Citat:
Ursprungligen postat av
fittanstickerfram
Haha, ansat och buskigt var hur andra uttryckte sig om hur fittor ska vara och kanske inte är hur jag skulle beskriva mig själv. Men svaren kom i den ordningen när jag själv läste.
Utan slätrakning med kniv har jag skäggstubb efter 6 timmar och mellan skinkorna är det så klart djungel för att jag inte vill ha någon där. Det är inga attribut jag önskar hos en fitta och jag är själv rakad ja.
Tjejen får gå i hur sunkiga kläder hon vill och behöver inte ”göra sig i ordning” särskilt mycket för min del (det gör de oftast för sig själva även fast jag säger sluta). Bryr mig inte mycket om smink och sånt skit men helt ok med mascara, foundation och nån läppglans om hon mår bättre av det. Men att raka armhålor, ben och fitta är på nåt sätt minimum som visar att hon bryr sig och inte är deprimerad. Triangel eller ett ansat streck fine, men om blygdläpparna ska vara håriga kan jag lika gärna knulla gremlins på äldreboende.
Tack för svar. Menade inte att skama utan blev nyfiken. När du sa buskigt arsle såg jag framför mig skinkor med hår stort som ett helskägg vilket lätt udda. Vill för övrigt inte ha någon vid min röv heller så fullt förståeligt. Har själv ett ansat skägg.
Bryr mig inte heller som smink. Ser helst att hon inte har läppstift och nagellack då jag verkligen inte gillar det. Fake naglar är ett stort nej dock.