Citat:
Ursprungligen postat av
ottoplommon
Ja jag läste det. Du har ju en lista med 500 namn på unga kvinnor påstår du.
Vad gör du själv i de kretsarna??? Med promiskuitet och där kokainet flödar????
Jag bor i södra Sverige. Har aldrig sett till MZ på krogen eller någonstans överhuvudtaget.
Jag har umgåtts/jobbat i artistkretsar. Aldrig sett eller hört något.
Nej jag har inte en lista med 500 namn det är ditt hittepå. Nej jag är inte med i de kretsarna men information läcker så klart.
Jag känner till unga tjejer som han legat med via bekanta till mig. Då förstår alla att det finns ett enormt mörkertal när en vanlig Svensson har den vetskapen. Måns är dessutom sexmissbrukare så givetvis är siffran hög. Men för att jag ska få inblick så måste han legat i så in i helvete då jag inte är med i hans kretsar.
Att du inte begriper detta är anmärkningsvärt.
Om du dessutom rört dig i artistkretsar men inte märkt någonting så är du väl kanske inte så uppmärksam. Finns andra kändisar som ligger med unga tjejer långt bort från Stockholm som media inte skrivit om. Kändisskapet är som en magnet det attraherar även när människor är äldre, korta och mindre attraktiva. Alternativt så är tjejer mellan 19-25 inte så smarta.
Jobbar du med damage control i tråden för Måns räkning eller vad pysslar du med? Får du betalt för att styra narrativet i tråden?