2025-03-20, 22:30
Medlem
Slussenyaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Såg han hade svarat på en kommentar att han har sprungit 6-8 mil. Varför ska man ljuga då att man är ultralöpare.

Känns som en så konstig sak att slänga ur sig och så konstig sak att ljuga om. Säger ganska mycket om vilken oärlig människa man är om man ljuger om sån skitsak.
Jaa han är extremt konstigt ju "närmare" man kommer honom. Jag skulle vilja veta vad han gjort mot frugan när han säger "Jag kan inte kritisera Rask för att va otrogen jag har gjort nästan samma sak". Tycker han är en jävligt omogen spillning.
Citera
2025-03-20, 23:25
Medlem
RumpTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marrier
Han skulle nog inte tycka det var lika roligt om folk ringde hans chef och klagade över att han är ett dåligt ansikte utåt för den butiken.

Borde man skicka iväg ett litet mail kanske……..🤔
Citera
2025-03-20, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slussenyao
Jaa han är extremt konstigt ju "närmare" man kommer honom. Jag skulle vilja veta vad han gjort mot frugan när han säger "Jag kan inte kritisera Rask för att va otrogen jag har gjort nästan samma sak". Tycker han är en jävligt omogen spillning.
När säger han det?

Kan ”nästan samma sak” ha att göra med ”vännen” J som nämndes i kommentarerna?
Senast redigerad av Pallal 2025-03-21 kl. 00:19.
Citera
2025-03-21, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Hoppas att han är välinställd på medicin isf. Det tillsammans med motion och rätt kost kan göra att en person kan leva bra.

Men stress är en stor fara...
Sitter ni och spekulerar i om han är bipolär eller har han gått ut med det?
Citera
2025-03-21, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Sitter ni och spekulerar i om han är bipolär eller har han gått ut med det?

En ren spekulation bara.
Citera
2025-03-21, 10:35
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
När säger han det?

I den där långa videon där han svarar på kommentarer och kritik. Han går dock inte in på detaljer
Citera
2025-03-21, 11:13
Medlem
Citat:
När säger han det?

Ingen aning men det verkar en aning misstänkt.
Citera
2025-03-21, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Har Motvikt en stalker?
Eller har haft?

Som det verkade ja. Och det var ett riktigt jävla psykfall. Prickade av varenda box för att vara en riktigt kaninkokerska.
Citera
2025-03-21, 14:50
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Som det verkade ja. Och det var ett riktigt jävla psykfall. Prickade av varenda box för att vara en riktigt kaninkokerska.
Kan man hitta info om detta utöver de kommentarer som lagts upp?
Citera
2025-03-21, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Kan man hitta info om detta utöver de kommentarer som lagts upp?

Vet inte om människans inlägg togs bort här i tråden. Var kring sommaren, säg kanske juli som galenpannan började skriva här. Men tror användaren stängdes av ganska snabbt.

Men visst, mer information än så har jag ju inte, jag kunde ju bara stå på sidlinjen och beklaga att man inte längre erbjuder livstids psykvård.
Citera
2025-03-21, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon

Har du personlig kännedom?

Eller kan du berätta lite mer?
Citera
2025-03-21, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argkvinnaibacklura
nej nu kan jag inte vara tyst längre angående hyclaren danne.
Jag känner han sen sen Nättraby, hans bror micke samt hans olof å christina.

Dom bodde på lindvalls väg 14, alltså en bit utanför karlskrona. I ett kedjehus. Jag å syrran bodde i mjövik.
hans pappa bor i sundsvall med en ny kvinna.
Hans mamma har jag sagt hej till i norrtälje. Där bor även hans bror micke.

Danne var inget skinhead. Detta är nåt han hittat på för att vara cool. Ja minns att familjen kom från helsingsborg innan dom flyttade till nättraby.
Ingen nazist från den tiden lär känna han. Däremot var danne en sån som snappade upp allt å kartlade folk, sen fantiserade han ihop saker. Han var väldigt speciell och creepy. Men framförallt jävligt töntig och en liten mytoman.

Jag finns i perifirin i hans bekantskapskrets utan att han vet om det. Det är lite kul.
Jag är ett spöke från förr. Från blekingetiden, tjejen i bomberjacka.. Eller hur danne *blink*

Här kommer lite fakta.

Danne hatar, jag menar verkligen hatar såna som den där rask. Tatuerade white trash.
Han har snackat sååå mycket skit om rask inför sina vänner och garvat åt rask.
Dannes enda mål är ............... Jocke lundell.
I jocke lundell tror danne att det finns pengar att tjäna. Det är jocke han vill åt. Dannes dröm är att bli en vän till familjen lundell, en sån där som kommer å går fritt i deras hem, är med på deras videos osv. Danne säger att han har så mycket att tillföra till jockes content, typ trolla för hans barn.

Danne vill inte jobba som en vanlig människa. Han vill lalla runt å bli rik.
Han skiter såklart i anjo å rask. Han ser verkligen ner på fetton också kan jag säga.

Han är en hycklare och mobbare, han har alltid varit en sån.
Fortsätter han kommer det bli drama. Så ja hoppas han fortsätter med sina youtubeförsök att bli känd. För det som kommer hända är att anjo kommer genomskåda honom. Och sen är bråket igång.
Chipstutten vet du daniel. Minns du inte till vem du sa att du skulle till chipstutten i norrköping? Dåligt minne?

MVH
En arg kvinna i backlura

förresten danne har en koppling till trosa också ... där rask bor. Hihihihi. typ en 1 kilometer från rask.

Just det. Så fort danne genom en som vi kan kalla "L" fattar vem jag e så kommer han vilja hänga ut mej. Men vet ni vaaaa? Det skiter jag i. För då kommer jag gå ut med en sak till. Och han vet vad. Så han kommer inte hänga ut mejj.
Jag har hål-hake.....................

Fick bara lust att citera detta
Ändå intressant att en person som säger sig vara i hans bekantskapskrets påstår att han snackat mycket skit om Rask och hans mål alltid varit att komma nära Joakim Lundell, det är exakt den uppfattningen jag fått
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in