2025-09-21, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Tror jag behöver köpa nya skor…
Ska bli ”psykologiskt intressant” att observera detta stolpskott ”up and close”!

Kanske köper extra dyra skor som tack!

Funderar på samma sak.

Tror du det är okej att filma under tiden?
Citera
2025-09-21, 13:07
Medlem
Brajebrasomfans avatar
Citat:
Tror jag behöver köpa nya skor…
Ska bli ”psykologiskt intressant” att observera detta stolpskott ”up and close”!

Kanske köper extra dyra skor som tack!

Undrar om han hade på sig löparskorna när han sprang iväg från herr medvikt och skilleras?
Citera
2025-09-21, 13:13
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Funderar på samma sak.

Tror du det är okej att filma under tiden?
Man behöver ju inte filma. Finns ju möjlighet att spela in ljud från fickan.

EDIT: viktig att säga att det hade inte behövts om han betett sig som en normal människa och inte blockat/dolt folk han ljuger om och förtalar men har man bäddat sängen får man inte ligga!
Citera
2025-09-21, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brajebrasomfan
Undrar om han hade på sig löparskorna när han sprang iväg från herr medvikt och skilleras?

Säkert.

Citat:
Man behöver ju inte filma. Finns ju möjlighet att spela in ljud från fickan.

Det har du rätt i.
Citera
2025-09-21, 13:49
Medlem
Daniel har självsäkert tidigare uttalat sig om att han har sin arbetsgivares stöd i allt han gör på youtube.

Jag tror han riskerar att sätta sitt självgoda flin i halsen. Daniel är givetvis inte oumbärlig för Runners Store och även om han skulle vara tjenis med ägaren finns det såklart en gräns.

Jag skulle inte vilja ha en anställd som sitter och snackar skit om nåns fru och pratar om hennes nakenbilder så till den milda grad att den äkta maken söker upp den anställde i butiken.
Pinsamt, dålig PR och potentiellt farligt då det skapar en otrygg stämning för övrigt personal och kunder.

Finns ju en annan äkta make vid namn Chrippa som kanske har vägarna förbi nån gång också. Till dennes fru har ju Daniel spammat nattliga obehagliga mess och förtalat och hånat henne.

Fan, fortsätter Danne sitt korståg mot kvinnor får arga män snart ta kölapp till Runners store.
Citera
2025-09-21, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brajebrasomfan

Denna låt är perfekt att springa till : https://www.youtube.com/watch?v=3NmneQjKX14
Citera
2025-09-21, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blodsessa
Daniel har självsäkert tidigare uttalat sig om att han har sin arbetsgivares stöd i allt han gör på youtube.

Jag tror han riskerar att sätta sitt självgoda flin i halsen. Daniel är givetvis inte oumbärlig för Runners Store och även om han skulle vara tjenis med ägaren finns det såklart en gräns.

Jag skulle inte vilja ha en anställd som sitter och snackar skit om nåns fru och pratar om hennes nakenbilder så till den milda grad att den äkta maken söker upp den anställde i butiken.
Pinsamt, dålig PR och potentiellt farligt då det skapar en otrygg stämning för övrigt personal och kunder.

Finns ju en annan äkta make vid namn Chrippa som kanske har vägarna förbi nån gång också. Till dennes fru har ju Daniel spammat nattliga obehagliga mess och förtalat och hånat henne.

Fan, fortsätter Danne sitt korståg mot kvinnor får arga män snart ta kölapp till Runners store.

Jag har en känsla av att han blivit tagen i örat av chefen gällande hans content. Ett tag efter Hink-gate släpper Daniel en video där han vill säga vilken person han haft som kund i butiken men säger att han inte får säga det. Innan detta skedde var han vidlyftig med att prata om vilka kändisar som kommit in i butiken, bla Ulf Kristersson, Stina Oscarsson och då under Hink-gate Linnea Henriksson. Kan tänka mig att det kommit till chefens kännedom.
Citera
2025-09-21, 15:05
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dullknocka
Jag har en känsla av att han blivit tagen i örat av chefen gällande hans content. Ett tag efter Hink-gate släpper Daniel en video där han vill säga vilken person han haft som kund i butiken men säger att han inte får säga det. Innan detta skedde var han vidlyftig med att prata om vilka kändisar som kommit in i butiken, bla Ulf Kristersson, Stina Oscarsson och då under Hink-gate Linnea Henriksson. Kan tänka mig att det kommit till chefens kännedom.
Det är väl i så fall inte det minsta konstigt? Hade jag varit hans chef hade jag verkligen funderat både en och två gånger om jag vill ha en sån anställd (på halvtid).
Hade jag sett en av hans videor eller hans IG-story där han la ut en film på en tjej som sprang på löpband (midjan och nedåt bakifrån) så hade i alla fall jag tagit ett mycket allvarligt snack med honom!
Citera
2025-09-21, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dullknocka

Jaa just det! Vet att några som sitter i pink room faktiskt messade linnea h att hon nämndes i sveriges smutsigaste drama. Så möjligt att Linnea själv kontaktade Runners Store.

Så jävla obehagligt att köpa skor och sen att skoförsäljaren börjar göra stories om en. Ungefär som om foodorabudet ringer och runkar i luren efter man köpt pizza.
Citera
2025-09-21, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blodsessa
Jaa just det! Vet att några som sitter i pink room faktiskt messade linnea h att hon nämndes i sveriges smutsigaste drama. Så möjligt att Linnea själv kontaktade Runners Store.

Så jävla obehagligt att köpa skor och sen att skoförsäljaren börjar göra stories om en. Ungefär som om foodorabudet ringer och runkar i luren efter man köpt pizza.

Det var inte en kompis till honom som han fotade, utan en okänd kund?
Citera
2025-09-21, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf

va?

Jag menade att han gjorde stories där han nämnde att Linnea Henriksson köpt skor, eller han använde hennes namn i ironiska stories som hade med Knulldocke-gate att göra. Helt stört beteende.
Varför skulle Linnea Henriksson vilja figurera i Motvikts jävla insta-stories....bara för att hon delar förnamn med ett av hans mobboffer.

Tänk själv. Hon går in och köper ett par skor. Senare på kvällen gör en av personalen i skobutiken en massa insta stories om det där hennes namn nämns i samband med knulldocka och hink!
Senast redigerad av Blodsessa 2025-09-21 kl. 21:57.
Citera
2025-09-21, 22:18
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Han filmade en tjej som sprang på löpband bakifrån midjan och ned. Tror det var nån ”känd” löperska. Hade han haft en strikt löpningsinriktad IG med bara den typen av filmer/bilder så hade det varit mindre skumt men nu undrar man ju om han tycker att hon är hans frikort…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in