Citat:
Ursprungligen postat av
Trash-Panda84
Förlåt om jag stal 34 min från ditt liv nu som du inte kommer få tillbaka. Haha. Jag tyckte mest hon drog paralleller till sin ex man. Men det är ju klart hon vill kanske inte outa den andra anhöriga personen. Hon har ju dock sagt i tabberaset att hennes mamma har alkoholproblem.
Nu har jag inte lyssnat på hennes andra poddar men håller med dig. Hon tar väldigt mycket plats, ja.
Undra hur länge dom kommer spinna vidare på tabberaset? Frida vill jag gärna lyssna på men känns lite som om hon har zoomat ut
Bara typ 20 min, hoppade av efter yogan för jag har ju viktigare saker att fokusera på… eller kanske inte😂 Tror fortsatt att hennes ”hinthistorier” varken drar lyssnare eller reklamintäkter, hon skulle lagt locket på och snackat med sina vänner om det här. Full förståelse för att hon har det jättejobbigt, oavsett vem av dem som är mest orsaken, men ingenting blir bättre av hintandet. Känns såklart bättre just i stunden men det är typ som en puff lustgas - sen är det tillbaka i träsket.
Tycker Frida verkar rolig, ingen aning om vem det är. Jag har nog inte hört henne nämna ett ord om sig själv heller… faktiskt bara Klara som pratar och Frida ställer fråga om något.