2025-03-18, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Ring 11414 och fråga istället.

Självklart ingenting jag kommer ta tid ifrån polisen för, jag har redan pratat med tingsrätten och det du skriver stämmer inte. Förklara nu hur det kommer sig att ett målnummer finns för stämplingen när ingen varken blivit åtalad eller misstänkt i ärandet än?

Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Nej det är om ANJO. Det enda som ni diskuterat sen clownen åkte in.

Det är som att påstå att om Anjo påstår någonting om Chrippas ekonomiska brottslighet så handlar det om Anjo och inte om Chrippa. Chrippas ekonomiska brottslighet där Anjo varit källan har ni diskuterat i månader i sträck här.

Citat:
Slår Julia barnet?
Slår Julia Christopher?
Sätter Julia Christopher I häktet?
Tar Julia droger?
Tar Julia droger kring barnet?

Julia är kass men inte vidrig.

Det finns inga bevis på att någon slagit barnet.
Det som däremot finns bevis på är att Julia tagit så dålig hand om sitt barns tänder att hon som fyraåring fått dra ut dom samt återkommande satt sitt barn i sammanhang där det förekommer våld och drogbruk. Det förstnämnda är verkligen värre än allt du listat upp.

_
Citera
2025-03-18, 12:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Temporary5
Dopamin på recept är en vanlig behandling mot ADHD, vad syftar du själv på?

Du kan få läkemedel som påverkar återupptaget eller frisättningen av dopamin.

Men det är lika mycket knark som knarket på gatan. Orsakar samma skador även om det inte går lika fort om man inte överdoserar. Vi kommer få svaret i framtiden hur mycket detta statliga tjack skadat generationer.

Tror inte han är hjälpt av centralstimulerande läkemedel om han haft ett missbruk som påstås här.
Citera
2025-03-18, 12:01
Medlem
Citat:
Det finns det ju dock bevis på.

Inget som presenterats, det som kommit ut offentligt räcker inte för att dömas för grov kvinnofridskränkning.
Citera
2025-03-18, 12:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Slussenyao
Nae det tar lång tid, dom ska kartlägga hans barndom pratar med hans föräldrar osv! Sen lite olika vissa vill ha drogtest ett år men det är väldigt olika. Vet inte om dom gör utredningar på Anstalt? Men det tar vanligt vis några månader iaf. Ja voxra och adhd meds får du inte. då e det nog bara Adhd meds

De kommer sätta ADHD på Christopher redan när han är ute i hallen 😆😆
Citera
2025-03-18, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slussenyao
Jaa jag själv har adhd och Elvanse visste inte att det är vanligt då alla jag känner som har adhd har det inte. Inte heller på beroende centrum får du båda delarna.
Elvanse höjer dopaminnivåerna även om det inte i sig innehåller dopamin. ADHD är ju ett spektrum så medicineringen anpassas efter individen.
Citera
2025-03-18, 12:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie
Inget som presenterats, det som kommit ut offentligt räcker inte för att dömas för grov kvinnofridskränkning.

Måste det ha kommit ut offentligt?
Citera
2025-03-18, 12:17
Medlem
Citat:
Hon var inte på häktesförhandlingen ja.

Jag kan inte ansvara för Motvikt.

Jag funderar på en sak när L sitter i sin stream och någon ringer till henne kan det ha varit kräftan som får ringa en samtal för att få berätta vad som sker och att han då sa det där med ”free spins” eller vad det var och någon hörde det?
Bara en tanke men vet inte om det är så.
Citera
2025-03-18, 12:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jag funderar på en sak när L sitter i sin stream och någon ringer till henne kan det ha varit kräftan som får ringa en samtal för att få berätta vad som sker och att han då sa det där med ”free spins” eller vad det var och någon hörde det?

Förstår din tanke men inte en chans att han kunde ställa sig och ringa.

Jag tror någon trollar med Motvikt eller vill sprida något hånfullt och använder Motvikt.
Citera
2025-03-18, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife

Jag tror någon trollar med Motvikt eller vill sprida något hånfullt och använder Motvikt.

Nej och jag vet inte om man får ringa ett samtal när man blir häktad, det var bara en tanke att man får meddela sin närmsta.
Kan säkert vara någon som trollar då hon satt i en stream vid tillfället.
Citera
2025-03-18, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattesskulder
Skapligt många civilare runt Ekholms skolan
Någon som vet något ??

Vet du något mer om vad som hände?
Citera
2025-03-18, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife

Jag håller med. Jag tror också att någon trollar med Motvikt.

Mitt "bevis" är ju att det är fastställt att hon streamade vid det tillfället.

Sen spelar det ingen roll om jag skulle ha fel här.
Citera
2025-03-18, 12:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123

Nej sade det rakt ut när de förde bort honom 😆
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in