är fallet så borde han i sin tur anmäla detta istället för att låta sig utpressas genom att fly rättvisan.
Eller du menar att brotten som han erkänt ha gjort är falska anklagelser? Gissningsvis är det polisen som anmält efter att de gått igenom brottsoffers kalendrar, lyssnat på vittnesmål och jämfört det med Dermots pengatransaktioner. Eller du klassar polisanmälningar som utpressning även om de kommer från polisen, om dom blir för många?
Citera
2025-03-21, 07:45
Medlem
Hela grejen är löjlig. Att han flyr och att sexköp är olagligt.

Bara kvinnor som reagera på sådant här men det är också dom som säljer sex och alltid mannen som målats ut som den stora skurken.

Sen att fly till London, som ändå kryllar av svenskar. Det hade inte jag gjort om nu tanken är att fly.
Speciellt där han var också. Bättre väl att fly till landet och gömma sig där. Fast då kanske man inte smälter in lika bra om någon letar efter en.
Det är ju inte slump att media hittar honom utan dom har ju uppenbarligen fått tips. Förmodligen av svenskar boendes på samma hotell. Dom ringde säkert runt alla media och frågade om dom kunde tjäna något på tipset. Sen så går det rätt snabbt för media att ta sig till London från Sverige.

Jag är nyfiken på, är han på något sätt känd i sitt hemland? Eller är det bara i Sverige?
Citera
2025-03-21, 07:52
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chokladmums
Dermot tar revansch på systemet!!

https://www.expressen.se/noje/dermot-clemengers-ord-pa-flykt-lever-livet/

Fight da power Dermot!

Men kan ingen förklara för Dermot vad "rädda våtmarkerna" och civilt motSTÅND betyder?

Ständigt denna språkförbistring!

Fan är.det en jävla bild på honom när han kutar därifrån
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in