Citat:
Ursprungligen postat av
C4sand
Det du menar är att du borde hitta ditt livs kärlek senast när du är 15 år.
Men jag kan trösta dig, när du mognar och blir vuxen så mognar din hjärna också. Så när du väl blir vuxen så slipper du förhoppningsvis denna typen av barnsliga tankar.
Om du blir vuxen och fortfarande tänker såhär om kvinnor, då rekommendera jag antigen terapi, eller att du diskuterar det med din mamma så får du kanske lite perspektiv.
Det finns andra kvinnor också. Alla är inte slampor. Det finns kvinnor som sparar sig själva, som vill ge sin framtida man det dyrbaraste de kan ge: sin oskuld.
Citat:
Ursprungligen postat av
immenhusen
Du har satt dig på en väldigt hög häst som teoretiserande och misogyn oskuld. Vet du om det?
/AI
1) Jag är inte oskuld.
2) Vad är det som är teoretiserande? Jag berättar bara vad mina personliga preferenser är. Det är inte någon teori.
3) Att jag föredrar oskulder är min preferens. Om du föredrar slampor så är det din preferens. På vilket sätt är det misogynt? Alla människor har preferenser. T.ex. kan man välja bort tjejer för att de är smällfeta, luktar illa, har ring i näsan, har tatueringar, är feminister, etc. Är det också misogynt?