Nej du har helt uppenbart ingen som helst koll, och tyvärr verkar du helt enkelt korkad, eller så gör du dig mer korkad än du är…
Citat:
På vilket sätt är påståendet att alla dessa avbokade sina flyg precis innan attacken…? Eller sväljer du bara rakt av vad som andra idioter påstår på konspirationssidor på nätet…?
Har du ännu efter nästan 25 år inte upptäckt att Loose Change ljuger sig blåa genom hela den videon…?
Ja vad då, likaså Pentagon…?
Citat:
Men varför föll byggnad 7?
Det såg jag hända live men allt va så jävla galet att ingen ägnade närmare eftertanke då.
Ett plan i ena tornet, sen ett plan i andra. Sen pentagon.
Kort därefter rasar ett höghus några kvarter bort utan någon som helst uppenbar orsak och det är ett hus där FBI inhyser sitt arkiv. Huset brann inte ens innan.
Detta minns jag personligen och har kollat detaljer kring. Vill du svara gör det gärna utan ett massivt jävla textblock/ en telefonkatalog. Vill vi förtydliga kan va ta några inlägg.
Det såg jag hända live men allt va så jävla galet att ingen ägnade närmare eftertanke då.
Ett plan i ena tornet, sen ett plan i andra. Sen pentagon.
Kort därefter rasar ett höghus några kvarter bort utan någon som helst uppenbar orsak och det är ett hus där FBI inhyser sitt arkiv. Huset brann inte ens innan.
Detta minns jag personligen och har kollat detaljer kring. Vill du svara gör det gärna utan ett massivt jävla textblock/ en telefonkatalog. Vill vi förtydliga kan va ta några inlägg.
Om du menar att B7 skulle ha kollapsat helt utan orsak, att B7 inte skulle ha brunnit, så är det bara att konstatera att du inte är intresserad av att kolla upp fakta. För det ta r bara sekunder att hitta fakta på att B7 blev allvarligt skadat av tornens kollapser, och därefter härjades av kraftiga bränder under många timmar fram till B7 kollapsade
Citat:
Som sagt, varför skulle en enkel kamera som var anpassad för att övervaka sakta rullande bilar och gående personer som genom att ta få bilder per sekund, klara att frysa rörelsen av ett flygplan som avverkar ca 200m per sekund. Fattar du ens vad det betyder….? Om kameran var inställd med bländare och slutare för att fånga gående med ca 1-2 bilder per sekund. Hur fan tror du det skulle bli en skarp bild av ett flygplan som flyttar sig ca 200m varje sekund…?
Den kameran klarade bara att fånga en extremt diffus bild av att nåt stort far in i Pentagon och orsakar en explosion , men det stämmer ju ändå bra med vad man kunde förvänta sig ske om just ett stort passagerarplan skulle smälla in i väggen
Citat:
Ja, på vilket sätt skulle det på minsta sätt vara jämförbara förhållanden med fallet Pentagon och övervakningskamerorna där…?
Citat:
Som sagt, det tar några få sekunder att få fram seriösa fakta på att B7 härjades av kraftiga bränder orsakade av skador B7 fick av tornens kollaps. Om du helt missat det i 25 år så har du nog inte varit så intresserad av annat än att svälja konspirationsteorier….