2025-03-19, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
BEVISA DET!

Läste du det du citerade men misslyckades helt att förstå det? Tråden handlar inte om mig.
Var det där det smartaste du kunde klämma ut ur dig att skriva haha Tråden handlar om en person vilken du öppet redovisar med någon sort befängd stolthet att du vägrar kolla på hans videos.
Citera
2025-03-19, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Vart kommer nakenbilderna på Lisen ifrån, är det hennes onlyfans eller gjorde Anjo en Rask för att försöka göra sig mer populär genom att hora ut frugan?

Snygga t-shirts! Jag klippte just 5 stycken, tänkte ha dom på gymmet.

Bilderna ser ju till 110% ut att vara manipulerade. Det är knappast Lisen på bilderna.
Citera
2025-03-19, 21:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TostHasteran
Var det där det smartaste du kunde klämma ut ur dig att skriva haha Tråden handlar om en person vilken du öppet redovisar med någon sort befängd stolthet att du vägrar kolla på hans videos.

Nja, nu var det ju iofs EN specifik fejkad video jag skrev att jag inte tänkte se. Men jag förväntar mig inte att du begriper det. Du har rätt i att att jag inte kollar särskilt mkt av Anjos skit, men naturligtvis kollar jag allt material där han gör bort sig så det har blivit väldigt mycket senaste tiden.
Citera
2025-03-19, 21:43
Medlem
vichy6s avatar
Anjo bor inte hemma?

Ska vara pga att störa med redigering på natten?

Säkra källor!
Citera
2025-03-19, 21:45
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Anjo bor inte hemma?

Ska vara pga att störa med redigering på natten?

Säkra källor!
Kan tänka mig att han gapar och skriker en del när han redigerar.
Citera
2025-03-19, 21:46
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Kan tänka mig att han gapar och skriker en del när han redigerar.

Nån tittade in i villan.

Helt tomt!
Citera
2025-03-19, 21:52
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Nej det var inte en video, jag har sett dig och några fler skrocka ikapp över hur ni vägrar se videos flertal gånger, ni kollar endast embeddade videos och när ni får argument att besvara kan ni inte ge svar för ni klickar inte på videos från hans kanal på YT. Därmed har ni noll att säga i dessa diskussioner, men dumförklara andra som länkar bevis gör ni med en dumskalles glädjefyllda rop haha det är så helvetes kul att se er uppvisning av intelligensbrist.

Är inte det exakt vad Anjo gör?

Det roliga är att alla minns Anjos skit.

Ett systematiskt knullande av ego på YT.

Vaff vi kan mer än så 😎

Jäfla tomte!

Och Anjo 😎😎😎😎😎😎😎 IP my ass
Citera
2025-03-19, 21:56
Avslutad
Citat:
haha det är så helvetes kul att se er uppvisning av intelligensbrist.

Mm, det blir nog bra med det.

Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Bilderna ser ju till 110% ut att vara manipulerade. Det är knappast Lisen på bilderna.

Inte alls, bilden är 100 100 äkta från hennes OF.
Citera
2025-03-19, 22:00
Medlem
Kickassfarsans avatar
Kan ju inte vara bra stämning där hemma nu, Lisen sitter inlåst i sovrummet helt förtvivlad, skäms för sin mobbande make och vill ingenting annat än att skiljas.

Samtidigt sitter mobbarbossen helt benzad framför datorn och spelar in videos där han dumförklarar och hänger ut påstådda flashbackmedlemmar, på golvet ligger det ett 50 tal burkar pepsi och godispapper som skulle räcka till att fylla en halv sopsäck.

Vem tar hand om barnen i denna svåra stund för familjen?

Anjo lägg in dig, du har fått en haschpsykos igen
Citera
2025-03-19, 22:20
Avslutad
Fan vad vidrig anjo är! Var den nån som hade lagt upp fejkade bilder på lisen? Nån som vet vart man kan se Ai videon på anjo? Haha vill gärna se
Citera
2025-03-19, 22:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Najix
Nån som vet vart man kan se Ai videon på anjo? Haha vill gärna se

Hehe, vadå? Det har jag missat.
Citera
2025-03-19, 22:35
Medlem
Gör Anjo några IG stores?

Asså jag tror varje gång att den senaste video är den värsta, sen släpper han ny som är värre än den förra.

Jag tror att Anjo kommer få juridiska konsekvenser av allt detta. Hur kan man vara så jävla dum i huvudet som Anjo och alla runt honom?

Har han inte vänner eller den där kamera mannen? Vem är han? Borde inte någon stoppa Anjo från alla sjuka videos?

Nmr videon, kamera mannen reagerar inte på hur sjukt det är? På dokumentären kamera mannen reagerar inte?

Han måste ju vara på Anjos nivå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in