2025-03-18, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manana1
Grövsta är väl att anklaga Chrippa för att ha misshandlat henne grovt...(Vilket vi fortfarande inte vet om det var sanning eller lögn)
Julia påstod "bara" att Chrippa varit aggressiv och stampat henne på foten. ...🤪

Då har du missat en del, Julia, Anjo och Jocke påstår att han utreds för grov kvinnofridskränkning, vilket är grövre än en misshandel.

_
Citera
2025-03-18, 11:44
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie
Då har du missat en del, Julia, Anjo och Jocke påstår att han utreds för grov kvinnofridskränkning, vilket är grövre än en misshandel.

_

Eftersom Julia Anjo jocke rask motvikt alla visat sig vara mytomaner väljer jag att tro det när det bekräftas med oomkullrunkeliga bevis.
Citera
2025-03-18, 11:48
Avstängd
Citat:
Stämmer fortfarande inte. Har Chrippas andra brottslighet gått till åtal? har stämplingen gått till åtal?
varför skulle Anjo ljuga om att det finns massa målnummer som han kan ge till Axel Öhman om det inte finns det?

_

Ring 11414 och fråga istället.
Citera
2025-03-18, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Jag kommer aldrig köpas. Vi diskuterade ryktet om våldtäkt eftersom hen försökte sprida lögner om mig och Chrippa i samband med det. Jag skickade ett meddelande där hen fick se ett av meddelandena jag fick.

Det jag ville ifrågasätta var om hen fortfarande litar på sin ”källa” och det gjorde hen, inte helt oväntat, fortfarande.

Ja sa aldrig att inte trodde på det jag skrev bara att jag inte tänkte diskutera det mer, detta kom ju från daxvaxpax och det meddelandet du visade kom från Flashback alltså ingen print från en konversation från en mobil eller så.
Citera
2025-03-18, 11:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Slussenyao
Har han Adhd som diagnos eller ska han göra en utredning bruka den tar 12 månader. Sen dom andra tramsiga programen är inget att ha, Dopamin i tablettform kommer han inte få, vad är det du ens syftar på?

Utredning på ADHD på Christopher tar nog 5 min 😆

Bupropion (Voxra) tex??
Citera
2025-03-18, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ok då hänger jag med.
Sen gick "hen" ut här och försökte använda det mot dig som om du sprang i båda läger .. inte oväntat att de kör med sånt fulspel.

Så var det absolut inte, du tror ju jag ljuger om allt trots att mycket av det jag säger faktiskt har visat sig stämma.
Citera
2025-03-18, 11:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av manana1
Håller med dig om behovet, men min poäng är att det är inte mycket till vård som Kriminalvården erbjuder.....

Tråkigt isf. Jag har dålig koll vad de erbjuder.
Citera
2025-03-18, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slussenyao
Har han Adhd som diagnos eller ska han göra en utredning bruka den tar 12 månader. Sen dom andra tramsiga programen är inget att ha, Dopamin i tablettform kommer han inte få, vad är det du ens syftar på?
Dopamin på recept är en vanlig behandling mot ADHD, vad syftar du själv på?
Citera
2025-03-18, 11:54
Avstängd
Citat:
Var står Julia i den listan? Ni är många som har och haft en väldigt hård ton emot Linnea och jag undrar vad det är som hon gjort som är så klandervärt att det är värre än det som Julia gjort?

_

Slår Julia barnet?
Slår Julia Christopher?
Sätter Julia Christopher I häktet?
Tar Julia droger?
Tar Julia droger kring barnet?

Julia är kass men inte vidrig.
Citera
2025-03-18, 11:55
Medlem
Slussenyaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Utredning på ADHD på Christopher tar nog 5 min 😆

Bupropion (Voxra) tex??
Nae det tar lång tid, dom ska kartlägga hans barndom pratar med hans föräldrar osv! Sen lite olika vissa vill ha drogtest ett år men det är väldigt olika. Vet inte om dom gör utredningar på Anstalt? Men det tar vanligt vis några månader iaf. Ja voxra och adhd meds får du inte. då e det nog bara Adhd meds
Citera
2025-03-18, 11:57
Medlem
Slussenyaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Temporary5
Dopamin på recept är en vanlig behandling mot ADHD, vad syftar du själv på?
Jaa jag själv har adhd och Elvanse visste inte att det är vanligt då alla jag känner som har adhd har det inte. Inte heller på beroende centrum får du båda delarna.
Citera
2025-03-18, 11:57
Avstängd
Citat:

_

Det finns det ju dock bevis på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in