2025-03-18, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det är detta jag menar med att vissa tror att de vet allt men gör inte det.

Sen har vi de som tror att de vet så mycket men inte gör det utan hittar på. Lite som Pallal gör nu. Tänk att sjunka så lågt och kontakta personer som människan har varit så elak mot. Det finns inga gränser.

Jag tror att allt bara är bluff och båg i den kontexten Pallal tjatar om och något Chrippa kom på och nu ska det slutföras utan honom. Bara för några dagar sedan skulle det komma fram något mycket spännande som skulle välta internet (inte ordagrant men andemeningen) skrev han. Då var det detta så klart.

Det ska bli spännande att följa spektaklet och se vad det leder till och ffa hur det ska hjälpa Chrippa eftersom det skrivs i Chrippas tråd.

Du har helt rätt, man kanske tror att man hjälper honom men istället eldas han på i ren desperation och allt blir fel istället.

Nu tycker jag att det är bra om andra telefoner också blivit beslagtagna om det är så att man har hjälpt kräftan i vissa saker.
Citera
2025-03-18, 12:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Jag tror någon trollar med Motvikt eller vill sprida något hånfullt och använder Motvikt.

Nej information kom vidare innan han gick ut med det. Motvikt har antagligen missförståt eller spär på sanningen.
Citera
2025-03-18, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Nej sade det rakt ut när de förde bort honom 😆

Men jösses, det kan nog bli en underhållande rättegång att lyssna på.
Citera
2025-03-18, 12:43
Medlem
Citat:
Måste det ha kommit ut offentligt?

För att andra ska kunna ta ställning till det ja. Förklara nu vad Linnea har gjort som det finns bevis på som är värre än att vanvårda sitt eget barn så grovt att barnet får dra ut sina tänder?

Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Vad fan yrar du om?

Skriv vad du vill ha svar på istället.
Citera
2025-03-18, 12:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie
För att andra ska kunna ta ställning till det ja. Förklara nu vad Linnea har gjort som det finns bevis på som är värre än att vanvårda sitt eget barn så grovt att barnet får dra ut sina tänder.

(FB) Christofer "Chrippa" Berg (gripen på Arlanda, misstänkt för ekobrott)

Dög inte det inlägget?
Citera
2025-03-18, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manana1
Grövsta är väl att anklaga Chrippa för att ha misshandlat henne grovt...(Vilket vi fortfarande inte vet om det var sanning eller lögn)
Gjorde hon? När, hur, var?
Citera
2025-03-18, 13:07
Medlem
Citat:
Det som däremot finns bevis på är att Julia tagit så dålig hand om sitt barns tänder att hon som fyraåring fått dra ut dom samt återkommande satt sitt barn i sammanhang där det förekommer våld och drogbruk. Det förstnämnda är verkligen värre än allt du listat upp.

Sen när är det bara en förälders ansvar att sköta det?
Och om hon satt barnet i sånna situationer, är hon ju inte ensam om det. Förekom ju hos Chrippa också.
Citera
2025-03-18, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Ja sa aldrig att inte trodde på det jag skrev bara att jag inte tänkte diskutera det mer, detta kom ju från daxvaxpax och det meddelandet du visade kom från Flashback alltså ingen print från en konversation från en mobil eller så.
Vilket är logiskt.

Du påstod dig ha sett något, men ville inte berätta ens i vilken form du fått ta del av det och därför är du inte trovärdig i den frågan och har förmodligen inte blivit lurad utan varit med och hittat på det själv.
Citera
2025-03-18, 13:08
Medlem
Citat:
(FB) Christofer "Chrippa" Berg (gripen på Arlanda, misstänkt för ekobrott)

Dög inte det inlägget?

Du menar att det är värre att sätta någon i häkte än att vanvårda ens barn?
Du menar att det är värre att ta droger än att vanvårda ens barn?
Du menar att det är värre att ta droger framför ett barn än att vanvårda sitt barn så den får fysisk smärta och tvingas dra ut tänder?

Återigen, det finns inga bevis på att Linna slagit barnet, men det finns bevis på att Julia vanvårdat sitt barn.

Att du påstår att hon inte är vidrig, att man återkommande gör stor skillnad mellan henne och Linnea trots att hon uppenbarligen är mer klandervärd visar återigen hur partiska ni är.
Det finns inget värre än att vanvårda sitt eget kött och blod.
Citera
2025-03-18, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Sen när är det bara en förälders ansvar att sköta det?
Och om hon satt barnet i sånna situationer, är hon ju inte ensam om det. Förekom ju hos Chrippa också.

Vad vill du ha sagt med det? Har jag någonsin påstått att det bara är ens förälders ansvar? Det jag påstår är att vanvårda sitt eget barn är mer klandervärt än det som Linna anklagats för.
Det spelar ingen roll hur ni försöker vrida och vända på det. Socialnämnden var väldigt klara med att båda föräldrar har ansvar i frågan och att de båda föräldrar brustit grovt i omsorgen av barnet.
Citera
2025-03-18, 13:15
Medlem
Citat:
Vad vill du ha sagt med det? Har jag någonsin påstått att det bara är ens förälders ansvar? Det jag påstår är att vanvårda sitt eget barn är mer klandervärt än det som Linna anklagats för.
Det spelar ingen roll hur ni försöker vrida och vända på det. Socialnämnden var väldigt klara med att båda föräldrar har ansvar i frågan och att de båda föräldrar brustit grovt i omsorgen av barnet.

Du pekade ut Julia, inte de båda. Skriv det du menar från början istället.
Citera
2025-03-18, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Du pekade ut Julia, inte de båda. Skriv det du menar från början istället.

Nej, jag diskuterar med en annan användare om skillnaderna mellan saker som Linnea och Julia gjort, prova och läs igenom alla inlägg innan du svarar på något.

Men du kan också få vara med om du vill, eftersom du är en av de som återkommande gett Linnea rejäla slänger av skit.
Vad är värst, vanvårda sitt barn eller ta droger och sätta någon i häkte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in