2025-03-20, 19:43
Medlem
Jag förstår verkligen inte detta otroliga hat mot Rask och allt skit som skrivs om honom här. Vad är det han har gjort? Han har skickat nakenbilder och har gjort 100 videos om Kräftan (som förtjänar sitt fängelsestraff).
Citera
2025-03-20, 19:44
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Jag förstår verkligen inte detta otroliga hat mot Rask och allt skit som skrivs om honom här. Vad är det han har gjort? Han har skickat nakenbilder och har gjort 100 videos om Kräftan (som förtjänar sitt fängelsestraff).

Tip of the ice berg.
Citera
2025-03-20, 19:50
Medlem
Citat:

Nu tar du väl ändå i.

Ingen som hatar honom utan vi tycker faktiskt synd om honom.

A lost case...
Citera
2025-03-20, 20:07
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:

Förutom att han har förtalat trådbesökare, som han anser sig vara oförättad av. Så förtalar han personer, gång på gång, så att han möjligen får en miljon mer på kontot. Med den miljonen hade han lätt kunnat betalat av sin frus skulder, som han lovade sina följare att han skulle. Men nej, det gjorde han givetvis inte.
Han lägger upp videos på när han knullar sin fru "doggystyle" och döper den till "thick cock doggy pov(?)" och skyller på sin farsa och Chrippa. På grund av detta så får han massvis med pengar genom att förtala Chrippa, vilket var den miljonen jag nämnde, om pengar han tjänat på att förtala andra.

Han har också manipulerat sin far på en förmögenhet, det var arvspengar som han fick från hans farfars bortgång. Hans far lovade att skriva över testamentet på han och hans bror.

Innan testamentet var färdigt, så var Fredrik (Baronens farsa) ordentligt påverkad. Och vid detta tillfälle var Baronen väldigt mån om att vara hans far behjälplig, trots att han innan det hängde ut Fredrik som en värdelös missbrukare. Och se på fan, när Baronen väl hade arvet från hans farfar säkrat. Så hängde han ut Fredrik som en värdelös missbrukare igen.

Du har varit i den här tråden och skrivit innan. Men alltid spelat efterbliven, så du vet vem Baronfittan är. Spela förfan inte dum, för så jävla dum är du inte, du din rackare.
Senast redigerad av PeterJihadi 2025-03-20 kl. 20:29.
Citera
2025-03-20, 20:24
Medlem
Dr.mjaos avatar
Han lägger ut på instagram och säger att deras son fick magknip så dom fick ringa ambulans.

Varför hänger man ut sitt barn så? Detta är endast en av flera incidenter jag ifrågasätter men ett väldigt bra exempel.

Hur kommer barnen reagera på att hela deras vardag är pappans jobb. Att man fick ringa ambulans pga magknip är en sån sak som normala föräldrar kanske berättar till släkt/kompisar eller kollegor. Något som Rask inte har.

Tänk om några år när Rask gör filmer om valfritt barns första partner, första fylla, första ligget. Hur lågt skulle han inte gå för likes/sympati och bekräftelse?
Citera
2025-03-20, 20:35
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Han lägger ut på instagram och säger att deras son fick magknip så dom fick ringa ambulans.

Varför hänger man ut sitt barn så? Detta är endast en av flera incidenter jag ifrågasätter men ett väldigt bra exempel.

Hur kommer barnen reagera på att hela deras vardag är pappans jobb. Att man fick ringa ambulans pga magknip är en sån sak som normala föräldrar kanske berättar till släkt/kompisar eller kollegor. Något som Rask inte har.

Tänk om några år när Rask gör filmer om valfritt barns första partner, första fylla, första ligget. Hur lågt skulle han inte gå för likes/sympati och bekräftelse?
Det där är ingenting, det här är en människa som livestreamade sin dotter förlossning, undrar hur hon kommer reagera när hon får höra det.

Han är helt gränslös, det här med respekt och personlig integritet är saker han aldrig kommer förstå, äldsta grabben har självrespekt nog att säga ifrån, vågar inte ens tänka på hur mkt skit dom fått i skolan pga sin sjuka farsa.
Citera
2025-03-20, 20:41
Fru Medvikt rantar om Rask på yt

https://www.youtube.com/watch?v=4gQj...hannel=Medvikt
Citera
2025-03-20, 20:44
Medlem
Citat:
Varför tycker du synd om honom och skriver dina jävla skitinlägg hela tiden.Du verkar vara besatt av hat och jag tycker du är den som behöver hjälp!

Därför att det är humor vännen!

Han är dessutom en god inspiratör.

Om det tar emot kl 05.00 på morgonen när jag ska gå ut och springa. Ja då tänker jag på Rasks usla liv så fylls jag av energi och tacksamhet över vad jag har.

Lätt att gå ut och springa då.
Senast redigerad av LimboLife 2025-03-20 kl. 20:48.
Citera
2025-03-20, 20:44
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao

För några år sedan satte väl en av grabbarna i halsen och Rask stod och filma ambulansen genom köksfönstret medans Therese följde med i ambulansen. Vem fan tänker ens tanken på att filma det.
Bara Rask.
Citera
2025-03-20, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Fru Medvikt rantar om Rask på yt

https://www.youtube.com/watch?v=4gQj...hannel=Medvikt

Strålande!

Rask får sig några käftsmällar av B&B också idag.
Citera
2025-03-20, 20:57
Medlem
Dr.mjaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
För några år sedan satte väl en av grabbarna i halsen och Rask stod och filma ambulansen genom köksfönstret medans Therese följde med i ambulansen. Vem fan tänker ens tanken på att filma det.
Bara Rask.
W T F ?! Ingen annan hade gjort så, en normal människa hade tröstat de andra barnen hemma som högst troligt är skärrade.

Baronen såg säkert den incidenten som ett tillfälle att skicka pungbilder till nån brud. Morallös
Citera
2025-03-20, 21:13
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Strålande!

Rask får sig några käftsmällar av B&B också idag.

Snart måste Rask gå ut och försvara sig och vara karl för sin hatt.
Gör han inte det kommer till och med hans mest efterblivna följare börja se honom för den fegis han är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in