2025-03-20, 22:17
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChristopherRobin
Varför tror du detta?
För om man bara haft det trevligt och det inte skett något speciellt , så kan det väl absolut bero på något sånt.

Tjejen vill inte ens prata om det.
Citera
2025-03-20, 22:38
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Fattar ej.

Kan i alla fall inte släppa det då jag varit med om förut att en relation sprack för att någon kompis inte gillade mig, tänker inte vara med om den igen
Du framstår inte som likeable när du håller på att älta att folk inte vill träffa dig.
Citera
2025-03-20, 23:16
Avslutad
Jag blev lite full i skratt, kan du inte berätta varför storleken på mammans lägenhet, dvs en tvåa, är relevant för historien? 😄
Citera
2025-03-20, 23:28
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WitchcultToday
Jag blev lite full i skratt, kan du inte berätta varför storleken på mammans lägenhet, dvs en tvåa, är relevant för historien? 😄

Det är nog inte storleken på... lägenheterna... som det kommer talas om. ...

Detta är något för literotica. Mamman är "mycket snygg".

"I finally get to meat gfs mum".
Citera
2025-03-21, 01:02
Avslutad
Citat:
Om hennes mamma tar avstånd är jag rädd att jag inte kommer vara ihop med min tjej, det är därför jag är orolig. Vill inte bli bort vald. Tjejer lyssnar mycket på deras mamma, om mamma inte gillar mig kan det ju bli så att min tjej inte gillar mig.

Nu målar du upp ett scenario innan det ens hänt... Och om du går runt med tankar om att bli bortvald så märks det även om du ej säger det rakt ut, den sortens oro är inte attraktivt.

Om en tjej är så beroende av vad hennes mamma tycker så är det ingen tjej att ha.

Som annan säger så är du ihop med tjej och inte modern.

För övrigt känns det lite märkligt att du är den som tar initiativ till att bjuda in mamman. Ert förhållande är nytt fortfarande - njut av tjejen istället för att oroa dig om en framtid du ändå inte kan kontrollera.
Citera
2025-03-21, 01:04
Avslutad
Citat:
Det är det jag har tänkt lite, att jag bara ska kolla läget. Skicka en chatt på Messenger och bara kolla vad hon gör. Kanske får ett bra svar som gör jag kan släppa det här.

Men det känns också knepigt att skicka en chatt till en så ny svärmor från ingenstans. Kan hon absolut bli låta bli att svara? Kan bli värre, vill inte trampa henne eller min tjej på tårna

Men herrejösses ge bara sjutton i det.
Citera
2025-03-21, 01:13
Avslutad
Citat:
Jag ska nog fråga min tjej en gång till, har fått lite styrka och pepp av denna tråden. Ska ta upp det lugnt och sansat vänlig men bestämd ton. Och se till att en träff blir av!

Du gräver din egen grav i så fall. En eventuell relation med svärmor är något som byggs upp över tid.

Förfärligt märkligt att driva på så efter så kort tid bara. Det är tjejens mamma inte din!
Citera
2025-03-21, 04:56
Medlem
Citat:
Oj tror du det? Förlåt jag såg detta meddelande först nu. Vad tror du kan ha hänt? Har du tips på hur jag ska ta upp detta?
Fråga om du gjort något, om mamma sagt något, fråga om mamma är intresserad kan ju slå helt fel, men förhoppningsvis om ni börjar prata om det så berättar ho, hoppas det löser sig för er🥰👍
Citera
2025-03-21, 05:05
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Men vad är det för jävla muppsvar i tråden. Sluta för helvete att krångla och fråga din vuxna jävla kvinna vad som är problemet och släpp det sen. Fattar inte varför alla i tråden behandlar flickvännen som en efterbliven bebis som inte kan använda sina ord. Gå till källan och sluta undra sen, så enormt jävla enkelt är det. Är du på riktigt "rädd" för din flickvän så får du fan skärpa till dig och sluta vara en cuck för annars är det ju bara en tidsfråga innan hon dumpar din veka röv ändå.
Citera
2025-03-21, 06:44
Avstängd
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Fattar ej.

Kan i alla fall inte släppa det då jag varit med om förut att en relation sprack för att någon kompis inte gillade mig, tänker inte vara med om den igen
Men släpp det där. Är det på LSS boenden du hittar dina kvinnor?
Citera
2025-03-21, 06:54
Medlem
Musikopps avatar
Antagligen är du inte första killen som blir betuttad i hennes superläckra mamma. Sånt märks, och nu vill hon stoppa det utan att skapa ett svartsjukedrama.

Du får bara acceptera att det är din tjej som styr när, var och hur ofta du får träffa hennes morsa.

Sluta nu hänga här och gå och gör något fint för flickvännen så ni inte splittar upp pga en milf.
Citera
2025-03-21, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Du framstår inte som likeable när du håller på att älta att folk inte vill träffa dig.

Hur jag framstår på Flashback är inte så viktig för mig, däremot hur jag framstår framför min nya familj är otroligt viktigt. Vill komma ut som riktig bra och göra bra intryck. Jag är riktig likeable i verkligheten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in