2025-03-20, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Du anmälde, ja. Stor skillnad.
Om du läser innantill. Så utreds inte kvinnofridsbrott eftersom kvinnorna oftast tar tillbaka sin anmälan efteråt. Får polisen bara en polisanmälan så har de många verktyg att använda. Men tar anmälaren tillbaka sin anmälan så får de inte ingripa.
Citera
2025-03-20, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Du behöver inte oroa dig han har legat med hundratals unga tjejer och dragit enorma mängder kokain jag känner till några av dessa tjejer men varför skulle dom vilja gå ut i media. Vad kännar dom på det.
Och du stod bredvid och höll räkningen? Fjant!
Citera
2025-03-20, 17:50
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Måns krishanterar och skriver nu: ”Knappast någon kan vid det här laget ha undgått att Ciara och jag tyvärr befinner oss mitt i en uppslitande skilsmässa. Det är en svår situation med sårade känslor från båda håll. Det blev inte som någon av oss hade tänkt oss”

"Jag önskar innerligt att denna skilsmässa – som är svår nog som den är – inte pågick inför allmänhetens ögon. Främst med tanke på våra två gemensamma barn. Deras välbefinnande just nu är helt uppriktigt det enda jag bryr mig om."

"Jag är en offentlig person och har själv valt mitt yrke och allt som kommer med det. Precis som Ciara. Men våra små barn har inte valt sina föräldrar. De ska inte behöva höra konstiga och obehagliga saker om sin pappa eller sin mamma på skolgården eller själv läsa saker på nätet. När man är sex år gammal ser man mycket mer än vi vuxna alltid förstår. Och när man blir ännu äldre finns allt som har sagts fortfarande kvar. Nätet glömmer ju aldrig."

"Egentligen är jag inte viktig i detta sammanhang. Det är barnen som står i fokus. Naturligtvis blir jag ledsen och till och med uppriven över vad som påstås om mig. Men att bemöta sådant i media eller på Instagram leder inte framåt och vid sidan står barnen som vittnen."

"Jag hoppas nu att Ciara och jag kan och får sköta fortsättningen av detta i lugn och ro som vuxna människor och – framför allt – som föräldrar.”

Källa Expressen

Citat:
Ursprungligen postat av AztekaRoad
Måns uttalar sig:

”Knappast någon kan vid det här laget ha undgått att Ciara och jag tyvärr befinner oss mitt i en uppslitande skilsmässa. Det är en svår situation med sårade känslor från båda håll. Det blev inte som någon av oss hade tänkt oss.

Jag önskar innerligt att denna skilsmässa – som är svår nog som den är – inte pågick inför allmänhetens ögon. Främst med tanke på våra två gemensamma barn. Deras välbefinnande just nu är helt uppriktigt det enda jag bryr mig om.

Jag är en offentlig person och har själv valt mitt yrke och allt som kommer med det. Precis som Ciara. Men våra små barn har inte valt sina föräldrar. De ska inte behöva höra konstiga och obehagliga saker om sin pappa eller sin mamma på skolgården eller själv läsa saker på nätet. När man är sex år gammal ser man mycket mer än vi vuxna alltid förstår. Och när man blir ännu äldre finns allt som har sagts fortfarande kvar. Nätet glömmer ju aldrig.

Egentligen är jag inte viktig i detta sammanhang. Det är barnen som står i fokus. Naturligtvis blir jag ledsen och till och med uppriven över vad som påstås om mig. Men att bemöta sådant i media eller på Instagram leder inte framåt och vid sidan står barnen som vittnen.

Jag hoppas nu att Ciara och jag kan och får sköta fortsättningen av detta i lugn och ro som vuxna människor och – framför allt – som föräldrar.”

https://www.expressen.se/noje/mans-zelmerlows-nya-ord-efter-ciaras-anklagelser-/

Klass från Måns får jag säga. Till skillnad från sin ex-hustru som karaktärsmördade honom inför folket. Hade detta varit me too-tider hade Måns redan varit dömd, men troligt är han det ändå här.

Jag vet inte vad som hänt bakom stänga dörrar - ingen förutom de själva vet - och man kan tycka både det ena och det andra låter troligt, men faktum är att vi inte vet.

Därför konstaterar jag bara att Måns utåt sett har hanterat detta på helt rätt sätt med tanke på sina barn medan Ciara helt har avsaknat samma sinnesnärvaro och taktkänsla.

Måns har inte författat ett enda ord av det där uttalandet. Det är helt och hållet advokatens ord.
Citera
2025-03-20, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Måns har inte författat ett enda ord av det där uttalandet. Det är helt och hållet advokatens ord.
Har du bevis?
Det spelar ingen roll vem som skrivit det, budskapet kommer från MZ.
Citera
2025-03-20, 17:55
Medlem
Citat:
Måns uttalar sig:

”Knappast någon kan vid det här laget ha undgått att Ciara och jag tyvärr befinner oss mitt i en uppslitande skilsmässa. Det är en svår situation med sårade känslor från båda håll. Det blev inte som någon av oss hade tänkt oss.

Jag önskar innerligt att denna skilsmässa – som är svår nog som den är – inte pågick inför allmänhetens ögon. Främst med tanke på våra två gemensamma barn. Deras välbefinnande just nu är helt uppriktigt det enda jag bryr mig om.

Jag är en offentlig person och har själv valt mitt yrke och allt som kommer med det. Precis som Ciara. Men våra små barn har inte valt sina föräldrar. De ska inte behöva höra konstiga och obehagliga saker om sin pappa eller sin mamma på skolgården eller själv läsa saker på nätet. När man är sex år gammal ser man mycket mer än vi vuxna alltid förstår. Och när man blir ännu äldre finns allt som har sagts fortfarande kvar. Nätet glömmer ju aldrig.

Egentligen är jag inte viktig i detta sammanhang. Det är barnen som står i fokus. Naturligtvis blir jag ledsen och till och med uppriven över vad som påstås om mig. Men att bemöta sådant i media eller på Instagram leder inte framåt och vid sidan står barnen som vittnen.

Jag hoppas nu att Ciara och jag kan och får sköta fortsättningen av detta i lugn och ro som vuxna människor och – framför allt – som föräldrar.”

https://www.expressen.se/noje/mans-zelmerlows-nya-ord-efter-ciaras-anklagelser-/

Klass från Måns får jag säga. Till skillnad från sin ex-hustru som karaktärsmördade honom inför folket. Hade detta varit me too-tider hade Måns redan varit dömd, men troligt är han det ändå här.

Jag vet inte vad som hänt bakom stänga dörrar - ingen förutom de själva vet - och man kan tycka både det ena och det andra låter troligt, men faktum är att vi inte vet.

Därför konstaterar jag bara att Måns utåt sett har hanterat detta på helt rätt sätt med tanke på sina barn medan Ciara helt har avsaknat samma sinnesnärvaro och taktkänsla.

Kan det kanske bero på att det är hon som är offret? Att det inte handlar om en ”normal” skilsmässa? Bara en tanke!
Senast redigerad av Mellanting 2025-03-20 kl. 17:59.
Citera
2025-03-20, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.E.J
Let's dans verkar orsaka många skilsmässor. Familjen är ju barnens trygghet. Nu är de Mamman som är det.

Det intressanta med Let’s dance är att oavsett vilket land i västvärlden som spelar in så knullas det friskt mellan dansare och kändisar är väl troligtvis en kombination av vältränade dansare och att dom tillbringar så mycket tid ihop. Man kanske ska börja med danskurser, haha.
Citera
2025-03-20, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StrongLemonade
Är ju bara tragisk att sonen på 5 år försöker trösta sin snedtända far. Inte sunt…
Jag vet inte vad "snedtänd" är för något. Men du verkar insatt....?
Citera
2025-03-20, 18:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Ge dig nu! Alltsammans är ju ryktesspridning och förtal.
Du vet inget alls. Och det som skrivs i en skvallertråd är lösa rykten och förtal som ALDRIG är underbyggda med några som helst bevis eller ens belägg.
Om dina fakta kommer från skvaller och förtal kan du glatt ta bort mer än 95% av det påstådda.
Så lägg ned nu!!!

Måns har själv gått ut med att han är sexmissbrukare, så du kan sluta förstärka dina meningar med utropstecken tack.
Citera
2025-03-20, 18:04
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire

Ja, det är klart att advokaten hjälper till med krishanteringen. Nu passar det Måns att spela vuxen. Han kan inte bemöta i sak för det är säkert sanning. Terapin han tidigare genomgått genom åren verkar inte fungera på hans patologiska narcissism.
Citera
2025-03-20, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Och du stod bredvid och höll räkningen? Fjant!

Haha vilket kraftuttryck du låter som fjanten här, ska du försvara en knarkare, sexmissbrukare och notoriskt otrogen person.
Han har ju svinat på rejält och utnyttjat sitt kändisskap för att ligga med unga tjejer i hela södra Sverige. Dom korkade små liven tycker givetvis att det är skithäftigt att ligga med Måns och dra kokain.
Citera
2025-03-20, 18:05
Avslutad
Citat:
Ja, uttalandet är klass. Vad spelar det för roll att det är medvetet? Är inte alla uttalanden det?

Sen har väl Ciara också advokater men ändå skrev hon två pinsamma inlägg.

Så ja, Måns uttalande är klass, hur du än försöker vrida på det.

Nej det är inte klass tycker jag. Men vi tycker olika. Det är hyckleri. En far som själv går ut och talar om sitt sexmissbruk i media och sedan säger att han bryr sig om hur hans barn påverkas av att läsa om föräldrarna i tidningar och på nätet, är ju sorglig.
Citera
2025-03-20, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kryptonitonia
Måns har själv gått ut med att han är sexmissbrukare, så du kan sluta förstärka dina meningar med utropstecken tack.
Det är många som har de problemen. Blir man automatiskt allt fult som du kan hitta på då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in