Citat:
Till alla som säger "hö-hö" i tråden och tycker att det är roligt att han jagas för detta icke-brott utan brottsoffer, så kan ni ha i åtanke att snart kommer staten att jaga många av er som har ett OnlyFans-konto eller dylik camsajt efter den sista juni i år. Samma sak kan alltså hända för att ni chattat med en tjej på en sådan sajt. Ni ska jagas jorden runt för det. Hissnande galenskap.
Sverige, frihetens högborg. Landet har blivit riktigt jävla creepy faktiskt. Jag tror att det i grund och botten handlar om att etablissemanget har tappat kontrollen över samhällsutvecklingen, och är rädda för sin egen befolkning. Nu slår man vilt omkring sig i blindo. Intressant att bevittna ett lands undergång. Vore dock bättre att göra det på distans.
DDR är här på riktigt nu. Som heterosexuell man har du ingen frihet kvar, är placerad på botten, och är utmålad som statens fiende nummer ett. Ska vi vara lojala mot en sådan stat? Nej.
Sverige, frihetens högborg. Landet har blivit riktigt jävla creepy faktiskt. Jag tror att det i grund och botten handlar om att etablissemanget har tappat kontrollen över samhällsutvecklingen, och är rädda för sin egen befolkning. Nu slår man vilt omkring sig i blindo. Intressant att bevittna ett lands undergång. Vore dock bättre att göra det på distans.
DDR är här på riktigt nu. Som heterosexuell man har du ingen frihet kvar, är placerad på botten, och är utmålad som statens fiende nummer ett. Ska vi vara lojala mot en sådan stat? Nej.
Precis så är det och det är det som många av idioterna här inte fattar. Dermot idag, någon av idioterna som gottar sig imorgon. Behöver inte vara för sexköp men något annat ickebrott som staten anser vara förskräckligt.
Dock tycker jag det är lite löjligt av Dermot att springa iväg, han kunde först bara sagt att han tycker inte att han har gjort något fel och bett reportern att dra åt helvete och bett fanskapet att lämna honom ifred.
Lite värdighet kunde han ha men å andra sidan så hann han ju inte tänka utan agerade reflexmässigt.
Sicket jävla skitland Sverige är. Och svenskarna påstås vara bland de lyckligaste i världen.
Javisst, det är därför som var och varannan motherfucker stirrar ner i marken när han går på gatan för att man är så lycklig...