Hej!
Inledningsvis: Kan inleda med att alkohol r den enda drogen jag anvnder. Folk kanske vet detta, s ta bort i sdant fall.
------
Jag dricker i perioder fr mycket och brukar vanligtvis kra detox med att sakta skra ner. Ligger jag p 14 l, s till 10, till 6 o.s.v.
Ngra gnger hara jag av olika skl blivit tvingad att kra benzo fr att skra ner och har lidit som en galning, fortfarande skakat, svettats o.s.v. De biter helt inte. Lkare och skterskor har alltid trott att jag bara tigger om hgre dos.
Det finns dock en anledning till det, vi kr nu detox hemma med Diazepam (lagligt utskrivet) och det fungerar absolut inte, hon ser mitt lidande, s hon gjorde en massa research. Hon fann en massa underskningar. I korthet har mnga autistiska personer frre GABA receptorer att knyta till, s drfr gr det mindre nytta.
Hr r t.ex. en studie. Hon har lst totalt fyra p mnet.
https://www.sciencedirect.com/scienc...06899310020007
Skulle ocks rekommendera er att ska p detta p X och hitta flera folk som sger exakt samma sak.
Ville bara sga att om ni ska detoxa och r autistiska, s r det inte konstigt att det inte biter. Ni r inte ensamma, tokiga eller har fel. Jag skakar just nu som ett asplv s urskta om inlgget r konstigt formulerat, har inte riktigt ork att rtta.
Men ni r inte ensamma om ni r i denna sits! Skt om er och lycka till med er eventuella detox.