Citat:
Ursprungligen postat av
Volotea
Hårig fitta är nog det mest avtändande jag kan komma på. Det är så ofeminint och ohygieniskt med pisspartikar och allt möjligt som gror där. Ja och tänk att få ett hårstrå i käften. Riktigt snuskigt må jag säga.
Hur kan man gilla hårig fitta, eller tycka det är okej med hårig fitta?
Jag tycker det är vackert och sexigt med en stor buske på kvinnan.
Man kan göra mycket med den. Jag har ofta sexuella fantasier om kvinnor och deras stora buskar. Exempelvis att det ligger en naken snygg ung kvinna på rygg på golvet. Sedan tar jag tag i busken och drar/kastar/sliter upp hela hennes kropp i luften, via busken. Har även en fantasi där jag sprayar busken med bensin och sedan tänder på. Så blir det en brinnande buske. Tycker det är sexigt som fan.
Sen finns det ju kvinnor som har fina vulvor och då kanske de inte ska dölja sina vulvor med en buske. Jag gillar kvinnor som har symmetriska vulvor. Kvinnor med stora massiva vulvor som nästan ser ut som rumpor eller snoppar, innies. Stora och fina vulvor som syns i profil.
Men fler kvinnor borde anamma buske tycker jag. Men jag tror att många av de som är 18-25 idag är håriga. Det är inne har jag hört. Gen z