Det är det jag har tänkt lite, att jag bara ska kolla läget. Skicka en chatt på Messenger och bara kolla vad hon gör. Kanske får ett bra svar som gör jag kan släppa det här.
Men det känns också knepigt att skicka en chatt till en så ny svärmor från ingenstans. Kan hon absolut bli låta bli att svara? Kan bli värre, vill inte trampa henne eller min tjej på tårna
Jävlar vad knepig du är mannen, är du inkapabel till att ta egna beslut eller kommunicera med din tjej?
NÖRD VARNING. Gå ur tråden om du inte vill hjälpa mig
Nu är ju detta ett diskussionsforum, och inte en frågelåda för folk som behöver hjälp.
Det finns ingen regel om att bara människor som är hjälpsamma och vänligt inställda får posta i trådarna.
Jag gillar hennes mamma väldigt mycket, vill gärna ha en riktig bra relation med båda. Är det så orimligt? Hennes mamma är riktig snygg men jag är kär i min tjej
Nu är ju detta ett diskussionsforum, och inte en frågelåda för folk som behöver hjälp.
Det finns ingen regel om att bara människor som är hjälpsamma och vänligt inställda får posta i trådarna.
Jävlar vad knepig du är mannen, är du inkapabel till att ta egna beslut eller kommunicera med din tjej?
Jag ska nog fråga min tjej en gång till, har fått lite styrka och pepp av denna tråden. Ska ta upp det lugnt och sansat vänlig men bestämd ton. Och se till att en träff blir av!
Håller med, som kvinna känner jag som att hon inte litar riktigt på mamma här och är orolig hon lägger in en stöt på dig, kan kanske hänt tidigare? Du har inte fått några sådana vibbar av mammsingen??
Oj tror du det? Förlåt jag såg detta meddelande först nu. Vad tror du kan ha hänt? Har du tips på hur jag ska ta upp detta?
Jag ska nog fråga min tjej en gång till, har fått lite styrka och pepp av denna tråden. Ska ta upp det lugnt och sansat vänlig men bestämd ton. Och se till att en träff blir av!
Gör det kungen, kommunikation är nyckeln till ett bra förhållande.