2025-03-16, 09:25
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loreia
Bara för det är dags för 70-tals muff igen trots att vintern är typ över. Vetskapen att det stör någon så mycket sätter guldkant på tillvaron

You go, girl!

(Alltså: om det vore "okvinnligt" med hår på fittan skulle damerna födas utan hårväxt där. Men nu gör de ju faktiskt inte det. TS kan, eller borde kunna, dra sina slutsatser därav.)

Själv bryr jag mig inte ett skvatt: jag gillar olika. Huvudsaken är att damen är nöjd för egen del. Min nuvarande är orakad och trivs med det, och då trivs jag också. Man ser inte riktigt vad man gör lika bra, men det verkar funka. Och en karl som gnäller över hårstrån i munnen är fan inte mycket till karl.
Citera
2025-03-16, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan

Oskuld var det va.

Och för att svara på frågan så kan jag bara säga så här, fittan är så jävla ful så om den är rakad eller hårig har absolut ingen betydelse. Det är ungefär som att välja typ Bertan med eller utan helskägg, går bara inte.

I dagligt tal så kallar man väl ändå de läppar som hänger ned framför sliddöppningen för blygdläppar, men visst, tar du med hela venusberget så är det en annan femma, är då första gången jag stött på någon som kallar hela paketet för läppar
Citera
2025-03-16, 13:51
Medlem
fittanstickerframs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
I dagligt tal så kallar man väl ändå de läppar som hänger ned framför sliddöppningen för blygdläppar, men visst, tar du med hela venusberget så är det en annan femma, är då första gången jag stött på någon som kallar hela paketet för läppar

Vadå hela paketet? Jag kallade just de yttre blygdläpparna för blygdläppar.

Vem som helst som gått ut grundskolan fattar vilka blygdläppar man pratar om när man pratar om håriga blygdläppar.
Citera
2025-03-16, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittanstickerfram
Vadå hela paketet? Jag kallade just de yttre blygdläpparna för blygdläppar.

Vem som helst som gått ut grundskolan fattar vilka blygdläppar man pratar om när man pratar om håriga blygdläppar.

Tuff du är. Det yttre område som är hårigt kallar jag inte för läppar på mig själv, jag har bara kallat det som hänger ned för blygdläppar, men nu vet jag vad jag ska kalla för blygdläppar vid kaffebordet framöver, så jag slipper skämmas.

Det yttre blygdläppsområdet,fattar jag inte varför det skulle behöva vara hårlöst, det är väl ingen som är där och slickar?? 🤔
Senast redigerad av Florman 2025-03-16 kl. 14:51.
Citera
2025-03-16, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonasost
Riktiga män gillar ludna snippor.

Finns inget bättre en en gosig liten muff att klappa och smeka och smaka på. Om du får hår i munnen slickar du på fel ställe - just saying!

Och ohygieniskt är det inte. Så länge man duschar som vanligt är det ok. En varm gosig fitta är bättre en en taggig, kall och onaturlig.

Jag håller med dig. Får man hår i munnen så är man vid sidorna av det känsligaste stället och slickar eller uppe på venusberget där man inte heller har mycket känsel
Senast redigerad av Florman 2025-03-16 kl. 15:00.
Citera
2025-03-16, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volotea
Hårig fitta är nog det mest avtändande jag kan komma på. Det är så ofeminint och ohygieniskt med pisspartikar och allt möjligt som gror där. Ja och tänk att få ett hårstrå i käften. Riktigt snuskigt må jag säga.

Hur kan man gilla hårig fitta, eller tycka det är okej med hårig fitta?
Det är det naturliga om du inte gillar det bör du eventuellt söka dig till en psykolog?
Citera
2025-03-16, 15:37
Medlem
KlappMungons avatar
Nu tittar jag förstås aldrig på porr själv men vänner har berättat att det är mer hår nu än för ett par decennier sedan.
Det känns som om den värsta pedofil-fasen är över.

Många rakade fittor har dessutom en massa hårsäcksinflammationer och det är inte vidare fräscht.
Citera
2025-03-16, 17:29
Medlem
Hårigt gör väl inget, så länge den ä ren?????
Citera
2025-03-16, 17:37
Medlem
Pinoputchins avatar
I bästa fall handlar det om porrskadade killar och män som hela tiden vill ha släta stjärtar, släta kroppar och totalt hårlösa könsorgan, i värsta fall så handlar det om pedofiler. Att en vuxen man har svårt för vuxna kvinnor, könshår och kvinnliga former borde vara ganska absurt, men detta tema återkommer på Flashback om och om igen så det borde vara ganska vanligt, i alla fall hos de personer som härjar på det här forumet. Ni vuxna män som sexuellt föredrar ett barns släta kropp och taniga kroppsbyggnad framför vuxna kvinnor borde söka hjälp, det är helt enkelt bara något alldeles stört med er. Sjuka och förvridna i huvudet är vad ni är och ingenting annat.
Citera
2025-03-17, 06:23
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slowattack
Man vill väl ha sex med en riktig man, inte nån finkänslig, skraj pedofil. Och vadå kissrester och flytningar, vad träffar ni för kvinnor som inte tvättar sig!? Nu har jag varit med samma man i 15 år men oavsett om jag rakar mig eller inte (går i perioder) så gör jag det helt klart för min egen skull. Män som inte klarar av en riktig kvinna vill jag ändå inte ha.
Finkänsliga och rädda pedofiler. Kissrester och flytningar, jojo. Detta återkommer ständigt på Flashback, män som orerar och klagar över stora bröst, breda bakar, kvinnliga former, det klagas över håriga könsorgan och att kvinnan luktar kiss eller att det kvinnmliga könet luktar för starkt osv osv. Jag kan inte tolka det på annat vis än att det handlar om incels och pedofiler, porrskadade idioter som aldrig mött en kvinna i verkligheten eller helt enkelt bara rena pedofiler som vill ha släta stjärtar och hårlösa musar.
Citera
2025-03-17, 17:13
Medlem
swebarbs avatar
Den får va hårig om dom vägrar raka men då ska tjejerna bara förvänta sig sex och inte att man går ner på dom.
Citera
2025-03-19, 14:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Volotea
Hårig fitta är nog det mest avtändande jag kan komma på. Det är så ofeminint och ohygieniskt med pisspartikar och allt möjligt som gror där. Ja och tänk att få ett hårstrå i käften. Riktigt snuskigt må jag säga.

Hur kan man gilla hårig fitta, eller tycka det är okej med hårig fitta?
Det är väl samma sak med en hårig kuk? Fattar ni inte det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in