2025-03-20, 18:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Det är många som har de problemen. Blir man automatiskt allt fult som du kan hitta på då?

Du verkar inte förstått vad jag skrev.
Citera
2025-03-20, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Du behöver inte oroa dig han har legat med hundratals unga tjejer och dragit enorma mängder kokain jag känner till några av dessa tjejer men varför skulle dom vilja gå ut i media. Vad får dom ut av det.

De skulle kanske kunna skriva här inne anonymt?
Citera
2025-03-20, 18:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanting
De skulle kanske kunna skriva här inne anonymt?

Hade varit kul men tyvärr tror jag ingen skulle tro dem ändå. Skriver någon här att de vet något om någon, skriker alla beviiiis!!! Hur bevisar man att man knullat med Måns? Eller tagit kola med honom? Smskonversation? Bilder?
Citera
2025-03-20, 18:12
Medlem
Några avsnitt tillbaka i sanning och konsekvens podden pratar dom om hur 17 åringar ska ha blivit erbjudna kokain samt att de skulle få ha sex med honom om de ville (en svensk artist ) och att denna ej var singel, i de avsnittet nämner dom inga namn men i gårdagens avsnitt bekräftade dom att det var Måns det handlade om samt att dom även säger att det är fler incidenter som dom har tagit upp i podden utan att nämna namn som har gällt honom.
Senast redigerad av Loppan199 2025-03-20 kl. 18:17.
Citera
2025-03-20, 18:16
Medlem
Citat:
Haha vilket kraftuttryck du låter som fjanten här, ska du försvara en knarkare, sexmissbrukare och notoriskt otrogen person.
Han har ju svinat på rejält och utnyttjat sitt kändisskap för att ligga med unga tjejer i hela södra Sverige. Dom korkade små liven tycker givetvis att det är skithäftigt att ligga med Måns och dra kokain.
Ja jag läste det. Du har ju en lista med 500 namn på unga kvinnor påstår du.
Vad gör du själv i de kretsarna??? Med promiskuitet och där kokainet flödar????

Jag bor i södra Sverige. Har aldrig sett till MZ på krogen eller någonstans överhuvudtaget.
Jag har umgåtts/jobbat i artistkretsar. Aldrig sett eller hört något.
Citera
2025-03-20, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrincessAnne
Det som förvånar mig är hur många som säger sig veta vilket svin han är (kolatorsk, sexmissbrukare, våldsbenägen) men ändå har ingeting av detta läckt ut trots att han varit kändis länge. Sådant smaskigt skvaller har väl ändå en tendens att läcka ut, särskilt i en ankdamm som Sverige där allt kändiseliten gör sprider sig som en löpeld...? OBS. Jag säger inte att påståendena inte är sanna, det har jag ingen aning om, bara att det är överraskande att det inte spridits rykten tidigare om Måns nu är som det påstås.

Va det här ju läckt ut att han är notorisk otrogen samt sexmissbrukare och gillar droger.
Däremot ingenting om att han varit våldsam så det kan ju vara en ren lögn inbakad bland det som alla vet är sant.
Citera
2025-03-20, 18:18
Medlem
Finns två större konton på instagram som är inne i kändisvärlden som hintat om att han torskat för sexköp på sina storys.
Citera
2025-03-20, 18:19
Avslutad
Citat:
Va det här ju läckt ut att han är notorisk otrogen samt sexmissbrukare och gillar droger.
Däremot ingenting om att han varit våldsam så det kan ju vara en ren lögn inbakad bland det som alla vet är sant.

Eller så är det sant.
Citera
2025-03-20, 18:21
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loppan199
Några avsnitt tillbaka i sanning och konsekvens podden pratar dom om hur 17 åringar ska ha blivit erbjudna kokain samt att de skulle få ha sex med honom om de ville (en svensk artist ) och att denna ej var singel, i de avsnittet nämner dom inga namn men i gårdagens avsnitt bekräftade dom att det var Måns det handlade om samt att dom även säger att det är fler incidenter som dom har tagit upp i podden utan att nämna namn som har gällt honom.
Många av dem sitter och spekulerar och gissar sig fram till saker för få trafik på sin podd inget nytt eller ovanligt fenomen, så vad någon säger och person A i en podd ger mig väldigt lite utrymme för att få det trovärdigt liksom!
Citera
2025-03-20, 18:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Loppan199
Finns två större konton på instagram som är inne i kändisvärlden som hintat om att han torskat för sexköp på sina storys.

En sådan förebild han är för sina barn (om det stämmer)... 🙄
Citera
2025-03-20, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Ja jag läste det. Du har ju en lista med 500 namn på unga kvinnor påstår du.
Vad gör du själv i de kretsarna??? Med promiskuitet och där kokainet flödar????

Jag bor i södra Sverige. Har aldrig sett till MZ på krogen eller någonstans överhuvudtaget.
Jag har umgåtts/jobbat i artistkretsar. Aldrig sett eller hört något.

Nej jag har inte en lista med 500 namn det är ditt hittepå. Nej jag är inte med i de kretsarna men information läcker så klart.
Jag känner till unga tjejer som han legat med via bekanta till mig. Då förstår alla att det finns ett enormt mörkertal när en vanlig Svensson har den vetskapen. Måns är dessutom sexmissbrukare så givetvis är siffran hög. Men för att jag ska få inblick så måste han legat i så in i helvete då jag inte är med i hans kretsar.
Att du inte begriper detta är anmärkningsvärt.
Om du dessutom rört dig i artistkretsar men inte märkt någonting så är du väl kanske inte så uppmärksam. Finns andra kändisar som ligger med unga tjejer långt bort från Stockholm som media inte skrivit om. Kändisskapet är som en magnet det attraherar även när människor är äldre, korta och mindre attraktiva. Alternativt så är tjejer mellan 19-25 inte så smarta.
Jobbar du med damage control i tråden för Måns räkning eller vad pysslar du med? Får du betalt för att styra narrativet i tråden?
Senast redigerad av Mosquitoseven 2025-03-20 kl. 18:29.
Citera
2025-03-20, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kryptonitonia
Eller så är det sant.

Det vet vi ju inte så vi får väl avvakta och se.
Räcker väl med det som redan är välkänt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in