Citat:
Det är möjligt, talar då direkt om porr och statistik som finns tillgängligt.
Citat:
Och varför skulle det vara äckligt med denna typ av sexleksak/ mastrubationsredskap för män än vad det är för kvinnor? ytterligare konstigheter från dig.
Kan garantera att kvinnor i regel blir äcklade av att en man har en flashlight.
Citat:
Och verkligen? är det kvinnor just som mest "låtsas vara kära för att få sex....? eller är beteendet lura en motpart för att tillskansa sig sex som den annars inte gett....kanske mer vanligt för män?
Nej, några kvinnor låtsas vara kära för att få ingå i serösa relationer. Inte sex, vad fan tror du? Ibland låter du lite dum, som om du lever under en sten och inte ens förstår dynamiken mellan könen.
Kvinnor bör undvika män som låtsas vara kära för att få sex och män bör undvika kvinnor som låtsas vara kära för att vara i en seriös relation.
Citat:
Jag fattar fan inte denna närmast totala oförmåga att betrakta verkligheten gällande sex sakligt istället för detta ständiga misogyna fokus på kvinnor.
Det är ju du som saknar helt förmåga att se "spelet" bortom saker som män gör fel, medan jag uttrycker hur båda könen spelar spel för att få saker. Du har noll förmåga till att analysera saker bortom att andra laget gör saker som är omoraliska.
Citat:
Jag upprepar det är INTE kvinnor som grupp som beter sig sexuellt illa mot sina motparter i världen, utan det är faktiskt män.
Nej, golddiggers existerar inte. De är alla offer för patriarkatet.
Citat:
Och oavsett HUR en kvinna agerar...om hon inte har sex alls....om hon har sex efter sitt eget huvud och vilja eller om hon kan tänka sig ha sex med andra hon inte är speciellt intresserad av, för att tillskansa sig andra resurser, så är hon ändå en HORA i vissa mäns ögon...dina också avd det verkar...
Så why bother?
Så why bother?
Jag uttrycker ganska så tydligt vad jag personligen ser som en hora, det är inte en särskilt puritansk indelning jag gör och inte heller någonting direkt kopplad till bodycount.
Jag tycker inte heller att en kvinna är en hora för att hon vill gifta sig med en man med mer materiella resurser än henne själv då jag ser det som en naturlig instinkt för att främst hennes barn ska få en säker uppväxt. Däremot så finns det fall då det så uppenbart är teater för gallerian snarare än en naturlig attraktion för mannens förmågor och kompetens det handlar om, att jag kallar det för horeri.