2025-03-17, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conny.Rundqvist
Lätt-vikt har fegat ur precis som alla som snackar mycket men inte kan backa upp det för att de är inkompetenta. Tänka sig, trots hans ständiga översittarskratt och påhittade missförstånd av alla situationer så fegar kycklingvingen ur.

Han kanske sitter och kör studier "ur psykologisk synvinkel" på sig själv.

Han lär snurra in sig till galenskap för han är inte särskilt kunnig inom psykologi.
Citera
2025-03-17, 21:30
Avstängd
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny.Rundqvist
Lätt-vikt har fegat ur precis som alla som snackar mycket men inte kan backa upp det för att de är inkompetenta. Tänka sig, trots hans ständiga översittarskratt och påhittade missförstånd av alla situationer så fegar kycklingvingen ur.
Han har säkert bara fått för sig att springa hela kvällen istället…

Run, Forrest.Run!
Citera
2025-03-17, 22:49
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Daniel har släppt en ny grisig video om Legio. Han får duktigt med pisk i kommentarerna. Legio släppte dessutom hela deras konversation igår och plockade isär honom totalt, men Daniel såg såklart inte den innan han spelade in. Låt inte asen tysta läraren!

https://youtu.be/JJsoelyoGP8?si=kSmwHO2KArkwOAMt
Citera
2025-03-17, 22:55
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Daniel har släppt en ny grisig video om Legio. Han får duktigt med pisk i kommentarerna. Legio släppte dessutom hela deras konversation igår och plockade isär honom totalt, men Daniel såg såklart inte den innan han spelade in. Låt inte asen tysta läraren!

https://youtu.be/JJsoelyoGP8?si=kSmwHO2KArkwOAMt

Fyfan vilket jävla as han är, Motvikt. Jag är äldre än vad han är och ser igenom en sån där mobbare som bara fick enfärgade legobitar som barn och vill hänga med de "tuffa" grabbarna...
Citera
2025-03-17, 22:58
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Bra video -

Dom här nya tomtarna borde backa bandet och ta reda på mer om vad den där bruden har gjort och sagt.
Vem har glömt Monsterleken tex?
Inte jag..
Citera
2025-03-17, 23:01
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Bra video -

Dom här nya tomtarna borde backa bandet och ta reda på mer om vad den där bruden har gjort och sagt.
Vem har glömt Monsterleken tex?
Inte jag..
Det har väl för fan ingenting att göra med hur de pratar om henne i andra sammanhang?
Citera
2025-03-17, 23:01
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Det har väl för fan ingenting att göra med hur de pratar om henne i andra sammanhang?

Joo det tycker jag.
Citera
2025-03-17, 23:05
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Joo det tycker jag.
Okej. Och bara därför är Daniel fri från skuld? Jag tycker att du har fel nu, till exempel. Det räcker ju att jag säger varför, måste ju inte härma dig med en löjlig röst, spekulera i om du vill ligga med mig och sedan nämna dig i 20 statusar på instagram. Eller hur?
Citera
2025-03-17, 23:05
Medlem
Motvikt har återigen släppt en video som är av typen DRAMA!

Motvikt ska denna gång bemöta Legios video där Legio har läst upp deras privata DM och en annan video som är titelerad något i stil med "blabla Kvinnohatare" och i thumbnail återfinns självaste Motvikt.

Motvikt inleder videon med hostande röst (inspirerad av Rask?) och berättar att flashback nu kommit till Youtube, och att Legio då ska vara ett exempel på detta.

Han förklarar att vi på Flashback är väldigt arga, och vill såra "personen" så mycket som möjligt.
Syftet verkar att förminska Legio så mycket som möjligt (han är ej trovärdig utan arg flashbackare).

Motvikt går vidare att säga hans namn och efternamn i syfte att både skrämma Legio men även kanske att få följare att kontakta hans arbetsplats.

Motvikt tar upp att han vill kunna håna tjejer på samma sätt som han hånar män, och menar att det skeva i detta är inte att han hånar Linnea utan att folk reagerar på hennes unga ålder och hennes kön.

Han vill inte bli ihop klumpad med resterande sektmedlemmar. Chrippa myntade sekten för att förminska dem enligt Motvikt.

Legio vill nu också förminska Motvikt.

Motvikt försöker förklara sig att han inte har sagt knulldocka, och påstår att flashback klippt det så (Har ej sett de klippet).
Drar ett långdraget exempel på att vissa blir klippta fel.

Motvikt ger en uppmaning till tittarna att han tar bort sin kanal om någon visar honom att han ska ha sagt ordet knulldocka om Linnea.
(Han fattar fortfarande inte felet i hans reaktion när han förklara definitionen av knulldocka)

Motvikt fortsätter med detta citat:
"Det gäller dig också mr" FÖRNAMN EFTERNAMN" Legio som är så OÄRLIG att eehh ahh vi kommer komma in på det här asså det finns NOLL RYGGRAD och det är så tråkigt att se allra helst för en LÄRARE för jag beundrar lärare in i helskotta, jag vet att alla INTE är så här, jag fattar de"

Vill inte outa Legios namn på fb, men tycker motvikt fick in mycket skit i de citatet där.

Motvikt fortsätter med att berätta hur fascinerad han är över hur Oslippad, BRIST PÅ Källkritik och ARGUMENTATIONSFEL Legio har.

Det gick inte för motvikt att kolla på videon med läkta dm, eftersom Legio ska ha sagt hela tiden att han inte har koll på saker.

Motvikts premenuranter vill inte se sånt här enligt honom.

När motvikt konfronterar Legio så ska Legio ha sagt "Jag har inte sagt att du hatar kvinnor, nej nej jag vet ingenting"

Du har precis loggat ut från flashback nämner motvikt, när han talar direkt till Legio.
Återigen ska han framhäva hur arg Legio är (som han tidigare definierat flashbackare som)

Legio är enligt motvikt osammanhängande.

Orkar inte mer nu 18 min av 58 min taltid.
Ville egentligen gå igenom hela videon men det sög
Citera
2025-03-17, 23:06
Medlem
Av någon anledning kan man se denna "daniel" framför sig sitta naken med tårfinger skor endast sitta och runka sönder sig i en bastu. Var arbetar denna "Daniel"?
Citera
2025-03-17, 23:10
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Okej. Och bara därför är Daniel fri från skuld? Jag tycker att du har fel nu, till exempel. Det räcker ju att jag säger varför, måste ju inte härma dig med en löjlig röst, spekulera i om du vill ligga med mig och sedan nämna dig i 20 statusar på instagram. Eller hur?

Vi tycker olika.
Härligt va!?
Citera
2025-03-17, 23:14
Medlem
Ser denna mans video nu, fy fan vilken kvinnohatare han är, det är chockerande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in