Citat:
Ursprungligen postat av
Emelito
Ja runt 5mån.. Har tagit det från morgon kväll till ca 5g 5ggr/dag..
.
HAHA vafan "engång per vecka"?! Du får det att låta som värsta benzoinsomnian... Är det verkligen så illa? Bara massa skräckhistorier på Reddit också, men där verkar de flesta vara amerikaner som tagit extrakt, "7-OH" och liknande varianter..
Har pyttelite kvar.. Är det värt att dosera upp det i kapslar och spara till när det som allra värsta eller jag inte kan sova och ta typ en kapsel då o då istället för att gå full CT?
RandomdudeReloaded är ett troll.
Jag skulle spara det sista till nödfall. Nu har jag själv inte kommit ur mitt tvålbruk, men kör längre och längre uppehåll. Som typ idag och igår tog jag bara på morgon och kväll, gick skitbra. AT-symtomen verkar inte vara så jävla starka, fryser och svettas lite - lätt hanterbart. Dock inte provat sova utan. Kommer inom kort försöka skippa morgondosen, eller i alla fall minska den markant.
Eftersom effekten av det ändå är relativt liten så blir också avtändningen därefter. Att bli fri från alkohol är det värsta jag upplevt i hela mitt liv (hade supit som ett jävla svin i flera veckor i streck, dygnet runt) - det här kommer bli en barnlek i jämförelse den dagen kommer jag slutar för gott. Oftast när det går åt pipan för de på Quittingkratomredditen så är det extrakt inblandat, eller så är de helt sjuka och häver i sig mellan 70-100g om dagen. Totalt vansinne.
Sidonot:
Bor i ett litet samhälle och såg en polisbil fara förbi huset när jag kommit hem. De var säkerligen bara på genomfarande, men fan vad nojig jag blev, haha.
Står fast vid vad jag skrivit att de nog säkert inte kan sätta dit oss - men kan ändå aldrig vara helt säker. Förvarar bara en dos hemma som jag lätt kan spola ned om de skulle parkera utanför, men skulle de vilja pissa mig också är det kört.
Inga fler polishändelser som någon fått nys om?