2025-03-20, 06:58
Medlem
immenhusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
1) Anekdotisk bevisföring.
2) I dagens Sverige är det inte så konstigt att många nöjer sig med en kvinna som redan haft 29 kukar i sig.
3) Cuck-beteende att vara #30.
4) Primitivt synsätt att välja partner efter hur bra sexet är. Då kommer man också lämna varandra när sexet slutar vara fantastiskt. Dekadent leverne att lägga så stort fokus på njutning.

Citat:
Om ens mål är att leva ett degenererat liv där man följer ens lustar, då ska man göra som du beskriver. Söka sig till horor, ha orgier, tömma sig i "erfarna" slidor som är glada i kuk.

Tack, men det är inte mitt liv. Jag har högre standard när det kommer till kvinnan att dela mitt liv med.

Du har satt dig på en väldigt hög häst som teoretiserande och misogyn oskuld. Vet du om det?

/AI
Citera
2025-03-20, 07:10
Medlem
Mayorns avatar
Citat:
Om ens mål är att leva ett degenererat liv där man följer ens lustar, då ska man göra som du beskriver. Söka sig till horor, ha orgier, tömma sig i "erfarna" slidor som är glada i kuk.

Tack, men det är inte mitt liv. Jag har högre standard när det kommer till kvinnan att dela mitt liv med.
Du verkar ju inte ha speciellt mycket högre standard då du sitter och donerar pengar till OnlyFans-brudar på twitch.
Klassisk oskuld som motiverar sin ensamhet med att "jag har för höga krav och därför hittar jag ingen, det var bättre förr"
Citera
2025-03-20, 07:37
Medlem
Jag vill inte att kvinnor ska vara mer återhållsamma. Har fortfarande inte fått ligga fast jag börjar bli gammal så det låter oerhört kontraproduktivt! Sluta tuta i kvinnor och män såna dumheter.
Citera
2025-03-20, 08:12
Medlem
En oskuld är ju naturligtsvis helt värdelös i sängen...
Citera
2025-03-20, 08:21
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Jag har redan träffat en kvinna. Hon är min fru. Hon var oskuld tills jag penetrerade henne. Hon har fött min avkomma.

Som sagt, för mig var det viktigt att dela livet med en fräsch tjej som är värd mig. Därför valde jag en oskuld.

Vilket skitsnack😂
Citera
2025-03-20, 08:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hamadryad
Aha! "Ny" det handlar om pedofil här...
Blev lite förvirrar över att män tror att det finns ett "utbud" av vuxna kvinnor som fortfarande är oskulder, ser jag mig omkring hittar jag nämligen inte någon..
Nej exakt. Det kommer inte finnas någon. I så fall är hon ointresserad av sex med honom också. Så är det bara.

Men utbudet av orörda män finns. Det är väl de som kräver orörda kvinnor. Det är väl ett rättvist krav visserligen. Men kommer inte finnas
Citera
2025-03-20, 08:39
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chonard
En oskuld är ju naturligtsvis helt värdelös i sängen...

Jag tycker det är konstigt att den här typen av resonemang är så utbrett, som om man väljer sin pojk- eller flickvän utifrån hur duktiga de är på sex, istället för andra faktorer som hur ärliga de är, hur lojala de är, hur omtänksamma de är, hur pålitliga de är, hur ekonomiska de är, hur kompetenta de är, hur roliga de är, m.m. Att vara "värdelös i sängen" eller inte känns som en av de absolut lägst prioriterade frågorna i en tänkt relation om man passerat tonåren. Det signalerar något märkligt för mig att det är så utbrett att resonera som du gör.
Citera
2025-03-20, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
Jag tycker det är konstigt att den här typen av resonemang är så utbrett, som om man väljer sin pojk- eller flickvän utifrån hur duktiga de är på sex, istället för andra faktorer som hur ärliga de är, hur lojala de är, hur omtänksamma de är, hur pålitliga de är, hur ekonomiska de är, hur kompetenta de är, hur roliga de är, m.m. Att vara "värdelös i sängen" eller inte känns som en av de absolut lägst prioriterade frågorna i en tänkt relation om man passerat tonåren. Det signalerar något märkligt för mig att det är så utbrett att resonera som du gör.
Har ju haft ett antal förhållanden å det har stor betydelse hur intreserad av sex kvinnan är,
Citera
2025-03-20, 08:43
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chonard
Har ju haft ett antal förhållanden å det har stor betydelse hur intreserad av sex kvinnan är,

Jag förstår att det är det för dig. Jag menar att det är en lite omogen hållning, men den verkar hursomhelst utbredd.
Citera
2025-03-20, 08:45
Medlem
Citat:
Jag förstår att det är det för dig. Jag menar att det är en lite omogen hållning, men den verkar hursomhelst utbredd.
Jo men du har väl levt du med å vet att kvinnor kan va otroligt olika.
Citera
2025-03-20, 11:08
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Verkligen. Känns ganska degenererat att lägga så stor vikt vid sexet. Många som uttrycker ett behov av att ha en erfaren slampa som kan erbjuda grymt sex. Finns ju så mycket annat som jag anser är mer viktigt.

Jag tycker t.o.m. det är bra ifall kvinnan inte är "erfaren", i.o.m. att jag bara kunde tänka mig en oskuld när jag fortfarande var på dejtingmarknaden.

Om kvinnan inte är en slampa, och därmed inte erbjuder fantastiskt sex, så tycker jag det bara är en positiv egenskap.
Citera
2025-03-20, 11:15
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C4sand
Det du menar är att du borde hitta ditt livs kärlek senast när du är 15 år.

Men jag kan trösta dig, när du mognar och blir vuxen så mognar din hjärna också. Så när du väl blir vuxen så slipper du förhoppningsvis denna typen av barnsliga tankar.

Om du blir vuxen och fortfarande tänker såhär om kvinnor, då rekommendera jag antigen terapi, eller att du diskuterar det med din mamma så får du kanske lite perspektiv.
Det finns andra kvinnor också. Alla är inte slampor. Det finns kvinnor som sparar sig själva, som vill ge sin framtida man det dyrbaraste de kan ge: sin oskuld.

Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Du har satt dig på en väldigt hög häst som teoretiserande och misogyn oskuld. Vet du om det?

/AI
1) Jag är inte oskuld.
2) Vad är det som är teoretiserande? Jag berättar bara vad mina personliga preferenser är. Det är inte någon teori.
3) Att jag föredrar oskulder är min preferens. Om du föredrar slampor så är det din preferens. På vilket sätt är det misogynt? Alla människor har preferenser. T.ex. kan man välja bort tjejer för att de är smällfeta, luktar illa, har ring i näsan, har tatueringar, är feminister, etc. Är det också misogynt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in