2025-03-17, 16:30
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Har du det skitigt eller väldigt sterilt? Jag städar liksom hemma oavsett kvinna så jag hade mer funderat på vad jag skulle laga för middag och köpa hem lite vin och cider och grejer om det kanske är vad hon gillar.

Lite roligare att fokusera på om man lyckas knulla henne redan i soffan.
Citera
2025-03-17, 16:30
Medlem
Smekarn87s avatar
Rent badrum/toalett. Gästhanduk i badrum och en papperskorg/badrumshink.
Citera
2025-03-17, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jolo81
Är inte så intresserad av heminredning och fix och sådär, men vilken nivå ska man lägga sig på när en tjej kommer på besök första gången?
Fråga om hon gillar analsex.
Citera
2025-03-17, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arnbar
Fråga om hon gillar analsex.
Det vet jag redan att hon gör
Citera
2025-03-17, 18:08
Medlem
Citat:
Det vet jag redan att hon gör
I så fall behöver du inte anstränga dig så mycket.
Citera
2025-03-17, 18:21
Medlem
Citat:
Är inte så intresserad av heminredning och fix och sådär, men vilken nivå ska man lägga sig på när en tjej kommer på besök första gången?
Städa rent och fint parfymera ha blommor som luktar gott om det är en tjej att satsa på bädds rent i sängen dammsug osv . Lägg undan Guns and ammo. Ha en skål karameller framme bjud på något gott.
Citera
2025-03-17, 18:23
Medlem
Uruzita1s avatar
Var man nog att inte städa ihjäl dig. Bädda inte sängen, eller bädda slarvigt. Det enda du ska tänka på är att det ska lukta gott och vara rent. Resten är omanligt
Citera
2025-03-17, 18:23
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:

Undvik modern svengelska såvida inte tjejen använder sej av det själv.

"Hallå baby - välkommen in i min crib - chilla lite å sen netflix, uwu?"
Citera
2025-03-17, 18:30
Medlem
HerrKralls avatar
Citat:
Städa ordentligt och byt kalsonger.
Citera
2025-03-17, 18:32
Medlem
Adrenaline976s avatar
Citat:
Du kan börja med denna replik ”Vad sägs om vin, pizza och sex?”, sen sköter sig resten av sig självt.
Citera
2025-03-17, 18:52
Medlem
Running_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Precis vad jag skulle skriva, skadar väl inte och ha en tub klick till hands också. Nej, har själv gjort det misstaget en gång att det inte blev något pippa för att jag inte hade kådisar hemma.
Ja exakt. Finns inget värre än att lyckas få hem nån och sedan bli nobbad i sängen då man glömt bort kondomerna.
Citera
2025-03-17, 19:07
Medlem
Gör dom självklara sakerna, städa rent och fint. Nytvättade lakan osv.

Men kom ihåg att vara dig själv. Visa stolt upp din lya istället för att oroa dig om vad hon ska tycka och gå in med självfötroende så kommer det bli åka av hur som.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in