Citat:
Ursprungligen postat av
GoggeGogelius
Klokt! Bens r tuffare AT (fr de flesta) n sponken. Kriga p! Testa alternativ! Du har tur som har en bra lkare.
Ja, som sagt. Han lyssnar. Vi printade studien om just NPF GABA4 och Benzo och han frgade om han kunde f den att lsa (sjlvklart hade han inte tid att lsa den nr vi var dr).
Frugan har lng erfarenhet i vrden, men inte inom detta omrde.
Citat:
Ursprungligen postat av
GoggeGogelius
(sg ett lik p BAS fr ngra r sedan. Ung snygg tjej -> ny huslkare som klippte hennes 6 mg alpra CT. Inte klokt??? N, faktiskt vansinne. Hon skakade som ett asplv, hll p att formligen g snder. Var tvungen att snabbt suga tag i en lkare och frska verrsta alla i filt invirade horse-pundare som skrek "SUUUUUUUUUB!" Ja du vet BAS...).
Nej, jag har en av f som haft TUREN att aldrig ens behva spendera en sekund p BAS. Jag har hrt massa skrckhistorier dock.
Jag blandar alltid ihop dem. Jag har alltid varit p den dr det r 99% "alkisar". Jag gillar faktiskt 99% av personalen, speciellt den "rtt stora blonda kvinnan" och finns en rtt kraftig mrkare kvinna som jag suttit och snackat vldigt mycket med. Samt mattanten och Josef r vldigt snll. Tragiskt man kan namnen p dem. Men ja. Har tyvrr tidigare haft en nrstende som anser att om jag ska trappa och det gr frn 10 till 10 (allts inte upp) s hotas det med LOB. ven fast nsta dag kommer det skert g ner mer.
Citat:
Ursprungligen postat av
GoggeGogelius
nskar dig allt gott! Cannabis "lagligt hr"??? Blir nyfiken, r i Staterna?
Nej, finns mnga lnder i Europa nufrtiden dr det r lagligt fr eget bruk. Vill inte outa var.
Citat:
Ursprungligen postat av
GoggeGogelius
EDIT; Slog mig att jag aldrig sg henne p 54an? 52an? Troligen Psyk, om hon verlevde...
Hoppas jag med. Aldrig varit p psyk heller. Men hrt vidriga historier om det frn vnner med. Fan fr att bli fastspnd
EDIT; Jag r outpatient. O jag har haft tid i fredags, i mndags och har en imorgon. S de tar en VERKLIGEN p allvar och lyssnar. Jag r helt frvirrad jmfrt med svensk vrd.