2025-03-20, 18:56
Medlem
kalkryggars avatar
Så du är 30+ och är ihop med en tjej och kan inte tala ordentligt med henne. Säg till på skarpen att det känns som en märklig situation och att du vill reda ut den. Om tjejen fortfarande inte vill tala ur skägget så bör du fundera på vad det är för tjej du har som beter sig som en 12-åring.

Sätt ner foten för satan.
Citera
2025-03-20, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loreia
Hade jag varit tillsammans med någon i bara 6 månader och han ville ha med mina föräldrar hela jäkla tiden hade jag tyckt han var väldigt märklig

Vi hade det väldigt trevligt och skojigt ihop, det var bra familjekänsla. Jag kände som jag kom in som en bra familjemedlem och det blev bra dynamik. Det vill jag ju inte ha sjabblats bort
Citera
2025-03-20, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Så du är 30+ och är ihop med en tjej och kan inte tala ordentligt med henne. Säg till på skarpen att det känns som en märklig situation och att du vill reda ut den. Om tjejen fortfarande inte vill tala ur skägget så bör du fundera på vad det är för tjej du har som beter sig som en 12-åring.

Sätt ner foten för satan.

Det blir ju konstig stämning när jag försöker. Vill inte göra henne obekväm. Och jag har ju redan frågat några gånger och fått inga riktiga svar.
Citera
2025-03-20, 19:06
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChristopherRobin
Det blir ju konstig stämning när jag försöker. Vill inte göra henne obekväm. Och jag har ju redan frågat några gånger och fått inga riktiga svar.

Så du är en vuxen man som inte kan ha normala samtal med din kvinna? Varför är du ihop med henne. Kan inte vara speciellt roligt.

Uppenbarligen så är det något som stör dig så pass att du frågat henne flera gånger utan att hon respekterar dig för fem öre. Nu så startar du en tråd här om det.

Fan... sätt ner foten och säg att hon får bete sig som en vuxen. Vad är det här för jävla trams. Hur orkar ni?
Citera
2025-03-20, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Så du är en vuxen man som inte kan ha normala samtal med din kvinna? Varför är du ihop med henne. Kan inte vara speciellt roligt.

Uppenbarligen så är det något som stör dig så pass att du frågat henne flera gånger utan att hon respekterar dig för fem öre. Nu så startar du en tråd här om det.

Fan... sätt ner foten och säg att hon får bete sig som en vuxen. Vad är det här för jävla trams. Hur orkar ni?

Men ska jag sätta ner foten och skrika henne i raka ansiktet VARFÖR VILL DIN MAMMA INTE KOMMA!!!

Jag vill ha en bra fin relation, med både henne och hennes mamma. Jag vill inte behöva bli arg. Jag vill ju ha hjälp här!
Citera
2025-03-20, 19:14
Medlem
Citat:
Men ska jag sätta ner foten och skrika henne i raka ansiktet VARFÖR VILL DIN MAMMA INTE KOMMA!!!

Jag vill ha en bra fin relation, med både henne och hennes mamma. Jag vill inte behöva bli arg. Jag vill ju ha hjälp här!

Nä! Tjata...

Men jag förstår om du vill att hennes mor ska vara med sen när ni ligger där och nuppar..
Senast redigerad av vildhane 2025-03-20 kl. 19:19.
Citera
2025-03-20, 19:16
Medlem
Loreias avatar
Citat:
Vi hade det väldigt trevligt och skojigt ihop, det var bra familjekänsla. Jag kände som jag kom in som en bra familjemedlem och det blev bra dynamik. Det vill jag ju inte ha sjabblats bort

Din flickvän kanske vill ha tid med bara dig? T.ex. tittar ni på film eller tv-serier tillsammans kanske man vill mysa lite mer intimt, något man inte gör med hennes mamma i samma rum :P
Citera
2025-03-20, 19:18
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:

Är du en sån med curlad uppväxt? Det måste det vara.

Givetvis vill alla ha bra relationer. Men i det här läget så får du sätta ner foten. Det behöver inte innebära att du måste gå på och "skrika henne i raka ansiktet". Du kan väl börja med en bestämd allvarsam ton meddela dig att du vill prata och att det är mycket viktigt för dig eftersom det påverkar dig väldigt mycket att inte fått reda ut detta. Om hon helt sonika skiter i dig då så undrar jag varför i helvete du ska vara ihop med henne? Varför är det i så fall roligt att vara ihop med någon som behandlar dig som en otvättad strumpa?

Obegripligt!
Citera
2025-03-20, 20:13
Medlem
67arigGubbes avatar
Hon kanKe bråkat med sin mamma?

Och varför bryr du ens dig? Är du kär i mamman eller?
Citera
2025-03-20, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
Tycker det låter mer som att det är din tjej som inte vill att ni ses alla tre, av någon anledning. Beroende på hur bra kontakt du hade med hennes mamma så är det väl inget konstigt att prata med henne. Du behöver ju inte ta upp att du tror att hon tagit avstånd från dig utan bara kolla läget.
Håller med, som kvinna känner jag som att hon inte litar riktigt på mamma här och är orolig hon lägger in en stöt på dig, kan kanske hänt tidigare? Du har inte fått några sådana vibbar av mammsingen??
Citera
2025-03-20, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Hon kanKe bråkat med sin mamma?

Och varför bryr du ens dig? Är du kär i mamman eller?

Jag gillar hennes mamma väldigt mycket, vill gärna ha en riktig bra relation med båda. Är det så orimligt? Hennes mamma är riktig snygg men jag är kär i min tjej
Citera
2025-03-20, 20:28
Medlem
Citat:
Jag gillar hennes mamma väldigt mycket, vill gärna ha en riktig bra relation med båda. Är det så orimligt? Hennes mamma är riktig snygg men jag är kär i min tjej
Börjar du inte tassa ut i trollmarker nu?

Reggad i 10+ år och fortfarande inte greppat det viktiga i livet...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in