• 8
  • 9
2025-03-18, 09:36
Medlem
STÄDA. Ordentligt. Det bör du ju iofs alltid göra, men lättare att va lat när man inte har besök. VIN! Köp både rött och vitt, att kunna erbjuda båda alternativen kan bara vara positivt. Försök gärna ta reda på vad för typ av musik hon tycker om på förhand. Se till att ha nytvättade lakan och bäddad säng.

Föreslår utöver detta att du går in på kontot Snubbarinreder på instagram och scrollar lite. Har du något hemma som skulle kunna passa in på det kontot - gör dig av med det. Har du skitful inredning, bjud inte hem henne över huvud taget tills du ändrat på det. Nu handlar det här kanske om att jag är rätt nördig när det gäller inredning - men kvinnor uppskattar verkligen en man som inte lever som en tonåring. En tavla på ett stort jävla lejon på väggen kan va rätt avtändade om man bryr sig om sånt.

Köp gärna hem ett paket tamponger, det brukar uppskattas att man har såna hemma. Se till att du har toapapper, och kanske något mer i kylskåpet än en halväten billyspizza.
Citera
2025-03-18, 10:48
Medlem
Negreritvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Nigger-
Så du menar det att när folk hostar i handen i t.ex tunnelbana, tåg och buss så går de pronto och tvättar händerna innan de tar i saker?
Svar ja, antingen det eller så har dom en liten flaska hand sprit som dom löser problemet med. Bor du ute i skogen?
Citera
2025-03-18, 11:35
Medlem
Ha inte för kallt hemma, stäng ej av elementen.
Citera
2025-03-18, 11:46
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jolo81
Ok fast jag vill inte vara en sån ”man”. Låter grisigt.
Jag sa rent. Men du är säkert som de flesta andra män. Lite för intresserad av inredning, lite för intresserad av mode, singel lite för länge, lite för tighta jeans, lite för nära vän med dina killkompisar.

Och tro mig hon kommer ändå dumpa dig om högst en månad igen.
Citera
2025-03-18, 12:41
Medlem
NapoleonLaRues avatar
Citat:
Är inte så intresserad av heminredning och fix och sådär, men vilken nivå ska man lägga sig på när en tjej kommer på besök första gången?
Du har kliniskt rent och är dig själv och försöker inte vara henne tillagas och bli som hennes tjejkompis så får du kanske ligga med henne men se till att det är rent och luktar gott samt även du.

Drick lite och snacka skämta för att hamna på bra humör sen blir det sex och hon är överstökad. Glöm henne dagen efter ring absolut inte skriv inte till henne heller inget utan vänta på att hon tar initiativ om hon tar annars glöm henne permanent.
Citera
2025-03-18, 16:48
Medlem
-Nigger-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negreritv
Svar ja, antingen det eller så har dom en liten flaska hand sprit som dom löser problemet med. Bor du ute i skogen?
Du menar att ALLA gör som du beskriver? För det är vad du utgår ifrån...
Citera
2025-03-18, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schicklgrubblare
Du är en MAN, du behöver inte tänka på sånt. Ju mer du fixar och städar, desto sämre kommer det bli.

Tror ingen tjej vill ha någon som är överintresserad av städning och inredning.

För en riktig man räcker det med en maddrass och en TV bara. Det är vi kvinnor som tycker om att fixa med gardiner, fina kuddar, och annat. Alla vet de där männen som är överintresserade av möblering och detaljer. Oftast är de homosexuella eller hanrejer som försörjer andras avkommor.

Det är bra om det är rent bara sen behövs inget mer.

Vilken välsignelse att du ser igenom allsköns BS, och att du, trots din fullt förståeliga frustration, har välviljan och över huvud taget orken att tala lite sanning med alla oss förminskade och söndercuckade män.

Stort tack Sg, du är en pärla!

Citat:
Ok fast jag vill inte vara en sån ”man”. Låter grisigt.

Jag kan intyga att kvinnor oftast skiter i om man har det lite rörigt eller torftigt inrett, om dom gillar en i övrigt.

Men om man krumbuktar sig för mycket så ryggar dom tillbaka instinktivt. Gissningsvis för att man då signalerar man att man inte tycker att man själv duger innerst inne. Eller nåt sånt. Hon kommer iallafall ALDRIG att tycka att du duger, om inte du själv gör det först.
Citera
2025-03-18, 18:29
Medlem
Citat:
Tack ! Nä de där med telefonen är jävligt osexigt hur fint man än har det, gäller brudar med
Nu får du uppdatera oss också löpande hur det gick. Jävligt nyfiken här
Citera
2025-03-18, 19:15
Medlem
Negreritvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Nigger-
Du menar att ALLA gör som du beskriver? För det är vad du utgår ifrån...
Herre jävlar, detta börjar bli tröttsamt. Åter igen svar ja. Du bor ute i skogen eller hur?
Citera
2025-03-19, 05:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magmuskler
Det är många som inte gör det.

Underförstått, vilken normal människa tvättar inte händerna efter ett toabesök? För den som har avsikten att träffa en partner är personlig hygien grundläggande. Ribban är lågt satt om man ”gör sig till” och tvättar händerna en första dejt för att inte bli avslöjad.
Citera
2025-03-19, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PercaFluviatilis
Underförstått, vilken normal människa tvättar inte händerna efter ett toabesök? För den som har avsikten att träffa en partner är personlig hygien grundläggande. Ribban är lågt satt om man ”gör sig till” och tvättar händerna en första dejt för att inte bli avslöjad.
Ibland börjar jag tro att krav är en internet myt. Majoriteten utav mina fd kompisar är sådana som inte borde ha tjejer så som de beter sig.
Citera
2025-04-23, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schicklgrubblare
Jag sa rent. Men du är säkert som de flesta andra män. Lite för intresserad av inredning, lite för intresserad av mode, singel lite för länge, lite för tighta jeans, lite för nära vän med dina killkompisar.

Och tro mig hon kommer ändå dumpa dig om högst en månad igen.

Man blir ju nyfiken på vem din man är. han lär ju vara svensk och stark iallfall.... om han ens existerar.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in