Citat:
Ursprungligen postat av
NapoleonLaRue
Varför ska han göra det? Får inte män ha krav också? Det som pågår just nu är sinnessjukt den kvinnliga sexualiteten har varit förtryckt inte "frigjord" för att samhället ska fungera för familjen. Varför tror du vi har historiskt lågt barnafödande flest singelhushåll i världen högst narkotikadödlighet i Europa?
Dagens kvinnor bör man se dom som djävulen eller offer för omständigheter så som dom handlar? Jag kan inte bestämma mig själv men nog spelar onda krafter i västerlandet folk i västerlandet ett spratt.
Klart män får ha krav eller önskemål, jag är också man...
Men om TS ska få sina önskemål uppfyllda är det väl enklare om han befinner sig i en kultur bland likasinnade, som gärna gifter sig med och knullar sina kusiner som nyss kommit in i puberteten.
Tack och lov stämmer inte den beskrivningen på Sverige,
ännu...
Gällande barnafödandet, så lär det knappast öka om män
väljer bort kvinnor för att dom redan tidigare varit sexuellt aktiva, eller vad tror du?
I västvärldens kultur har både män och kvinnor rätt till sin egen sexualitet, andra traditioner och åsikter passar bättre i andra kulturer, t ex arabländer och i delar av Afrika. Frågor på det?
Var narkotikan kommer in i bilden förstår jag inte, den är absolut också ett problem, men vad har den med tråden att göra???