2025-03-26, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mortalitet
Alltså de har ju valt att jobba med det gör att de har vuxit upp ska en pappa som vådltog denm varje dag henne eller liknanad.

Det finns finns ingen vettig kvinn som är oskuld, som har kommit upp i åldern. Varför skulle man var det? Man missar barn .

Och hade man nu varit det så hade ingen ”fått ta den” heller. Varför ge bor rNågons mans stolthet så där ril honom? Man kommer ändå inte ha glädje av honom vilja leva själv igen ✌🏻

Hur män alltid måste börja spåra ur sådana här trådar fattar jag mindre…
Du skriver så konstigt. De kvinnor som väljer att vara oskulder eller/och inte vill ha barn är deras val. Samma gäller förstås män.

Karlar som gifter sig för att få barn gifter sig med kvinnor i fertil ålder som vill ha barn. De vill förstås ha så lite bagage som möjligt från henne dvs inga eller så få ex som möjligt och förstås helst inte andra mäns barn.

Om du hade en son, skulle du vilja att han bildar familj med byns hora eller en oskuld?
Citera
2025-03-26, 12:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TJUVSVERIGE
Du skriver så konstigt. De kvinnor som väljer att vara oskulder eller/och inte vill ha barn är deras val. Samma gäller förstås män.

Karlar som gifter sig för att få barn gifter sig med kvinnor i fertil ålder som vill ha barn. De vill förstås ha så lite bagage som möjligt från henne dvs inga eller så få ex som möjligt och förstås helst inte andra mäns barn.

Om du hade en son, skulle du vilja att han bildar familj med byns hora eller en oskuld?
Ja de är det jag menar. Man gör det inte för någon annan skull.

Du tycker inte att det är andra som skriver konstigt?
Citera
2025-03-26, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Jag tror inte kvinnor bryr sig om mäns madonna/hora komplex längre.

Så sålänge ni inte är pedofiler så får ni nog räkna med att kvinnorna omkring er haft roligt och skönt sex med andra precis som ni själva haft.

Oklart om kvinnor nånsin brytt sig om detta. Vad som däremot är glasklart är att en kvinna med högt body count automatiskt får ett lägre SMV. Så har det också alltid varit.
Citera
2025-03-26, 18:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Myror-Elefanter
Oklart om kvinnor nånsin brytt sig om detta. Vad som däremot är glasklart är att en kvinna med högt body count automatiskt får ett lägre SMV. Så har det också alltid varit.
Jo det handlar om att rörelsen är toxisk och självdestruktiv. Har själv varit med i en för kvinnor, bl a hade såklart flera autism.

I två år att jag och hatade (mig själv mest) och hjälpte till att trycka ned andra på vägen. Vi gick ju alla med på det.

De stängde alltid ned våra forum och vi startade bara nya, om och om igen. Efter ett tag sket jag i det där. Ingen av oss lyckades ju leva som vi eftersträvade. alla misslyckades bara.

På några månader hade jag Brutit min isolation, blivit av med mitt självhat utan att tortera mig själv och lyckats nå det där jag hade eftersträvat. Dessutom fått jag nya kompisar. Utan det där.

Det var mitt tips till er som vill ha en ”oskuld” och ”traditionell tjej”
Senast redigerad av Mortalitet 2025-03-26 kl. 18:41.
Citera
2025-03-26, 20:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Jag är svensk. Men jag lever inte enligt jantelagen.

Om du är en jantelag-människa. Så kommer du tänka att ingen får vara bättre än någon annan. Då kommer du tänka att ingen annan förtjänar en oskuld. Alla ska ha använda slynor enligt jantelag-tänket.
En man som du är förlorad. Växte upp utan egen pappa, och är avundsjuk på alla vuxna som slapp gå vilse i sin eviga letan om livets mening.

Nä ni kan inget. Det hela sanningen. Ja män vill ha oskulder. Men försök inte ge någon förklaring snälla. Eller läxa upp andra hur de lever eller förklarar för dem hur de har levt .

Citat:
Nej jag har ingen man, ska inte ha det heller är. Men jag har en 25-årings utseende, säger alla till mig så det stämmer.

Nej jag är inte 45, och jag tycker att kvinnor 50 är rynkiga och ser hamla ut

En 14-årig tjej tar nog en 18-åring. Vid 25 skulle jag en ta en ännu äldre kille 35-55 i så fall. Men så hade jag banrn. Tjejer väljer alltså äldre killar.

Som 14-åring var jag inte alltså ska så selektiv. Tyckte många killar var snygga..

Nu blev du förvånad va
Oops, skulle stå 45. Från 35 och Max 40, kanske 45. Men Inte 55.

Nu har män börjar skrika daddy issues till tjejer också, när de själva har det. Värt att nämna detta bara... 10 års skillnad är inte ”daddy issues”. Min var det.
Senast redigerad av Mortalitet 2025-03-26 kl. 21:00.
Citera
2025-03-27, 06:20
Medlem
Run3s avatar
Citat:
En man som du är förlorad. Växte upp utan egen pappa, och är avundsjuk på alla vuxna som slapp gå vilse i sin eviga letan om livets mening.

Nä ni kan inget. Det hela sanningen. Ja män vill ha oskulder. Men försök inte ge någon förklaring snälla. Eller läxa upp andra hur de lever eller förklarar för dem hur de har levt .

Oops, skulle stå 45. Från 35 och Max 40, kanske 45. Men Inte 55.

Nu har män börjar skrika daddy issues till tjejer också, när de själva har det. Värt att nämna detta bara... 10 års skillnad är inte ”daddy issues”. Min var det.
Känns som en öm punkt hos dig. Du är kvinna, så jag är inte ens intresserad av ditt perspektiv. Du har legat runt och får helt enkelt leva med konsekvenserna. Jag och många andra män föredrar en oskuld. Så du får antingen leta efter en kille som vill ha en slampa eller hålla tyst om din sexhistorik. Att vara byns hora gör en inte direkt till "wife material" om du förstår vad jag menar.
Citera
2025-03-27, 09:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Känns som en öm punkt hos dig. Du är kvinna, så jag är inte ens intresserad av ditt perspektiv. Du har legat runt och får helt enkelt leva med konsekvenserna. Jag och många andra män föredrar en oskuld. Så du får antingen leta efter en kille som vill ha en slampa eller hålla tyst om din sexhistorik. Att vara byns hora gör en inte direkt till "wife material" om du förstår vad jag menar.
det finns inget som slår ensamheten. Testa det istället för att vara desperat.

Dessutom springer man inte omkring och leker yngre än vad man är. Så patetiskt med folk som ålderskrisar. Man springer inte och träffar nya när man har barn . Pinsamt!
Citera
2025-03-27, 09:26
Medlem
Fast om kvinnan alltid använt kondom, då är det väl ingen skillnad på att ha haft sex 50 ggr och ha använt en dildo 50 ggr?
Citera
2025-03-27, 11:24
Medlem
Citat:
Jo det handlar om att rörelsen är toxisk och självdestruktiv. Har själv varit med i en för kvinnor, bl a hade såklart flera autism.

I två år att jag och hatade (mig själv mest) och hjälpte till att trycka ned andra på vägen. Vi gick ju alla med på det.

De stängde alltid ned våra forum och vi startade bara nya, om och om igen. Efter ett tag sket jag i det där. Ingen av oss lyckades ju leva som vi eftersträvade. alla misslyckades bara.

På några månader hade jag Brutit min isolation, blivit av med mitt självhat utan att tortera mig själv och lyckats nå det där jag hade eftersträvat. Dessutom fått jag nya kompisar. Utan det där.

Det var mitt tips till er som vill ha en ”oskuld” och ”traditionell tjej”

Nu pratar du om nåt heeelt annat än vad jag svarade på. Du verkar mest prata osammanhängande om dig själv..
Citera
2025-03-27, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Fast om kvinnan alltid använt kondom, då är det väl ingen skillnad på att ha haft sex 50 ggr och ha använt en dildo 50 ggr?

Om vi bara pratar om det strikt fysiska så får det snarare vara en heltäckande kropps-kondom. Såvida inte vi snackar om att knulla och endast kondomen rör vid kvinnan.

Men skämt åsido så är det inte det strikt fysiska som är ett problem i första hand utan andra saker och kanske allra mest att kvinnor som knullat till slut allt mer saknar förmåga till pair bonding (svenskt ord saknas såvitt jag vet).
Citera
2025-03-27, 12:42
Medlem
Citat:
Om vi bara pratar om det strikt fysiska så får det snarare vara en heltäckande kropps-kondom. Såvida inte vi snackar om att knulla och endast kondomen rör vid kvinnan.

Men skämt åsido så är det inte det strikt fysiska som är ett problem i första hand utan andra saker och kanske allra mest att kvinnor som knullat till slut allt mer saknar förmåga till pair bonding (svenskt ord saknas såvitt jag vet).
Parbildning kanske?
Citera
2025-03-27, 13:08
Bannlyst
Citat:
Nu pratar du om nåt heeelt annat än vad jag svarade på. Du verkar mest prata osammanhängande om dig själv..
Nej, snacka om att projicera

Det är jag som har fått svar på frågor jag aldrig har ställt.

Skulle du vilja ha en tjej som var inne i det där?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in