2025-03-20, 20:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
. Och skit i tinder och liknande sidor. Träffa någon i verkligheten. Gärna medan ni gör någonting, så att det blur naturligt att samtal och fokuset inte bara blir på att träffa någon. Gå en kurs eller gå med i en förening kring ett ämne du är intresserad av/kan intressera dig av. Då har ni redan från början något gemensamt och något att tala om.

Som Filmhuset? Mycket pensionärer där.
Krogen, vad tycker du om det?

Varför tycker du jag ska hoppa Tinder?
Citera
2025-03-20, 20:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh
Tinder. Öppna bara med: "Jävlar, är du utvecklingsstörd? För dig vill jag knulla"

Klappat och klart.

👉🏻
Citera
2025-03-20, 20:54
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Restidg7red
Många håller med dig, men det finns de som menar att du har fel.
Och de är nästan alltid män här på flashback som bor på ett gruppboende och aldrig varit i närheten av en kvinna.
Citera
2025-03-20, 20:57
Bannlyst
Citat:
Och de är nästan alltid män här på flashback som bor på ett gruppboende och aldrig varit i närheten av en kvinna.

Det känns som att du menar att dessa "män på flashback" är jag.
Citera
2025-03-20, 20:58
Medlem
AndersPersson99s avatar
Vadå tyvärr? Du ber om ursäkt för dig själv det är ditt första problem.
Citera
2025-03-20, 20:58
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Som Filmhuset? Mycket pensionärer där.
Krogen, vad tycker du om det?

Varför tycker du jag ska hoppa Tinder?
Nej, inte krogen. Där spelar folk lätt en roll de inte är. Det är mycket bättre att träffa någon i en mer vardaglig situation där man får de hur de är och hur de brukar se ut.
Tinder är en värre variant av krogen. Du kan skriva att du är en två meter lång astronaut, men det behöver ju inte vara sant. På tinder ska det svajpas snabbt till höger och vänster och väldigt lite tid läggs på att faktiskt känna av en person. Dessutom är det så många som bara använder det för att hitta ett ligg. Inte seriöst alls.

Det kan vara vilken typ av kurs/förening som helst egentligen. Är det film du är intresserad av så finns det ofta kurser i ämnet exempelvis på medborgarskolan och liknande ställen.
Citera
2025-03-20, 20:59
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Det känns som att du menar att dessa "män på flashback" är jag.
Nej. Du har inte ens sagt att du tillhör dessa få som tror att kvinnor uppskattar när främlingar kommer fram till dem.
Citera
2025-03-20, 21:01
Medlem
Sluta jaga kvinnor och få dom att jag dig istället. Ja hur ska det gå till då undrar du kanske?
Bygg en mäktig fysik, lär dig om investeringar och börja bygga en förmögenhet, skaffa en meningsfull hobby, skaffa bra vänner, lär dig ett instrument, lär dig ett språk, res, har bra relation med din familj, skaffa ett bar jobb, skaffa en bra bostad, skaffa en bra bil.
Enkelt.
Citera
2025-03-20, 21:06
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Jag försöker komma ur mitt eviga celibat nu.
Använder Youtube mycket och försöker lära mig nytt.
Tyvärr har jag svårt med tålamodet, det tror jag ligger i släkten.

Jag undrar, tror ni det är därför jag får gå utan fitta? Jag vill inte ha någon flickvän, men måste det vara en bromskloss 2025? Svårt att tro att alla killar som haft 1000000000 tjejer sen de första människorna uppstod, att ALLA de har haft en flickvän.

Youtube säger även att man ska sluta oanera, tror ni det är nödvändigt?

Hur slutar jag tänka sex, så fort tjejer är med i bilden?
Jag önskar så att jag klarar av att stå emot om någon tjej vill bli ihop med mig. Jag vill inte ha en flickvän.
Allt jag fetat ovan är orsaker till att du inte får ligga. Samt det du skrev i rubriken.
Det är också åldersgräns här på FB.
Citera
2025-03-20, 21:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SVT1970
Sluta jaga kvinnor och få dom att jag dig istället. Ja hur ska det gå till då undrar du kanske?
Bygg en mäktig fysik, lär dig om investeringar och börja bygga en förmögenhet, skaffa en meningsfull hobby, skaffa bra vänner, lär dig ett instrument, lär dig ett språk, res, har bra relation med din familj, skaffa ett bar jobb, skaffa en bra bostad, skaffa en bra bil.
Enkelt.

Killar utan pengar lyckas, vad är deras hemlighet?
Citera
2025-03-20, 21:07
Bannlyst
Citat:
Nej. Du har inte ens sagt att du tillhör dessa få som tror att kvinnor uppskattar när främlingar kommer fram till dem.

Varför uppskattas det inte då?
Citera
2025-03-20, 21:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Allt jag fetat ovan är orsaker till att du inte får ligga. Samt det du skrev i rubriken.

Istället borde jag..?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in