2025-03-19, 15:53
Medlem
JordenIsPlatts avatar
När jag var 25 och skulle ha familj var det viktigt. Män som blir ihop med slampor gör ju det för att dom är biologiskt defekta och inte har några andra val så skrytet i tråden över sitt egna cuckeri är ju mest sorgligt.
Citera
2025-03-19, 15:55
Medlem
Det är väl jättebra att det är så pass viktigt för dig! Det betyder i förlängningen att du med absolut största sannolikhet aldrig kommer att hitta din rätta partner och därför aldrig kommer att avla av dig. Win-win för egentligen alla. Kör hårt!
Citera
2025-03-19, 16:00
Medlem
Bara blattar som resonerar såhär.
Citera
2025-03-19, 16:02
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Det är en coping-mekanism. Givetvis föredrar alla män en oskuld. Men är man en förlorare, så får man intala sig själv att man föredrar en slampa, för bättre kan man inte få och man kan inte leva med tanken på att man är en förlorare.

Visst kan det vara roligt att vara den förste nån gång, men det är ju inte helt otroligt att man tröttnar på varandra efter några år och separerar. Hur långt upp i åldern går det att hitta en ny oskuld då? Eller det är väl aldrig så att du sitter fast med ditt gamla spöke för att du vet att du inte kommer att hitta en ny oskuld?
Citera
2025-03-19, 16:04
Medlem
Vad fan är manosfären?
Citera
2025-03-19, 16:06
Medlem
Citat:
Saker som få kan ha är mer värdefulla och har högre status. Få har råd med en Rolex-klocka, och därför är man stolt över den när man väl har en. Det gäller alla märkessaker. Få kan ha en Porsche, Lui Vuitton-väska, etc. Därför har de föremålen en hög status.

Samma sak gäller annat. En hög utbildning är mindre värd när fler har en, som exempel. Då räcker det inte med en Master. Man kanske måste ha en PhD för att det ska stå ut och vara värt något.

Om du har en flickvän, och ni går på fest tillsammans, så skulle hennes värde plötsligt sjunka ifall du fick reda på att ett par andra män på festen är hennes ex och redan har haft sex med henne. När hon är mindre exklusiv, så har hon ett lägre värde.

Hur mycket är det värt att vara ihop med byns hora? Inte särskilt mycket. Man är en patetisk förlorare.

Däremot en oskuld. Hon är exklusiv. Tänk att vara den enda mannen som har exklusiv rätt till henne och som har penetrerat henne. Ingen annan man har fått uppleva henne.
Å andra sidan skulle jag inte bli intresserad av en man som tillskriver mig mer eller mindre värde pga hur många tidigare partners jag haft så jag tror det löser sig av sig själv.
De män som värdesätter oskulder/kvinnor med lågt body count får väl fortsätta leta efter såna helt enkelt. Tror inte våra vägar korsas hur som.
Citera
2025-03-19, 16:06
Medlem
Bassplays avatar
Ne det bryr jag mig inte om. Men många partners ( för kvinnor ) kommer med en viss problematik.

Vill inte heller tänka att halva stan har doppat tjej man dejtar. Blir lätt jobbiga situationer då.
Citera
2025-03-19, 16:09
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Det är en coping-mekanism. Givetvis föredrar alla män en oskuld. Men är man en förlorare, så får man intala sig själv att man föredrar en slampa, för bättre kan man inte få och man kan inte leva med tanken på att man är en förlorare.
Förloraren är du. Som inte vågar träffa en erfaren kvinna.
Jag skulle inte vilja ha en oskuld, flera i tråden uttrycker samma sak, så att alla män vill ha en oskuld stämmer inte.

Jag antar att du är oknullad och skyller det på att du inte träffat någon oskuld.
Citera
2025-03-19, 16:10
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lakritsfabriken
Det är väl jättebra att det är så pass viktigt för dig! Det betyder i förlängningen att du med absolut största sannolikhet aldrig kommer att hitta din rätta partner och därför aldrig kommer att avla av dig. Win-win för egentligen alla. Kör hårt!
1) Förstår inte hur det är "win-win". Vet du ens vad "win-win" betyder?
2) Min hona var oskuld tills hon träffade mig, och hon har redan fött min avkomma.
Citera
2025-03-19, 16:33
Avslutad
något som är väldigt underhållande i en del kulturer där det är viktigt att tjejen ska vara oskuld, är att om tjejen haft analsex, är tjejen fortfarande oskuld.. oskulden sitter bara i fittan..
vilken logik..
Citera
2025-03-19, 16:38
Medlem
Bogandoffs avatar
Lite off topic möjligen men tycker alltid att det är humoristiskt att om män har "orimliga" krav på kvinnor så blir man genast kallad för incel och dylika påhopp. Men att kvinnor helt öppet skyltar om "längdkrav" osv är fullt normalt och accepterat. Det är ju trots allt bara en preferens, så du som kort kille får helt enkelt acceptera detta och hålla käften.

Om att föredra en oskuld eller någon som har haft få partners är "avhumaniserande" så vad är då längdkrav och andra saker som man inte ens kan kontrollera, till skillnad från just sexuell aktivitet?
Citera
2025-03-19, 16:39
Medlem
Citat:
Hur viktigt är det för er att tjejen ni bygger ett liv med är oskuld?

Själv är jag sån att jag aldrig skulle kunna tänka mig att vara med en använd hona. För mig tappar hon värde för varje snubbe hon varit med. Man vill ju ha mint condition, en ren tjej, som inte har någon lång historia bakom sig. Om man ska vara ihop hela livet, så vill man ju ha en kvinna av bra kvalitet.

Är det en dealbreaker för er också, eller är det bara jag som kör den linjen? Vad tycker ni, är oskuld ett måste eller bara en bonus?

Herregud vilka problem du verkar ha människa

Bara av rent intresse, hur säkerställer du oskulden? Kollar av med "manosfären" i hennes eller din klan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in