Jag tänkte inte på det förut, men när Elon Musk visade sitt riktiga ansikte senaste tiden så kom jag på att hela Tesla gänget, företaget och deras kunder, är fullständiga idioter.
Jag brukar pendla på E18 varje dag till jobbet, och ofta är det en tesla idiot som kör i arslet på mig, kanske en halv meter bakom mig i en 90 väg, kör om och ställer sig en meter framför mig. Jag vet inte om de försöker spara batteri för att slippa vänta timmar på att ladda om eller om de bara är tidigare BMW idioter som hittat en ny leksak. Eller tesla idioter som kör bakom mig i infarter till E18 och accelererar från 80 till 120 på en halv sekund och försöker köra om mig när jag fortfarande inte kört in i motorvägen.. Häromdagen såg jag en Audi som stod mitt på vägen och föraren gick ut för att konfrontera en tesla förare som stod bakom. Teslan kört då över trottoaren och försvann för att undvika konflikten. Vet inte vad som hände, men antar att samma skitigt beteende där, en hjärnlös tesla bilist som körde en halv meter bakom Audin på en landsväg med många korsningar och djur som kan dyka upp närsomhelst.
Vem annars köper en Tesla om man inte är en fullständig idiot? Tesla vägrar att teckna kollektivavtal i Sverige, deras bilar är 100% överprisade, omöjliga och kostar en förmögenhet att laga, och blir skrot innan de ens hunnit rosta, och deras VD är en öppen nazist som vill lägga ner välfärdssystem i världen för att slippa skatt.
Det tog två klickar på nätet för att bekräfta det
Study Finds Tesla Owners Are the Most Accident-Prone Drivers
Tesla Drivers Are The Worst In The Country: Study
"A study by Lending Tree determined which car brand has the worst drivers.
Tesla owners were found to be the second worst drivers. They incurred 31.13 incidents for every 1,000 drivers, and had the highest accident rate of any brand with 23.54 over the 12 months studied. Tesla drivers had the highest incident rates in 11 states, the only brand besides Ram to roll into double digits."